Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić

Data: 2009-07-03 21:39:16
Autor: Piotr [trzykoty]
Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić

"Piotrek G." <nospam@nospam.com> wrote
Teraz dostałem informację z sądu grodzkiego, że mam zapłacić 300 zł kary + 50zł za koszty rozprawy + 30zł koszty administracyjne.

Jaką infromację? Wyrok, nakaz sądowy? Masz tam pewnie napisane, czy i jak możesz się odwołać czy złożyć sprzeciw.

3. Skoro auto pana, który miał zablokowane auto nie mogło wyjechać, to dlaczego moje auto nie było odholowane - to jest obowiązek policji wezwać lawetę dla nieprawidłowo zaparkowanego auta (jeśli blokuje ruch) - więc chyba jednak moje auto nie było aż tak źle zaparkowane.

Bo może nie było potrzeby, nie jest to obligatoryjne.

4. Dlaczego nie dostałem zaocznie mandatu - to kolejne zaniedbanie policji i teraz moje koszty rosną.

Postępowanie mandatowe nie jest obowiązkowe. W przypadkach wątpliwych lub kiedy nie ma przesłanek do mandatowego, kieruje się do sądu.

8. Żeby dostać sprawę w sądzie muszę dostać mandat - zgodnie z Art 98 § 4 kw. - a następnie go odmówić. Ja nie miałem takiej możliwości bo mandatu nie było.

źle. patrz wyżej

Skazano mnie zaocznie.

też jest taka możliwośc, a może to tylko propozycja i masz 7 dnia na przyjęcie lub nie.
Zawsze masz drogę odwoławszą.

Data: 2009-07-06 14:47:28
Autor: Herald
Dnia Fri, 3 Jul 2009 21:39:16 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

[...]

W sytuacji stwarzającej zagrożenie nie ma obowiązku odholowania?
A chyba taką jest parkowanie w odległości mniejszej niż 10m od
skrzyżowania?

Data: 2009-07-06 14:49:08
Autor: spp
Herald pisze:

W sytuacji stwarzającej zagrożenie nie ma obowiązku odholowania?
A chyba taką jest parkowanie w odległości mniejszej niż 10m od
skrzyżowania?

A dlaczego tak z automatu?
Z automatu za to to jest mandat, zagrożenie ocenia policjant. :)

--
spp

Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić