Prosze o pomoc w wyborze telefonu

Data: 2013-08-18 16:15:44
Autor: kichu
Prosze o pomoc w wyborze telefonu
Witam Szanownych Grupowiczow.
Mam lamerskie pytanie a zarazem prosbe o pomoc w wyborze telefonu.
Do wczoraj uzywalem nokii 6700 slide, niestety ulewa zakonczyla jej zycie.
Jak ognia unikam wszelkiej masci smartfonow, dotykowych ekranow itp, ale z tego co sie dzieje obecnie na rynku chyba bede musial sie w koncu na taki telefon zdecydowac.
Zalezy mi na telefonie, ktory powinien posiadac
-dobry odtwarzacz mp3
-wifi
-nawigacje GPS
-dobra bateria
-w sumie ma sluzyc glownie do dzwonienia, nie gram, nie uzywam facebooka itp. Karta prepaid wiec lepiej zeby sie nie aktualizowal ani nie sciagal niczego z internetu bez mojej wiedzy.
Moze jakas kolejna nie wydziwiana nokia podobna w obsludze do 6700?
Moze jakis starszy model smartfona typu samsung wave8500?Od kilku lat nie jestem na biezaco z tym co sie dzieje na rynku wiec prosze o wyrozumialosc i podrzucenie kilku propozycji
Pozdrawiam
Krzysztof

Data: 2013-08-18 17:41:33
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Sun, 18 Aug 2013 16:15:44 +0100, kichu napisał(a):

Mam lamerskie pytanie a zarazem prosbe o pomoc w wyborze telefonu.
Do wczoraj uzywalem nokii 6700 slide,
Jak ognia unikam wszelkiej masci smartfonow

Jak ognia unikasz smartfonów, UŻYWAJĄC smartfona? 8-)

Moze jakas kolejna nie wydziwiana nokia podobna w obsludze do 6700?

Każda Nokia z Symbianem s60v3. Tym samym który używałeś do tej pory.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-08-18 21:41:48
Autor: J.F.
Prosze o pomoc w wyborze telefonu
Dnia Sun, 18 Aug 2013 17:41:33 +0200, ALEX Alpha MR napisa³(a):
Dnia Sun, 18 Aug 2013 16:15:44 +0100, kichu napisa³(a):
Mam lamerskie pytanie a zarazem prosbe o pomoc w wyborze telefonu.
Do wczoraj uzywalem nokii 6700 slide,
Jak ognia unikam wszelkiej masci smartfonow
Jak ognia unikasz smartfonów, U¯YWAJ¡C smartfona? 8-)

Moze jakas kolejna nie wydziwiana nokia podobna w obsludze do 6700?
Ka¿da Nokia z Symbianem s60v3. Tym samym który u¿ywa³e¶ do tej pory.

A nokia jeszcze takie robi ? Chyba tylko model 500, ale by sie w to nie pchal, skoro producent chce
to skonczyc.

Lumie sobie pomacalem, ja tych kafelek nie ogarniam, menedzera plikow
nie widze, kontaktow z dwoch innych nokii przez BT zaimportowac nie
potrafia - a niech sp*. Z mapami nadal nie potrafia dojsc do ladu, jak
juz skreslili niewybudowana obwodnice Poznania to za duzo ... nie,
Nokii juz nie.

J.

Data: 2013-08-18 22:06:41
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Sun, 18 Aug 2013 21:41:48 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

A nokia jeszcze takie robi ?

http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nokia-w-te-wakacje-koniec-produkcji-telefonow-z-symbianem,2,3,28336.html
http://skocz.pl/dklbz

Chyba tylko model 500, ale by sie w to nie pchal, skoro producent chce
to skonczyc.

Lumie sobie pomacalem,

Lumia to zupełnie inna bajka. Pod względem GUI to najbliższy Belle jest
Harmattan.

ja tych kafelek nie ogarniam, menedzera plikow
nie widze, kontaktow z dwoch innych nokii przez BT zaimportowac nie
potrafia - a niech sp*.

Przez Nokia Suite i chmurę można przenieść więcej niż tylko kontakty.

Z mapami nadal nie potrafia dojsc do ladu, jak
juz skreslili niewybudowana obwodnice Poznania to za duzo ... nie,
Nokii juz nie.

A ktoÅ› Ci poleca? Namawia? Zmusz? Przekonuje?

Data: 2013-08-18 23:35:14
Autor: J.F.
Prosze o pomoc w wyborze telefonu
Dnia Sun, 18 Aug 2013 22:06:41 +0200, ALEX Alpha MR napisa³(a):
Dnia Sun, 18 Aug 2013 21:41:48 +0200, J.F. napisa³(a):
Lumie sobie pomacalem,
Lumia to zupe³nie inna bajka. Pod wzglêdem GUI to najbli¿szy Belle jest
Harmattan.

ja tych kafelek nie ogarniam, menedzera plikow
nie widze, kontaktow z dwoch innych nokii przez BT zaimportowac nie
potrafia - a niech sp*.
Przez Nokia Suite i chmurê mo¿na przenie¶æ wiêcej ni¿ tylko kontakty.

Ale tu jest funkcja w menu - import kontaktow. Tylko ze z jedna nokia blad wywala, a z druga sie wcale nie laczy.

Z mapami nadal nie potrafia dojsc do ladu, jak
juz skreslili niewybudowana obwodnice Poznania to za duzo ... nie,
Nokii juz nie.
A kto¶ Ci poleca? Namawia? Zmusz? Przekonuje?

No, nokia mnie namawia.

I ktos tu chyba kolege namawia :-)

J.

Data: 2013-08-19 18:36:55
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Sun, 18 Aug 2013 23:35:14 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Sądzisz że z 8S/8X lepiej będzie?

[...]

To żal się Nokii.

I ktos tu chyba kolege namawia :-)

Nie zauważyłem. Kto?

Data: 2013-08-20 12:21:36
Autor: J.F.
Prosze o pomoc w wyborze telefonu
Dnia Mon, 19 Aug 2013 18:36:55 +0200, ALEX Alpha MR napisa³(a):
Dnia Sun, 18 Aug 2013 23:35:14 +0200, J.F. napisa³(a):
[...]
S±dzisz ¿e z 8S/8X lepiej bêdzie?

Nie, sadze ze producenci przestaja wspierac BT, co mnie wk*.

I sadze ze Nokia swoich nowych telefonow nie dopracowala. Wystarczajacy powod aby sie wstrzymac i poczekac na nastepna wersje.
Choc, jak kto akurat stracil swoj ulubiony telefon ... wszystkie
niedopracowane, a cos tzeba kupic, jakos sie ten rok czy dwa przemeczy
:-)

I ktos tu chyba kolege namawia :-)
Nie zauwa¿y³em. Kto?

Ty.

J.

Data: 2013-08-20 16:21:01
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2013-08-20 12:21, J.F. pisze:
Dnia Mon, 19 Aug 2013 18:36:55 +0200, ALEX Alpha MR napisa³(a):
(...)
Tylko ze z jedna nokia blad wywala, a z druga sie wcale nie laczy.
S±dzisz ¿e z 8S/8X lepiej bêdzie?

Nie, sadze ze producenci przestaja wspierac BT, co mnie wk*.

Patrz±c tak po producentach to raczej nie.

I sadze ze Nokia swoich nowych telefonow nie dopracowala.

A tutaj siê zgodzê :>

Data: 2013-08-20 19:03:56
Autor: J.F.
Prosze o pomoc w wyborze telefonu
Dnia Tue, 20 Aug 2013 16:21:01 +0200, Artur Ma¶l±g napisa³(a):
[...]

Patrzac po produktach to jednak tak.

Duzo ma funkcji, a oni najchetniej by ograniczyli do sluchawki ..

J.

Data: 2013-08-20 19:27:27
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2013-08-20 19:03, J.F. pisze:
[...]

Patrz±c po ró¿nych produktach ró¿nych producentów to jednak nie.

Duzo ma funkcji, a oni najchetniej by ograniczyli do sluchawki ..

Którzy to ci tajemniczy "oni"?

Data: 2013-08-20 18:57:48
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Tue, 20 Aug 2013 12:21:36 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Szkoda że tylko Ty to widzisz.

Data: 2013-08-19 10:31:36
Autor: Akarm
W dniu 2013-08-18 21:41, J.F. pisze:

 ja tych kafelek nie ogarniam
A co do ogarniêcia jest w takiej kafelce?
Jeszcze nigdy nie spotka³em ¿adnej kafelki trudnej do ogarniêcia.
W³asciwie, to jeszcze nigdy nie spotka³em ¿adnej kafelki...

--
                    Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-08-18 22:11:52
Autor: P.B.
On Sun, 18 Aug 2013 17:41:33 +0200, ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:

Każda Nokia z Symbianem s60v3. Tym samym który używałeś do tej pory.

ÅšwiÄ™te sÅ‚owa! Od siebie polecÄ™ E63 jeżeli chcesz QWERTY (uwaga: brak GPS) albo E66 jeżeli slider. Jako mp3 lepsza powinna być Nokia z serii N,  ale ostatnia, którÄ… miaÅ‚em to byÅ‚a N73 -  fajna,  ale to zabytek. Uważaj tylko jaki rodzaj gniazda sluchawkowego jest zastosowany. Nokia nie mogÅ‚a dÅ‚ugo zdecydować siÄ™ na typowego jacka 3,5 i E71 mimo, że nowsza od E63 ma gniazdo 2,5mm co wymusza albo używanie marnych sÅ‚uchawek oryginalnych, albo przejÅ›ciówek.

Pozdrawiam, Przemek

Data: 2013-08-19 00:12:43
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-08-18 22:11, P.B. pisze:
On Sun, 18 Aug 2013 17:41:33 +0200, ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:

Każda Nokia z Symbianem s60v3. Tym samym który używałeś do tej pory.

Święte słowa!
Od siebie polecÄ™ E63

Oczywiście w temacie Telefonów też polecę ale E52
Jakoś pomimo posiadania smartfona nie mogę rozstać się z ta nokią.
Przez tyle lat ile ją posiadam, ani razu mi się nie wywaliła jak to potrafi zrobić smartfon z androidem i jego "zajebistym czułym dotykowym ekranem zwłaszcza w aucie operując jedną ręką.

http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/3529/3829/3671/0/
W tej klasie Telefonów to długo dystansowa rakieta która posiada wszystko co potrzebne do praktycznego życia.
Przy niej potrafisz zapomnieć gdzie podziałeś ładowarkę.
--
Krzysiek

Data: 2013-08-19 01:42:32
Autor: empe
Prosze o pomoc w wyborze telefonu

Użytkownik "Krzysztof 45"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:kurgt2$u0h$1@news.vectranet.pl...

[...]

DorzucÄ™  - Nokia 700, wprawdzie bateria nie dorówna E52, ale do dzwonienia + jakieÅ› maÅ‚e smatfonowe użytkowanie daje sobie znakomicie radÄ™.

--
empe

Data: 2013-08-19 15:05:28
Autor: J.F.
Prosze o pomoc w wyborze telefonu
Dnia Mon, 19 Aug 2013 01:42:32 +0200, empe napisa³(a):
U¿ytkownik "Krzysztof 45"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
Ka¿da Nokia z Symbianem s60v3. Tym samym który u¿ywa³e¶ do tej pory.
¦wiête s³owa!
Od siebie polecê E63
Oczywi¶cie w temacie Telefonów te¿ polecê ale E52

Koledzy - ale kolega by chcial nowy telefon sobie kupic, wiec nie
podrzucajcie mu pomyslow ktore juz dawno przestali produkowac.

Ja niestety nic nie polece. Zaden mi sie nie podoba, a tu cos jednak
trzeba kupic  :-(

J.

Data: 2013-08-19 15:43:44
Autor: P.B.
On Mon, 19 Aug 2013 15:05:28 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Koledzy - ale kolega by chcial nowy telefon sobie kupic, wiec nie
podrzucajcie mu pomyslow ktore juz dawno przestali produkowac.

To ma pecha. Albo kupi używany, albo będzie się wkurzał na złom jaki dziś sprzedają.

Pozdrawiam, Przemek

Data: 2013-08-19 19:49:21
Autor: kichu
W dniu 2013-08-19 14:05, J.F. pisze:
[...]

No wlasnie nie musi byc nowy. Zdecydowalem sie na e75, tylko dlatego ze byl tani (uzywany). E52 i inne polecane trzymaja cene, potrzebuje cos na juz, a na lepszy bede polowal na ebayu

Data: 2013-08-19 20:16:02
Autor: Krzysztof 45

http://allegro.pl/nokia-e52-66386?buyNew=1

wiec nie podrzucajcie mu pomyslow ktore juz dawno
> przestali produkowac.

A co to za warunek praktyczny ¿e czegos nie produkuj±?
Tej E52 nic nie brakuje. Ale je¿eli minusem jest to ¿e jej nie produkuj±, to sorki.
Produkuj± obecnie lepsze?
--
Krzysiek

Data: 2013-08-19 11:14:26
Autor: asasa
Prosze o pomoc w wyborze telefonu
U¿ytkownik "kichu" <kichu24@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kuqof1$k92$1dont-email.me...
[...]

moze sam bys ruszyl dupe, odpalil znany portal aukcyjny i poszukal pod katem parametrow to co ci pasuje?

pozniej spisujesz nazwy producentow i modeli i zapierdalasz do marketu z agd i ogladasz, wybierasz, kupujesz?

Proste jak jebanie?

no chyba, ze jestes kolejnym kolesiem ktoremu trzeba podac wszystko na tacy?

Data: 2013-08-19 15:02:49
Autor: J.F.
Dnia Mon, 19 Aug 2013 11:14:26 +0200, asasa napisał(a):
[...]

Zartujesz ? Czy nawet nie wiesz ze zartujesz ?

mp3 graja teraz wszystkie. Ale czy dobrze ?
GPS ma wiekszosc, jesli nie wszystkie. Ale do nawigacji droga daleka.

Plus setki innych rzeczy, ktorych nie wyczytasz ani nie wyszukasz, a
przez ktore twoj nowy piekny telefon zaczyna byc nieprzyjemnym zlomem.

J.

Data: 2013-08-19 19:53:22
Autor: kichu
W dniu 2013-08-19 10:14, asasa pisze:
U�ytkownik "kichu" <kichu24@tlen.pl> napisa� w wiadomo�ci
[...]

Ta, szczegolnie modele ktore juz wyszly ze sprzedazy, a do tego w UK. Tutaj tych marketow z agd jest tyle ze mozna wybierac, przebierac i ogladac

Proste jak jebanie?

no chyba, ze jestes kolejnym kolesiem ktoremu trzeba podac wszystko na tacy?

Nie oczekuje wylozenia na tacy. Prosze o opinie ludzi, ktorzy cenia dobry i sprawdzone produkty zamiast tego badziewia ktore obecnie jest na rynku.

Data: 2013-08-19 12:36:23
Autor: SÅ‚awomir Szczyrba
Prosze o pomoc w wyborze telefonu
Grupa: [pl.misc.telefonia.gsm]
Osoba: [kichu]
Tekst:
[...]

N8.
System znasz, hardware dobry, jak CI MP3 nie podpasi zainstalujesz sobie inny.

Krzysztof

S³awek
--
  ________ _/ __/ __/ Sig zgodny z normami ISO 9000.
 \__ \__ \_______________________________________________________________

Data: 2013-08-24 04:55:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Prosze o pomoc w wyborze telefonu

"kichu" kuqof1$k92$1@dont-email.me

-dobry odtwarzacz mp3
-wifi
-nawigacje GPS
-dobra bateria
-w sumie ma sluzyc glownie do dzwonienia, nie gram, nie uzywam facebooka

Do prowadzenia rozmów nie polecam Monstera Pentagramu,
ale bateriê ma wytrzyma³±. Natomiast Samsung Galaxy
Ace jest bardzo dobry do prowadzenia rozmów.

Prosze o pomoc w wyborze telefonu