Proszę o rade

Data: 2009-10-22 05:34:35
Autor: dorcia1932
Proszę o rade
Długo się zastanawiałam nad zakupem nowego roweru , ale nie wiem
kompletnie jakiego  bo sie na tym nie znam prosze o pomoc ??

Data: 2009-10-22 07:18:05
Autor: tadek
Proszę o rade
On 22 Paź, 14:34, dorcia1932 <dorcia1...@wp.pl> wrote:
Długo się zastanawiałam nad zakupem nowego roweru , ale nie wiem
kompletnie jakiego  bo sie na tym nie znam prosze o pomoc ??

Dorcia domniemuję że jesteś blondynką?

Data: 2009-10-22 12:45:10
Autor: Jan Srzednicki
Proszę o rade
On 2009-10-22, dorcia1932 wrote:
Długo się zastanawiałam nad zakupem nowego roweru , ale nie wiem
kompletnie jakiego  bo sie na tym nie znam prosze o pomoc ??

Wnioskując z Twojego szczegółowego opisu zamierzonego sposobu
wykorzystywania nowego welocypedu, polecam taki w kolorze zielony
metalik.

Data: 2009-10-22 12:57:06
Autor: Torex
Proszę o rade
WnioskujÄ&#65533;c z Twojego szczegĂłĹ&#65533;owego opisu zamierzonego sposobu
wykorzystywania nowego welocypedu, polecam taki w kolorze zielony
metalik.

Weź jednak pod uwagę to, że czerwone są najszybsze (w przeciwieństwie do biały).

Data: 2009-10-22 21:20:51
Autor: AL
Proszę o rade
Torex pisze:
[...]

ale zielone sie mniej psuja ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-10-22 22:06:49
Autor: Adrian S.
Proszę o rade
AL wrote:

Torex pisze:
[...]

 a dlaczego, czyżby się je rzadziej myło?  :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-22 14:38:38
Autor: Moper
Proszę o rade
"dorcia1932" <dorcia1932@wp.pl> wrote in message news:9978e12d-5c17-47d6-a48a-b4154db3326ff10g2000vbl.googlegroups.com...
Długo się zastanawiałam nad zakupem nowego roweru , ale nie wiem
kompletnie jakiego  bo sie na tym nie znam prosze o pomoc ??

W takim razie góral :)

Data: 2009-10-22 14:41:23
Autor: Michał Pysz
Proszę o rade
Mając na uwadze dokładny opis jaki podałaś odnośnie przeznaczenia roweru to mogę powiedzieć, że polecam taki z dwoma kołami ;-)

mp.

Data: 2009-10-22 15:15:27
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Proszę o rade

dorcia1932 pisze:
Długo się zastanawiałam nad zakupem nowego roweru , ale nie wiem
kompletnie jakiego  bo sie na tym nie znam prosze o pomoc ??

No i koniecznie musi być to dobry rower. najlepsze są na kołach 26". Polecam! No chyba, że tylko po mieście to wtedy najlepsze są z kołami 28". No chyba, że po lesie i mieście i kamorach to wtedy są najlepsze 29". No chyba, że dla lansu to wtedy koła 20".. polecam..

Data: 2009-10-22 14:50:20
Autor: Coaster
Proszę o rade

Taki: http://www.rivbike.com/products/list/bicycle_models#product=50-685

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,

Data: 2009-10-22 06:25:13
Autor: Stefandora
Proszę o rade
On 22 Paź, 14:50, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:
dorcia1932 wrote:
> Długo się zastanawiałam nad zakupem nowego roweru , ale nie wiem
> kompletnie jakiego  bo sie na tym nie znam prosze o pomoc ??

Taki:http://www.rivbike.com/products/list/bicycle_models#product=50-685

Ja się skłaniam ku temu:
http://www.rivbike.com/products/list/bicycle_models#product=50-998
Relacja cena-jakość fantastyczna!
:)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-22 17:54:45
Autor: kaczor1
Proszę o rade
dorcia1932 wrote:
[...]

Zwycięstwo przez nokaut.

--
Pozdrawiam Roland

Data: 2009-10-22 20:18:20
Autor: geres
Proszę o rade

Użytkownik "Stefandora" <stefandora@gmail.com> napisał w wiadomości news:8f1d6f59-78c8-4997-8eb9-

Ja się skłaniam ku temu:
http://www.rivbike.com/products/list/bicycle_models#product=50-998
Relacja cena-jakość fantastyczna!
:)

A ja proponuję coś takiego: http://www.allegro.pl/item761180647.html

-- -
Pozdro
gero

Data: 2009-10-22 14:59:30
Autor: cynamoon
Proszę o rade
Długo się zastanawiałam nad zakupem nowego roweru , ale nie wiem
kompletnie jakiego  bo sie na tym nie znam prosze o pomoc ??

Ja się trochę znam ale też kompletnie nie wiem jakiego.
Napisz co Ci w starym nie pasuje to się zastanowię i może coś wymyślę
Marek

Data: 2009-10-22 17:21:22
Autor: zcxz
Proszę o rade
dorcia1932 wrote:
Długo się zastanawiałam nad zakupem nowego roweru , ale nie wiem
kompletnie jakiego  bo sie na tym nie znam prosze o pomoc ??
Dorota?

--
zcxz

Data: 2009-10-22 21:28:03
Autor: stefandora
Proszę o rade
zcxz wrote:
dorcia1932 wrote:
Długo się zastanawiałam nad zakupem nowego roweru , ale nie wiem
kompletnie jakiego  bo sie na tym nie znam prosze o pomoc ??

Dorota?

Mnie też trudno cokolwiek doradzić...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-22 22:06:26
Autor: Adrian S.
Proszę o rade
stefandora wrote:

zcxz wrote:
dorcia1932 wrote:
Długo się zastanawiałam nad zakupem nowego roweru , ale nie wiem
kompletnie jakiego  bo sie na tym nie znam prosze o pomoc ??

Dorota?

Mnie też trudno cokolwiek doradzić...
  Ale oni chyba się znają?

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-23 01:21:35
Autor: zcxz
Proszę o rade
Adrian S. wrote:
stefandora wrote:

zcxz wrote:
dorcia1932 wrote:
[...]
heh..on ja zna z widzenia, jak z bronkiem czytuje gazete w cieniu rury ;)

--
zcxz

Data: 2009-10-23 00:18:12
Autor: Ryszard Mikke
Proszę o rade
dorcia1932 <dorcia1932@wp.pl> napisał(a):
D=B3ugo si=EA zastanawia=B3am nad zakupem nowego roweru , ale nie wiem
kompletnie jakiego  bo sie na tym nie znam prosze o pomoc ??

Na pytaniu też się, niestety, nie znasz.

My Ci bardzo chętnie pomożemy, ale telepatia jest nam obca.

Gdzie chcesz nim jeździć? Jak dużo?

rmikke

Data: 2009-10-23 09:21:50
Autor: urwis
Proszę o rade
dorcia1932 pisze:
Długo się zastanawiałam nad zakupem nowego roweru , ale nie wiem
kompletnie jakiego  bo sie na tym nie znam prosze o pomoc ??

ale było używanie :-)
gdy wczoraj przeczytałem tego newsa - pomyślałem sobie:
nie padną konkrety.
Ale cóż - dziewcze samo sobie jest winne, z takim formułowaniem swoich potrzeb to najlepiej trafić do sklepu rowerowego na jakiegoś magika sprzedaży, który umiejętnie wykorzysta niewiedze i zdezorientowanie klienta wciskając może i odpowiedni sprzęt - ale za mniej odpowiednie pieniądze. IMO idealne lekarstwo na życiową niezaradność/lenistwo.

--
       //urwis//
//siwru'at'gazeta.pl//

Proszę o rade