Proszę o sugestie w sprawie wyboru sklepu

Data: 2014-03-28 18:33:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Proszę o sugestie w sprawie wyboru sklepu
Chcę kupić OverMagiel, ale nie wiem w którym sklepie.
Biorę pod uwagę:

  http://swiatkierowcy.pl/pl_PL/p/a/1650
  http://www.salurion.pl/product/205001/Komputery/Tablety/Overmax_Solution_10_II_3G.html
  http://www.komputronik.pl/product/205001/Komputery/Tablety/Overmax_Solution_10_II_3G.html
  http://www.faxtel.com.pl/catalog/product/view/id/2552

  http://www.skapiec.pl/site/cat/20/comp/8429074

  http://www.sferis.pl/produkt/103260-overmax-tablet-solution-10-ii-3g-etui.html

  http://www.ceneo.pl/26757026

-=-

W Salurionie kupowałem via net -- było OK.

Proszę o radę. Kupony rabatowe mile widziane.
(mogę podzielić się zyskiem w razie czego)

-=-

Pojmuję, być może źle, że Salurion, Komputronik i Karen to jedna firma.

-=-

Nawiązując do grupy o bankach -- tablet mi potrzebny do przelewów komórkowych. ;)

Data: 2014-03-28 21:46:48
Autor: Trybun
[...]

Biorąc na logikę - tam gdzie najtaniej. Sporo rzeczy już pokupowałem w Komputroniku, i jak na razie nie miałem robionych problemów przy zwrotach reklamacyjnych zakupionych urządzeń. Jednak druga spraw3a jest taka że zakupy robiłem w normalnym ich sklepie, a nie w internecie.
Skąd taki pomysł że Karen czy Salurion to inaczej Komputronik?

Przez telefon nie możesz robić tych przelewów, albo przez komputer?

Data: 2014-03-28 23:48:31
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 28 Mar 2014 21:46:48 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Kupując w sieci masz więcej praw. Chociaż Komputronik cwaniakuje - w mailu
z potwierdzeniem złożenia zamówienia piszą, że to tylko potwierdzenie
rezerwacji, a umowa sprzedaży zostanie zawarta dopiero w sklepie (czy jakoś
tak). Najwyraźniej nikt ich jeszcze nie przeczołgał przez UOKiK :)

Skąd taki pomysł że Karen czy Salurion to inaczej Komputronik?

Bo to Komputronik. Jadą po bandzie z cenami pod innymi markami.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-03-29 11:08:05
Autor: mr misio
Użytkownik Borys Pogoreło napisał:
[...]

Noooo bo jak zamawiasz odbior w sklepie to ... tak moze byc.

Ale juz nie pamietam, czy zamowienie z KArena nie odieralem kiedys w Sferisie :D

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-03-29 13:08:22
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 29 Mar 2014 11:08:05 +0100, mr misio napisał(a):

[...]

Jak dla mnie to kreatywna nadinterpretacja, by się wykręcić z tych 10 dni
na zwrot. Poczekamy, zobaczymy, morele.net za to oberwało.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-03-29 14:56:58
Autor: Slavekk
W dniu 2014-03-29 13:08, Borys Pogoreło pisze:
[...]

A Morele.net ma sklepy?
Oni chyba wydają w "punktach odbioru" które wcale do nich nie należą.

Sławek

Data: 2014-03-29 16:01:21
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 29 Mar 2014 14:56:58 +0100, Slavekk napisał(a):

[...]

Salution to jest "Tradus sp z o.o.", więc oficjalnie zupełnie inny podmiot.
Z Karen już sprawa nie jest taka oczywista, bo podpisuje się pod nim
Komputronik, ale Salurion ma ZTCW dużo większy przerób.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-03-29 13:41:20
Autor: Maciej Bebenek
W dniu 2014-03-29 11:08, mr misio pisze:

Ale juz nie pamietam, czy zamowienie z KArena nie odieralem kiedys w
Sferisie :D

Raczej w Komputroniku ;-)

Data: 2014-03-29 17:07:38
Autor: mr misio
Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
W dniu 2014-03-29 11:08, mr misio pisze:

Ale juz nie pamietam, czy zamowienie z KArena nie odieralem kiedys w
Sferisie :D

Raczej w Komputroniku ;-)

nienienie

cos odbieralem w Sferisie, a zamawialem w ktoryms "anonimowym" wynalazku komputronika.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-03-29 00:37:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Proszę o sugestie w sprawie wyboru sklepu

"Trybun" 5335dfa8$0$2236$65785112@news.neostrada.pl

Nawiązując do grupy o bankach -- tablet mi potrzebny do przelewów komórkowych. ;)

Biorąc na logikę - tam gdzie najtaniej.

  http://www.elektronicznyswiat.pl/produkt/92248.html
  z odbiorem w Sferis, ale chyba nie przyjmują tam
  płatności internetowych typu dotpay

  http://www.delkom.pl/produkt/86476-tablet-overmax-solution-10-ii-3g-etui.html
  też z osobistym odbiorem, ale chyba też nie ma opcji typu dotpay

  http://www.alarmycentrum.pl/pl_PL/p/Tablet-Telefon-OVERMAX-Solution-10-II-4x1%2C5GHz-Dual-SIM-GPS-BT/1424
  z zapłatą za dostawę 777

  ten sklep nie ma negatywnych opinii w Ceneo

  płacenie via dotpay to dla mnie zwrot 5%, czyli
  około 39 pln, więc 2 dychy jestem do przodu

[...]

Tak jak ja.

Skąd taki pomysł że Karen czy Salurion to inaczej Komputronik?

Informacje te czerpałem z netu, a dokładniej -- z grup dyskusyjnych.

Przez telefon nie możesz robić tych przelewów, albo przez komputer?

Mogę (wręcz powinienem) przez telefon, ale mogę też przez tablet. ;)

Postscriptum: Wkrótce Putina I Łagodnego przyrównają do Ulricha von Jungingena. ;)
              Ciekawe, czy Jaceniuk, wzorem Jagiełły, odpowie: ,,broni ci u nas
dostatek, ale i to przyjmiemy, co nam oddasz''. ;) Na USA raczej Ukraina liczyć
nie może -- USA ponoć zadłużone są na 1500% (15 lat) swego PKB i póki co szukają
dofinansowania ze strony innych państw, obiecując blitzkrieg  w Afryce, po której
nastąpić ma grabież jej bogactw naturalnych... Ale jeśli Putin jest aż tak silny,
jeśli Topole sięgają aż tak wysoko, jeśli armia NATO jest aż tak zdemoralizowana,
jeśli w końcu zabraknie rynków zbytu dla grabionych w Afryce bogactw, USA nijak nie
zdołają wywiązać się ze swych obietnic i (jak ich miasto Detroit) zbankrutują. :)
Póki co, choć ich rzeczywiste długi ponoć sięgają 15 lat, udają, że to mniej niż
90% PKB... Jeśli Nato nie zwycięży w Afryce -- kto komu sprzeda bogactwa Afryki?...
Polska TV (jak zdrajczyni) ukazuje skrajną nędzę w wymarłej Mołdawii, z której
ludziska uciekają bądź wyjeżdżają do Rosji -- albo umierają, pozostawiając po
sobie dobytek w postaci niezamieszkałych domów... Napotkani twierdzą, że ich
politykiem jest Putin... Ponoć gdzie diabeł  nie może, tam kobietę wyśle, ale
tym razem wysłał  nie tę co trzeba, bo o imieniu anielskim, przez co przegrał...

[toż nie napiszę wprost, że Putin odmówił młodszej kobiecie, która chcąc go
odzyskać, nasłała na niego starszą ,,rywalkę''... zresztą... Putin odprawiając
tę młodszą, zalecił swej świcie, aby kobietę tę dobrze traktowano w całej Rosji
i w krajach ,,zaprzyjaźnionych'', do których także zaliczył Estonię, i aby jej
(tej kobiecie rzekomo ,,odrzuconej'') znaleziono chłopa, dając mu co potrzeba...]

Data: 2014-03-29 00:51:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

Pobieranie forsy za pomocą telefonu i płacenie via telefon to w sumie
3hpln. Łącznie 7hpln w 10 miesięcy, czyli około 95% tabletu.

   700/(777*.95)=94.8316737790422%

   5% inwestuje jedyny SyneCek mej matki         38,85
  ~5% inwestuję ja                               38,15
 ~90% inwestują Zieloni                         700,00

Data: 2014-03-28 17:13:58
Autor: krzysztofsf
W dniu sobota, 29 marca 2014 00:51:19 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

   5% inwestuje jedyny SyneCek mej matki         38,85

To chyba tylko za zakupy zrobione do konca lutego.
Za marzec wyplat juz nie bedzie prawdopodobnie, a jedynie do konca marca beda naliczane wyplaty za okres wczesniejszy.

"31 marca 2014 r. zakończy się program premiujący internetowe zakupy dokonywane kartami debetowymi i kredytowymi oraz za pośrednictwem usługi "Płacę z Alior Sync" (Cashback).'

Data: 2014-03-29 01:26:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Proszę o sugestie w sprawie wyboru sklepu

"krzysztofsf" 6ce942b7-9666-4ebf-affc-a696860b098d@googlegroups.com

[...]

Więc chyba do 31 marca będą naliczali 5%, nie zaś wypłacali.
Wypłacają nie ostatniego dnia miesiąca, ale jakoś w połowie
miesiąca. Mało tego -- jeśli komuś nie wypłacą w marcu z powodu
jakiejś omyłki (SyneCek słynie z omylności -- sam już kilka razy
składałem tam reklamację) w marcu, to znaczy, że jej nie wypłacą
nigdy, bo program skończyli w marcu? ;)

: zakupy dokonywane kartami debetowymi i kredytowymi
: oraz za pośrednictwem usługi "Płacę z Alior Sync" (Cashback).'

[przecież nie poniosę aż 10% -- to dla mnie zbyt duże obciążenie]

Data: 2014-03-29 01:31:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Proszę o sugestie w sprawie wyboru sklepu

"Eneuel Leszek Ciszewski" lh5401$an9$1@node1.news.atman.pl

[...]

+ składałem tam reklamację), to znaczy, że jej nie wypłacą

nigdy, bo program skończyli w marcu? ;)

Natomiast jest jakiś okres rozliczeniowy, który nie pokrywa
się z rokiem kalendarzowym, przez co bezpieczniej mi przejść
na SyneCka Matki, dziewica pod tym względem, :) aby nie
okazało się, że wykorzystałem już roczny limit -- nie
pamiętam jak duży/mały.

Data: 2014-03-30 04:31:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Proszę o sugestie w sprawie wyboru sklepu

"Eneuel Leszek Ciszewski" lh4boj$g6v$1@node1.news.atman.pl

Proszę o radę. Kupony rabatowe mile widziane.
(mogę podzielić się zyskiem w razie czego)

Nieaktualne.

Proszę o sugestie w sprawie wyboru sklepu