Proszę o radę które auto kupić

Data: 2010-04-12 12:50:04
Autor: Jackare
Proszę o radę które auto kupić
On 11 Kwi, 17:02, "Ewa" <n...@wysylac.pl> wrote:
Witam!

Proszę o radę który z poniższych modeli warto wybrać
i dlaczego:
- Skoda Fabia II Junior 1.2   60 KM   5d
- Peugeot 107 Happy   1.0   68 KM   3d
- Chevrolet Spark          1.0   68 KM   5d
Ewentualnie inne propozycje o podobnych parametrach
i w podobnej cenie (samochód nowy).
Gdybym to ja miał kupić wybierając spośród podanych przec Ciebie -
kupiłbym fabię bo jest to samochód większy od peugeota i daewoo i
najbardziej "normalny" jako samochód w klasycznym tego słowa
znaczeniu.
Z alternatyw poleciłbym hyundai getz 1.4 jako wygodny, dynamiczny i do
znudzenia bezawaryjny. Mam aktualnie getza 1.3 od ponad 6,5 roku od
nówki sztuki. Nudne auto - nic tylko się wlewa i jedzie, nic się nie
dzieje, nic się nie psuje - nuda. Co ciekawe kilka osób mieszkających
w pobliżu mnie kupiło getze i jedna osoba accenta w tym samym czasie
co ja - pod koniec 2003 roku i wszystkie te osoby nadal mają te
samochody i chyba nikt się nie kwapi by się ich pozbywać bo to po
prostu dobre auta. Skody też są bardzo dobre, żywotne odporne i
niezawodne.
--
Jackare

Proszę o radę które auto kupić