Proszę o poradę, zamiana 645 n 6x7.

Data: 2011-05-25 12:01:34
Autor: Piotr Sz.
Proszę o poradę, zamiana 645 n 6x7.
Dostałem propozycję zamiany tego na Bronkę GS-1 6x7 z gripem,

Sam musisz zdecydowac, czy wejsc w koncu w prawdziwy sredni format, bo negatyw 6x4,5 to jednak taki "prwie sredni".

Piotr Sz.
www.szkut.com

Data: 2011-05-25 12:30:25
Autor: Piotr Adamski
W dniu 11-05-25 12:01, Piotr Sz. pisze:
Dostałem propozycję zamiany tego na Bronkę GS-1 6x7 z gripem,

Sam musisz zdecydowac, czy wejsc w koncu w prawdziwy sredni format, bo
negatyw 6x4,5 to jednak taki "prwie sredni".

Tzn. może nie wyraziłem się jasno, oczywiście, że chcę, pytanie dotyczy tego czy to uczciwa wymiana?

Pozdrawiam.

Data: 2011-05-25 03:39:24
Autor: Zygmunt Dariusz
On May 25, 6:30 am, Piotr Adamski <ka3...@TEGOop.pl> wrote:

> Sam musisz zdecydowac, czy wejsc w koncu w prawdziwy sredni format, bo
> negatyw 6x4,5 to jednak taki "prwie sredni".

Tzn. mo e nie wyrazi em si jasno, oczywi cie, e chc , pytanie dotyczy
tego czy to uczciwa wymiana?

Wieksza roznice zauwazy miedzy malym obrazkiem i formatem 645, niz
miedzy 645 a 6x7
Wiem, ze tu zawsze byla opinia o tym, podobna do twojwj, ale roznicza
bedzie wieksza z racji roznicy powierzchnii.

-- -- -- --
Ziggy Photo - Professional photographer
http://www.ziggyphotoonline.com/

Data: 2011-05-25 12:48:13
Autor: Piotr Adamski
W dniu 11-05-25 12:39, Zygmunt Dariusz pisze:
[...]

6x7 ma możliwość założenia dupki 645 ;-)

Data: 2011-05-25 03:56:08
Autor: Zygmunt Dariusz
On May 25, 6:48 am, Piotr Adamski <ka3...@TEGOop.pl> wrote:

> [...]
> bedzie wieksza z racji roznicy powierzchnii.

6x7 ma możliwość założenia dupki 645 ;-)

Ano ma.
Nie kupisz chyba autokaru tylko z powodu, mozliwosci przewiezienia nim
tylu pasarzerow, co zwyklum samochodem rodzinnym?

-- -- --

Data: 2011-05-25 12:48:44
Autor: Piotr Sz.
Prosze o porade, zamiana 645 n 6x7.
Wieksza roznice zauwazy miedzy malym obrazkiem i formatem 645, niz
miedzy 645 a 6x7

Jeszcze wieksza bedzie miedzy 6x9 a 8x10". Ale co z tego. :-)

Piotr Sz.
www.szkut.com

Data: 2011-05-25 04:32:25
Autor: Zygmunt Dariusz
On May 25, 6:48 am, "Piotr Sz." <pi...@WYTNIJTOszkut.com> wrote:
> Wieksza roznice zauwazy miedzy malym obrazkiem i formatem 645, niz
> miedzy 645 a 6x7

Jeszcze wieksza bedzie miedzy 6x9 a 8x10". Ale co z tego. :-)

Dla latwiejszego porownania.
Z wielkim formatem malo kto ma porownanie.
Ale absolutnie sie zgadza ze wieksza.

-- -- -- --

Data: 2011-05-25 12:36:55
Autor: Piotr Sz.
Proszę o poradę, zamiana 645 n 6x7.
Tzn. może nie wyraziłem się jasno, oczywiście, że chcę, pytanie dotyczy tego czy to uczciwa wymiana?

W jakim sensie uczciwa?
Jesli ktos Ci proponuje zamiane, a Tobie ona odpowiada, to jak najbardziej "uczciwa". Kazda ze stron bedzie zadowolona. :-)

Piotr Sz.
www.szkut.com

Data: 2011-05-25 12:46:49
Autor: Piotr Adamski
W dniu 11-05-25 12:36, Piotr Sz. pisze:
[...]

... w sensie wartości pieniężnej obu zestawów ;-)

Data: 2011-05-25 03:50:22
Autor: Zygmunt Dariusz
On May 25, 6:46 am, Piotr Adamski <ka3...@TEGOop.pl> wrote:

> W jakim sensie uczciwa?
> Jesli ktos Ci proponuje zamiane, a Tobie ona odpowiada, to jak najbardziej
> "uczciwa". Kazda ze stron bedzie zadowolona. :-)

.. w sensie wartości pieniężnej obu zestawów ;-)

W takim razie, trzebaby wiedziec jaki jest stan techniczny obu
zestawoew.
Wartosc obu jest taka, po ile sa sprzedawane na aukcjach, na gieldach,
itp.

-- -- --

Data: 2011-05-25 03:52:13
Autor: Zygmunt Dariusz
> [...]

> "uczciwa". Kazda ze stron bedzie zadowolona. :-)

.. w sensie wartości pieniężnej obu zestawów ;-)

Dodam, ze zamiana czasem moze sie oplacic ze strata finansowa, jesli
bardziej nam cos potrzebne, niz to co mamy do zamiany.

-- -- --

Data: 2011-05-25 12:50:56
Autor: Piotr Sz.
Proszę o poradę, zamiana 645 n 6x7.
.. w sensie wartości pieniężnej obu zestawów ;-)

Aaaaa, czy na tej zamianie nie stracisz? Tu Cie "boli". :-)
Sprawdz na jakims jebaju ile kosztuje oba takie zestawy i wykonaj operacje odejmowania. Chyba bedzie najprosciej oszacowac. Czy liczysz "leniuszku", ze ktos to zrobi za Ciebie i poda Ci  gotowy wynik? ;-)

Piotr Sz.
www.szkut.com

Data: 2011-05-25 13:08:49
Autor: Piotr Adamski
W dniu 11-05-25 12:50, Piotr Sz. pisze:
[...]

Absolutnie nie, myślałem, że ktoś na oko od razu stwierdzi...

Chyba się zdecyduję, jedyne co mnie boli to brak w GS-1 kominka i osłony przeciwsłonecznej, podobają mi się te kwadratowe ;)
Za to jest oryginalny wężyk (tam już jest elektroniczny chyba).

Data: 2011-05-25 04:27:18
Autor: Zygmunt Dariusz
On May 25, 7:08 am, Piotr Adamski <ka3...@TEGOop.pl> wrote:

> [...]

przeciwsłonecznej, podobają mi się te kwadratowe ;)
Za to jest oryginalny wężyk (tam już jest elektroniczny chyba).

Niewiarygodne, aby dla wezyka za pare dolarow system zmieniac?
U mnie leza takie dwa i nigdy ich nie uzywalem.

-- --