Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić

Data: 2009-07-04 15:44:07
Autor: Nostradamus
Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić
Użytkownik "Piotrek G." <nospam@nospam.com> napisał w wiadomości news:h2le3r$on5$1news.task.gda.pl...
Witam,

Sprawa dotyczy złego parkowania. W styczniu tego roku podobno źle zaparkowałem (mniej niż 10m od skrzyżowania i jednocześnie rzekomo

Nie podobno i rzekomo . Policjant na bank to stwierdził.

(teraz sądzę że powinienem był powiedzieć, że nie pamiętam zdarzenia sprzed 5 miesięcy).

Dostałbyś grzywnę i tak. Tyle, że za niewskazanie osoby której powierzyłeś pojazd.

Teraz dostałem informację z sądu grodzkiego, że mam zapłacić 300 zł kary + 50zł za koszty rozprawy + 30zł koszty administracyjne.

Trza zapłacić.

Muszę przyznać, że sprawa budzi we mnie ogromne emocje

Od tej chwili parkuj "z głową". Po co ci te emocje ? ;))

4. Dlaczego nie dostałem zaocznie mandatu - to kolejne zaniedbanie policji i teraz moje koszty rosną.

A skąd twoje przekonanie, że mandat się należy??

7. Czy przypadkiem do zmierzenia odległości nie należy użyć jakiś homologowanych przyrządów pomiarowych?

Czepiasz się bzdur.

8. Żeby dostać sprawę w sądzie muszę dostać mandat - zgodnie z Art 98 § 4 kw. - a następnie go odmówić.

LOL.

9. Czy mogę mieć wgląd do dowodów?

Tak, Na rozprawie.

Skoro jestem oskarżony, to mam prawo wglądu w dowody i prawo do obrony - ani jednego ani drugiego nie miałem.

Miałeś sznsę złożyć wyjaśnienia. Olałeś to to teraz sędzia uznał, że nie masz nic ciekawego do powiedzenia.

Podsumowując jestem karany za sprawę, której nie pamiętam.

Niepamięć to nie to samo co immunitet ;))

Nie zgadzam  się na wybiórczość prawa.

Masz prawo ;)

--
Pzdr
Leszek

Data: 2009-07-07 09:45:29
Autor: Orange :)
W artykule <h2nmd3$am0$1@opal.icpnet.pl> Nostradamus napisal(a):

Nie podobno i rzekomo . Policjant na bank to stwierdził.

Nie słuchaj go! ;]
NOSTRADAMUS to policjant, który "łapką łapkę myje"

Znakomita wiekszość "dyskutantów" na tej grupie nie udzieli ci _prawdziwej_ odpowiedzi.(zaznaczam -wiekszośc, nie znaczy to że 100%)

Licz na to, ze na 100% poprą "władzę", takze i w takim przypadku, gdy władza ewidentnie leci w ciula.

--
Pozdr. ________________________________________________________________________

Data: 2009-07-08 06:56:21
Autor: Nostradamus
Użytkownik "Orange :)" <aquarius@aqua.pl> napisał w wiadomości news:4a531939news.home.net.pl...

Nie podobno i rzekomo . Policjant na bank to stwierdził.

Nie słuchaj go! ;]

Sądzisz tłumoku, że w sprawie brak jest notatki sporządzonej na miejscu, potwierdzającej stan faktyczny??
Dorośnij.

Data: 2009-07-08 10:08:19
Autor: Orange :)
W artykule <h318tq$1uko$1@opal.icpnet.pl> Nostradamus napisal(a):

Sądzisz tłumoku, że w sprawie brak jest notatki sporządzonej na miejscu, potwierdzającej stan faktyczny??
Dorośnij.
ty łomoku! ;)
"Policjant" stwierdził to, co jego waski rozumek mu podpowiedział, i przeciw czemu  biedny "łamiacy przepisy" nie zaprotestował.
Prawda i rzeczywistośc  rzadko sa zgodnie z rzeczywistościa zapisywane na _policyjnych_ notatkach.
Zdecydowanie częściej sa od poczatku dopasowywane do wymyslonej ad hoc rezyserii
Trzeba być bardzo opanowanym na miejscu zdarzenia, i zdecydowanie protestować przeciw mataczeniu, i tylkio wtedy jest szansa na realne odtworzenie
rzeczywistości, Ty maluczki bezwarunkowy popieraczu policyjnych łomotków.

--
Pozdr.

Data: 2009-07-08 13:03:45
Autor: Nostradamus
Użytkownik "Orange :)" <aquarius@aqua.pl> napisał w wiadomości news:4a547013$1news.home.net.pl...

"Policjant" stwierdził to, co jego waski rozumek mu podpowiedział,

Oczywiście. Dodaj, że działał w grupie zorganizowanej we współpracy z "zablokowanym" właścicielem auta który ich wezwał.
No popatrz jaka ochydna zmowa;)
Czy twoja tępota wynika z jakiejś choroby?
No ale EOT bo nie będę się z koniem kopał.

Data: 2009-07-12 16:09:20
Autor: Green
W artykule <h31uem$2lph$1@opal.icpnet.pl> Nostradamus napisal(a):

Czy twoja tępota wynika z jakiejś choroby?

Martw sie mołocie o SWOJĄ tępotę. Masz z nia zapewne wystarczająco dużo zajęcia.

Nie ja jeden (choć pochwałę sobie musze przyznać- za szybkość w rozpoznaniu twego (jak mniemam - zawodowego) skrzywienia)
stwierdziłem na tej grupie, że do bezstronnych "pisaczy", jesli chodzi o działania policji -nie należysz.

Wyraźnie sie zaznacza wyjątkowa twoja sympatia i zrozumienie dla "biednych policyjnych żuczków"
a te "żuczki', jak te znane żuczki gnojaki, też często są uwalane gnojem.
Szkolenia nic nie dają.....
 z osiedlowego cwaniaczka nie wyrośnie uczciwy i rzetelny policjant.
To tałatajstwo trzeba na pustynię wyciągnąc na 40 lat, i dopiero  wtedy ich szkolić na prawdziwych, uczciwych policjantów.

Przykład? Np. dzisiajszy wyskok słupskich policjantów (reportaż TVN g. 17.30 )

No ale EOT bo nie będę się z koniem kopał.
 I versa vice.

Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić