Proszę o pomoc.

Data: 2020-01-10 19:32:51
Autor: Irokez
Proszę o pomoc.
W dniu 2020-01-10 o 18:21, pukbogumila@gmail.com pisze:
Moja siostra w 'sylwestra' kupiła samochód. Pierwszym właścicielem był Niemiec, a pan który go sprzedał był zagoniony pracą..i tuż po Nowym roku wraca do pracy w Niemczech.Już w kupionym samochodzie siostra zauważyła brak umowy między sprzedającym a pierwszym właścicielem. Lecz jego telefon już milczał i tak jest do dziś.Kupiła i ma. Lecz nie może go zarejestrować. Nie znam się na tym,lecz może ktoś coś mi podpowie?

pierwsze pytanie jakie się nasuwa w takiej dziwnej sytuacji, to czy nie sprawdzić w bazie samochodów skradzionych...

--
Irokez

Proszę o pomoc.