Prosze o porade ws lokaty

Data: 2009-05-03 19:52:07
Autor: NZSNNW
Prosze o porade ws lokaty
Mam pieniądze do zdeponowania, z czego połowę potrzbować będę za niecałe 3 mce, a reszta może "leżeć".

Znalazłem (dzięki p.b.banki) lokatę w OpenFinance/Noble:
1/2kwoty (2mce/8%) + 1/2kwoty (12mcy/7%)
https://lokaty.open.pl/form1/

Dzis mija termin skłądania wniosków OpenFinance/Noble na te lokaty. By się nie spóźnić założyłem wniosek, mam czas 14 dni na przelew.

Teraz pytanie do Was:
Czy dobrze depnuję pieniądze? Czy ta lokata to normalna lokata, "bezgwiadkowa"? Czytałem regulamin promocji, jak i zakładania lokat,  nic nie wzbudziłomojego niepokoju. Czy w to wchodzić, czy lepiej pominąć ten produkt?
Zachęca mnie struktura (termin zapadalności 2mce plus reszta), jak i wysoki (tak mi się wydaje) procent.

I dodatkowo: lokata ta ma stałe oprocentowanie - to dobrze przy dzisiejszej sytuacji na rynku depozytów?
Wydawało mi się, że spodzieano się obniżek na ostatnim posiedzeniu RPP, dlatego stały procent zachęca. Czy słusznie?
(wiem, że to prawie wróżenie, choć akurat ternedy na rynku lokat/oprocentowań są bardziej przwidywalne niż kursy walut czy giełdowe).

Proszę o każdą uwagę NZSNNW

Data: 2009-05-03 20:08:04
Autor: perian
Prosze o porade ws lokaty
In <news:653d.0000014d.49fdd9c7newsgate.onet.pl>, NZSNNW wrote:

[...]

To są tak na prawdę 2 lokaty, które zakładasz jednocześnie, przelewem na
1 rachunek. Z opisu widać, że to są tradycyjne lokaty bankowe. OF ma
pewne problemy z procedowaniem przelewów, na potwierdzenia (mejlowe jak
i papierowe) przyjdzie Ci poczekać, ale bez obaw, lokata będzie założona
z dniem dotarcia przelewu. Przynajmniej tak dotychczas jest.
I dodatkowo: lokata ta ma stałe oprocentowanie - to dobrze przy dzisiejszej sytuacji na rynku depozytów?

Jeśli wierzysz, że oprocentowanie będzie spadać to dobrze.
Wydawało mi się, że spodzieano się obniżek na ostatnim posiedzeniu RPP, dlatego stały procent zachęca. Czy słusznie?

jw. --
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Data: 2009-05-03 20:42:13
Autor: NZSNNW
PROBLEM
[...]

Bardzo dziekuję za wyjaśnienia!

Teraz pojawił się PROBLEM:

Jeszcze lokaty ne założyłem, a już nabałaganiłem.
Oto przyszło mailem potwierdznie założenia rachunku dla mnie. Nieopatrzne mail usunąłem, bo chciałem jednak założyć dwie lokaty, podzielić-zdywersyfikować kwoty. Wypełniłem wniosek od nowa na www, a tutaj "błąd - już masz rachunek i login, zaloguj się".
Niestey, w outlooku mam włączone przeczyszczanie usuniętych po opuszczeniu - i nie mam już tamtego e-maila z numerem rachunku i loginem do systemu bankowego.

Czy da się jeszcze na ten sam numer PESEL założyć lokatę w OpenF/Noble? Lub jak odzyskać tamte dane z usuniętej poczty? Infolinia dziś milczy, a termin mija o północy...

NZSNNW

Data: 2009-05-03 20:49:53
Autor: Jenka
PROBLEM
NZSNNW (nieznamsienicniewiemWYTNIJTO@op.pl) w wiadomości <653d.00000155.49fde585@newsgate.onet.pl> napisał:

Niestey, w outlooku mam włączone przeczyszczanie usuniętych po
opuszczeniu - i nie mam już tamtego e-maila z numerem rachunku i
loginem do systemu bankowego.

A czy na www masz ustawione usuwanie ściągniętych wiadomości?

--
Pozdrawiam, Jenka

Data: 2009-05-03 12:12:36
Autor: Marcin Krasoń - Structus.pl
PROBLEM
> Niestey, w outlooku mam włączone przeczyszczanie usuniętych po
> opuszczeniu - i nie mam już tamtego e-maila z numerem rachunku i
> loginem do systemu bankowego.

Spróbuj zadzwonić na infolinię :-)

Data: 2009-05-03 22:29:36
Autor: NZSNNW
PROBLEM
A czy na www masz ustawione usuwanie ściągniętych wiadomości?

Niestety tak.

Data: 2009-05-03 21:30:10
Autor: Lukasz W.
PROBLEM

[...]

skoro tak, przez interfejs www powinien być ten mail dostepny
no chyba, że masz konfigurację imap w OE, ktora usuwa z konta maile usuniete u Ciebie w OE przy kazdej synchronizacji z kontem

L.W.

Data: 2009-05-03 22:30:11
Autor: nieznamsienicniewiem
PROBLEM
skoro tak, przez interfejs www powinien być ten mail dostepny
no chyba, że masz konfigurację imap w OE, ktora usuwa z konta maile usuniete u Ciebie w OE przy kazdej synchronizacji z kontem

Sprawdzłem, usunięte.

Data: 2009-05-04 01:08:19
Autor: JanKo
PROBLEM
Agent Użytkownik nadaje:

Sprawdzłem, usunięte.

Jeśli używasz OE to on trzyma pocztę w plikach dbx - w ustawieniach lokalnych > dane aplikacji > identities (tu numer tożsamości) i nie czyści tych danych do momentu kompaktowania.
Teraz będzie ci potrzebny program do plików typu dbx. Kiedyś był darmowy program dbx Extract. Teraz pewnie pozostaje wtyczka dbx do Total Commandera.

Data: 2009-05-04 08:27:22
Autor: Końrad N.S.
Prosze o porade ws lokaty
Użytkownik "NZSNNW" <nieznamsienicniewiemWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:653d.0000014d.49fdd9c7newsgate.onet.pl...

[...]

wg mnie normalna, tzn. normalnE dwie lokaty.

proponuję podzielić na kilka kwot o różnej wielkości, tak, by potrzebując pieniędzy i musząc zerwać lokatę zrobić to tylko na potrzeną kwotę, a resztę pozostawić na lokatach.

Wydawało mi się, że spodzieano się obniżek na ostatnim posiedzeniu RPP,
dlatego stały procent zachęca. Czy słusznie?

stopy mogą zostać utrzymane, obniżone, lub podniesione.
wydaje mi się, że raczej w ciągu roku najbliższego (vide lokowanie w noble na 12 miesięcy) jeśli stopy nie zostaną (mniej prawdopodobne) utrzymane, to zostaną obniżone (bardziej prawdopodobne).
ale to tylko moje "wydaje mi się".

Data: 2009-05-04 06:36:40
Autor: ewelina.pastuszak
Prosze o porade ws lokaty
On 4 Maj, 08:27, Końrad N.S. <najswi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "NZSNNW" <nieznamsienicniewiemWYTNI...@op.pl> napisał w wiadomościnews:653d.0000014d.49fdd9c7newsgate.onet.pl...

> [...]

miesięcy) jeśli stopy nie zostaną (mniej prawdopodobne) utrzymane, to zostaną

Jak na mój gust stopy zostaną obniżone i nie ma się nawet co oglądać
na większe zyski. A co za tym idzie inwestowanie bardziej długotrwałe
niż 3 miesiące ze stałym oprocentowaniem może przynieść spore plusy,
więc lokaty czy polisolokaty ze stałym oprocentowaniem wg. mnie są
godne polecenia.

Prosze o porade ws lokaty