Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić

Data: 2009-07-04 11:27:39
Autor:
Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić
3. Skoro auto pana, który miał zablokowane auto nie mogło wyjechać, to dlaczego moje auto nie było odholowane - to jest obowiązek policji wezwać lawetę dla nieprawidłowo zaparkowanego auta (jeśli blokuje ruch) - więc chyba jednak moje auto nie było aż tak źle zaparkowane.

Skoro teraz beczysz o mandat, tym bardziej beczałbyś, gdyby przyszlo zapłacić za lawetę. W SM czy policji też pracują ludzie, choć po takich sytuacjach widać, że lepiej byłoby, gdyby byli służbistami.

I co znaczy "aż tak źle zaparkowane". Jest albo źle, albo dobrze.

Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić