Proszę o pomoc. Szukam producenta plecaka rowerowego

Data: 2018-04-05 11:19:50
Autor: dziadek Jacek
Proszę o pomoc. Szukam producenta plecaka rowerowego
W dniu środa, 4 kwietnia 2018 10:16:55 UTC+2 użytkownik janf...@gmail.com napisał:
Witam,

Jestem użytkownikiem świetnej wodoszczelnej torby/plecaka rowerowego. Niestety po dwóch latach codziennej eksploatacji porobiły się dziury i przetarcia. Torbę nabyłem w TkMax bez metki i za cholerę nie mogę odnaleźć kto jest jej producentem :( przeszuakełem sklepy online, przejrzałem setki zdjęć i nie mogę jej namierzyć :/

Wiem że jest mln podobnych plecaków na rynku, ale to co go odróżnia od reszty to fakt że jest wyjątkowo płaski bo jakieś 7-8cm i to mi baaaardzo odpowiada. Wystarcza na laptopa i dokumenty i praktycznie nie czuć go na plecach.

Jeśli ktokowliek wie co to za firma to będę bardzo bardzo wdzięczny.

poniżej zdjęcia:

https://photos.app.goo.gl/j4rMq501b9Sx5wNi1

pozdrawiam i dziękuje

http://waterproof-case.net/fashion-waterproof-messenger-backpack-e082.html
coś w podobie

Data: 2018-04-06 13:26:04
Autor: janforys
W dniu czwartek, 5 kwietnia 2018 20:19:52 UTC+2 użytkownik dziadek Jacek napisał:
W dniu środa, 4 kwietnia 2018 10:16:55 UTC+2 użytkownik janf...@gmail.com napisał:
> [...]

Dzięki,

To chyba jest ta firma. Produkują hurtowo noname-y dla innych firm stąd brak metki.

Proszę o pomoc. Szukam producenta plecaka rowerowego