Proszę podac dane...

Data: 2009-09-08 15:49:47
Autor: george
Proszę podac dane...

"SP1 QXL" <sp1qxl@sp1qxl.pl> wrote in message news:h85msn$i1$1atlantis.news.neostrada.pl...
Dzwoni sobie dziś pan X, dajmy na to z banku Y, z zastrzeżonego numeru i pyta czy rozmawia ze mną. Oczywiście, rozmawia, więc pytam miło w czym mogę pomóc, no to Pan znó że dzwoni z banku Y i że zanim przystąpi do dalszej rozmowy, musi mnie ZWERYFIKOWAĆ. Se tak od razu pomyślałem, ze moze mają jakiś system telepatyczny, ale nie, Pan chce datę urodzenia i nazwisko panieńskie mamy.

No cóż, przerwałem Panu i powiedziałem doś spojnie, acz dosadnie, ze musiałbym nie nazywać się TL, albo na łeb upasć aby człowiekowi który przedstawia się jako X z Banku Y podawać swoje dane, tym bardziej że dzwoni z zastrzeżonego numeru.

A Wy jak reagujecie na takie kuriozum? Podajecie dobrowolnie Wasze dane? A może podacie swoje telefony, to zadzwonię i przedstawię sie jako Z z banku A i poproszę Was o kilka danych :)

TL

pytam najpierw jaka sprawa jea a potem sie rozłączam.
Jesli nadal chce mnie weryfikowac zanim wyjasni o co chodzi to wciskam czerwony klawisz bez zbędnej zwłoki, najlepiej w pół słowa.

george.

Proszę podac dane...