Proszę o radę które auto kupić

Data: 2010-04-11 21:53:44
Autor: Agent
Proszę o radę które auto kupić
Użytkownik "Ewa" <nie@wysylac.pl> napisał w wiadomości news:hpsofq$q4i$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam!

Proszę o radę który z poniższych modeli warto wybrać
i dlaczego:
- Skoda Fabia II Junior 1.2   60 KM   5d
- Peugeot 107 Happy   1.0   68 KM   3d
- Chevrolet Spark          1.0   68 KM   5d
Ewentualnie inne propozycje o podobnych parametrach
i w podobnej cenie (samochód nowy).

Chodzi mi o porównanie z punktu widzenia użytkownika.
Samochód dla kobiety, kierującej od lat, głównie do jazdy
po mieście.

W szczególności interesuje mnie porównanie:
1.2  60KM   z  1.0  68KM

Pozdrawiam
Ewa

Z tego co wymieniłaś ja bym brak Fabię. Nie sugerowałbym się też tym że 1.2 jest słabszy od 1.0 bo w praktyce może sie okazać że jedzie nawet lepiej. Rozważyłbym natomiast coś z silnikiem 1.4 bo może się okazać że spalanie ma takie samo a jednak zdecydowanie lepiej przyspiesza. Popatrzyłbym też na Hyundaia i20 lub Clio.

Proszę o radę które auto kupić