Proszę o pomoc. Szukam producenta plecaka rowerowego

Data: 2018-04-04 01:16:53
Autor: janforys
Proszę o pomoc. Szukam producenta plecaka rowerowego
Witam,

Jestem użytkownikiem świetnej wodoszczelnej torby/plecaka rowerowego. Niestety po dwóch latach codziennej eksploatacji porobiły się dziury i przetarcia. Torbę nabyłem w TkMax bez metki i za cholerę nie mogę odnaleźć kto jest jej producentem :( przeszuakełem sklepy online, przejrzałem setki zdjęć i nie mogę jej namierzyć :/

Wiem że jest mln podobnych plecaków na rynku, ale to co go odróżnia od reszty to fakt że jest wyjątkowo płaski bo jakieś 7-8cm i to mi baaaardzo odpowiada. Wystarcza na laptopa i dokumenty i praktycznie nie czuć go na plecach.

Jeśli ktokowliek wie co to za firma to będę bardzo bardzo wdzięczny.

poniżej zdjęcia:

https://photos.app.goo.gl/j4rMq501b9Sx5wNi1

pozdrawiam i dziękuje

Data: 2018-04-04 15:33:03
Autor: Piotr Rogoza
W dniu Wed, 04 Apr 2018 01:16:53 -0700, użytkownik janforys napisał:

poniżej zdjęcia:

https://photos.app.goo.gl/j4rMq501b9Sx5wNi1

pozdrawiam i dziękuje

Możesz spróbować poszukać po obrazku. Są rozszerzenia do przeglądarek które to umożliwiają.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Data: 2018-04-04 17:41:37
Autor: Maciek
Proszę o pomoc. Szukam producenta plecaka rowerowego
Możesz spróbować poszukać po obrazku. Są rozszerzenia do przeglądarek
które to umożliwiają.

Można bezpośrednio przez wyszukiwarkę:

https://www.google.pl/imghp?hl=pl&tab=wi

(kliknąć aparacik przy polu do wpisywania hasła)

Poszukałbym też zamiennika po haśle "plecak kurierski" lub coś w tym stylu ;-)

Data: 2018-04-04 11:22:47
Autor: janforys
W dniu środa, 4 kwietnia 2018 17:41:41 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

(kliknąć aparacik przy polu do wpisywania hasła)

Poszukałbym też zamiennika po haśle "plecak kurierski" lub coś w tym stylu ;-)

No tak tylko że to są zdjęcia robione przezemnie, a nie firmę. Plecaki kurierskie mi nie odpowiadają gdyż są dużo szersze. Ten format torby jes

Data: 2018-04-04 11:23:21
Autor: janforys
> [...]

(kliknąć aparacik przy polu do wpisywania hasła)

Poszukałbym też zamiennika po haśle "plecak kurierski" lub coś w tym stylu ;-)

t wręcz idealny. Dlatego próbuję namierzyć ten model. hej

Data: 2018-04-04 17:04:07
Autor: Piotr Rogoza
W dniu Wed, 04 Apr 2018 17:41:37 +0200, użytkownik Maciek napisał:

Poszukałbym też zamiennika po haśle "plecak kurierski" lub coś w tym
stylu ;-)
Gugiel nie zawsze dobrze wyszukuje i dobrze mieć alternatywę:
https://github.com/dessant/search-by-image

Data: 2018-04-05 11:19:50
Autor: dziadek Jacek
W dniu środa, 4 kwietnia 2018 10:16:55 UTC+2 użytkownik janf...@gmail.com napisał:
[...]

http://waterproof-case.net/fashion-waterproof-messenger-backpack-e082.html
coś w podobie

Data: 2018-04-06 13:26:04
Autor: janforys
W dniu czwartek, 5 kwietnia 2018 20:19:52 UTC+2 użytkownik dziadek Jacek napisał:
W dniu środa, 4 kwietnia 2018 10:16:55 UTC+2 użytkownik janf...@gmail.com napisał:
> [...]

Dzięki,

To chyba jest ta firma. Produkują hurtowo noname-y dla innych firm stąd brak metki.

Data: 2018-04-05 11:36:47
Autor: kawoN
W dniu 04.04.2018 o 10:16, janforys@gmail.com pisze:

Jeśli ktokowliek wie co to za firma to będę bardzo bardzo wdzięczny.

poniżej zdjęcia:

https://photos.app.goo.gl/j4rMq501b9Sx5wNi1

Takie siatki występują na pewno w plecakach
i nerkach Deutera. Ale to raczej nie jest Deuter
bo byłoby logo.

pozdr.
kawoN

Data: 2018-04-05 12:22:18
Autor: ń
Proszę o pomoc. Szukam producenta plecaka rowerowego
W ogóle dziwne, że nie ma jakiejś wszywki z nazwą modelu (niekoniecznie producenta).

-- -- -
bo byłoby logo.

Proszę o pomoc. Szukam producenta plecaka rowerowego