Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić

Data: 2009-07-04 22:21:15
Autor: Piotrek G.
Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić
Piotrek G. pisze:
[...]

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Najkorzystniejsze rozwi±zanie to zapłacić wymierzon± karę i tak też uczynię.

Pozdrawiam

Piotrek

Data: 2009-07-04 22:36:21
Autor: Piotr M
Piotrek G. pisze:

Najkorzystniejsze rozwi±zanie to zapłacić wymierzon± karę i tak też uczynię.

Ale pisałe¶ też o sprawiedliwo¶ci i co z ni±?

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-07-05 08:00:13
Autor: Nostradamus
Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić
Użytkownik "Piotr M" <xxxxxx@xxxxx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:h2oeg2$h42$1inews.gazeta.pl...
Piotrek G. pisze:

Ale pisałe¶ też o sprawiedliwo¶ci i co z ni±?

Nieprawidłowe parkowanie zakończyło się kar±. Gdzie tu iesprawiedliwo¶ć??

--
Pzdr
Leszek

Data: 2009-07-05 10:46:09
Autor: Icek
> [...]

> Ale pisałe¶ też o sprawiedliwo¶ci i co z ni±?

Nieprawidłowe parkowanie zakończyło się kar±. Gdzie tu iesprawiedliwo¶ć??

nie nie, to bylo inaczej.

nieprawidlowe parkowanie innego samochodzu nie zakonczylo sie kara

Icek

Data: 2009-07-05 14:21:15
Autor: Nostradamus
Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:h2pp9u$79m$1node2.news.atman.pl...

A politycy to złodzieje ;)

Data: 2009-07-06 09:45:35
Autor: toja
Nostradamus wrote:
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:h2pp9u$79m$1node2.news.atman.pl...

A politycy to złodzieje ;)

A policja zawsze przestrzega przepisów. I nikt nigdy nie widział, żeby przekraczali prędkość. W mieście zawsze 50km/h. LOL

Data: 2009-07-06 14:53:17
Autor: Nostradamus
Użytkownik "toja" <toja@o2.pl> napisał w wiadomości news:h2sa2u$8n1$1news.task.gda.pl...

A policja zawsze przestrzega przepisów. I nikt nigdy nie widział, żeby przekraczali prędkość. W mieście zawsze 50km/h. LOL

Idź na całość-wszyscy przestrzegają wszystkie przepisy.

Data: 2009-07-06 20:37:10
Autor: Icek
> [...]

A policja zawsze przestrzega przepisów. I nikt nigdy nie widział, żeby
przekraczali prędkość. W mieście zawsze 50km/h. LOL

taaaa, jak nagralem moment gdy policja popelnia przestepstwo (nie wykroczenie) to nagle znalazlo sie 7 swiadkow policjantow ktorzy
stwierdzili ze to nie prawda. Na to ja dostarczylem nagranie. Niestety nagranie nie bylo wystarczajacym dowodem gdy przeciw nagraniu
zeznalo 7 policjantow i jedna straszak miejska. Pani prokurator chce mi postawic zarzut skladania falszywych zeznan, manipulowania
nagraniem i powiadamiania o niepopelnionym przestepstwie.

Icek

Data: 2009-07-08 04:21:24
Autor: KRZYZAK
On 5 Lip, 08:00, "Nostradamus" <les...@wp.pl> wrote:

Nieprawidłowe parkowanie zakończyło się kar±. Gdzie tu iesprawiedliwo¶ć??

Skoro ten drugi samochod byl zaparkowany prawidlowo, to parkujac za
nim mial chyba dopuszczalna odleglosc od skrzyzowania.

Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić