Prosze o porade - pomysl na serwis

Data: 2013-05-19 11:27:02
Autor: Piotr
Prosze o porade - pomysl na serwis
Witam!

Mam pomysl na pewien serwis internetowy. Wydaje mi sie, 偶e czego艣 takiego nie ma. Moze nie bedzie to nie wiadomo co, ale wydaje mi sie, ze mo偶e to by膰 trafny pomys艂.

Do tego potrzeba mi 艣rodk贸w na serwery, ktore beda obslugiwaly ruch itd. Nie bedzie to zwykla strona internetowa, ale beda tam przesylane wieksze ilosci danych - co艣 wysy艂ane, odbierane.

Implementacja sie moge zajac by to po prostu dzialalo do prezentacji (w wersji testowej, bo wiadomo, 偶e gdyby mia艂o to obs艂ugiwa膰 wielu klient贸w, to kto艣 by to zoptymalizowa艂).

Wiadomo, ze np. biore ogromny kredyt (ktorego nikt mi nie da BTW) i inwestuje w sprzet, pomieszczenia itd.

Ale bardziej by mnie urzadzalo jakis sponsor, albo odsprzedaz pomyslu, mo偶e nawet je艣li bym mia艂 mniej na tym zarobi膰, ale zarobi膰...

Co robi膰 z takim pomys艂em. Gdzie szuka膰 jakiej艣 bezpiecznej pomocy?

Najch臋tniej bym uda艂 si臋 do paru firm z takim pomys艂em by w to kto艣 zainwestowa艂 je艣li to si臋 spodoba i dzieli艂 si臋 zyskami, ale z kolei nie chc臋 by kto艣 mi to ukrad艂...

Uprzejmie prosz臋 o jak膮艣 rad臋.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2013-05-20 19:07:58
Autor: jameno
W dniu 2013-05-19 11:27, Piotr pisze:
[...]

Postaraj si臋 okre艣li膰 ile danych b臋dzie przesy艂anych i jaka powierzchnia dysku na serwerze jest potrzebna. Wykup konto, kt贸re b臋dzie mia艂o mo偶liwo艣膰 powi臋kszenia za dodatkow膮 op艂at膮. Serwisu nie musisz "rusza膰" zwi臋ksz膮 tylko powierzchni臋 i limit danych.

Implementacja sie moge zajac by to po prostu dzialalo do prezentacji (w
wersji testowej, bo wiadomo, 偶e gdyby mia艂o to obs艂ugiwa膰 wielu
klient贸w, to kto艣 by to zoptymalizowa艂).

Je艣li pomys艂 "zaskoczy"

Wiadomo, ze np. biore ogromny kredyt (ktorego nikt mi nie da BTW) i
inwestuje w sprzet, pomieszczenia itd.

Z艂y pomys艂 - nawet je艣li dostaniesz kredyt, a projekt "upadnie" b臋dzie trzeba sp艂aci膰.

[...]

Nie s膮dz臋 aby艣 znalaz艂 sponsora, czy wsp贸lnika kt贸ry b臋dzie sk艂onny sfinansowa膰 serwis nie maj膮c dok艂adnych informacji o szczeg贸艂ach. Moim zdaniem jedyny spos贸b zabezpieczenia si臋, to Urz膮d Patentowy. Ale czy kto艣 nie zrobi czego艣 podobnego gdy dowie si臋 o zasadzie funkcjonowania?

Uprzejmie prosz臋 o jak膮艣 rad臋.
Pozdrawiam
Piotr

R贸wnie偶 pozdrawiam i powodzenia.