Proszę podac dane...

Data: 2009-09-08 15:51:04
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Proszę podac dane...
A Wy jak reagujecie na takie kuriozum? Podajecie dobrowolnie Wasze dane? A może podacie swoje telefony, to zadzwonię i przedstawię sie jako Z z banku A i poproszę Was o kilka danych :)

napewno nie podam nr karty kredytowej, wraz z pinem i kodem cvv :)

natomiast nie bardzo widzę możliwość całkowitej odmowy rozmawiania
z takowym dziwakiem, bo a nuż chcą coś ważnego? np. zapłaciłem o 2,61zł za mało i wpisza mnie do BIK albo coś innego? Wiem, że takie
telefony to bezprawie, ale naprawdę nie wiem czy warto kopać się
z koniem...

Data: 2009-09-08 06:58:29
Autor: Tomek z Wawy
Proszę podac dane...
On 8 Wrz, 15:51, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:

napewno nie podam nr karty kredytowej, wraz z pinem i kodem cvv :)

To jak możesz to wyślij mi sam numer i datę ważności, po co mi twój
pin i cvv, no i ustaw duży limit.

Data: 2009-09-08 16:34:54
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Proszę podac dane...
To jak możesz to wyślij mi sam numer i datę ważności,

:)

Data: 2009-09-08 17:41:37
Autor: MarcinF
Proszę podac dane...
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:

natomiast nie bardzo widzę możliwość całkowitej odmowy rozmawiania
z takowym dziwakiem, bo a nuż chcą coś ważnego?

wystaczy zadzwonic do banku i zapytac czy ktos od nich dzownil i o co chodzi

Data: 2009-09-08 18:54:50
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Proszę podac dane...
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:

> natomiast nie bardzo widzę możliwość całkowitej odmowy rozmawiania
> z takowym dziwakiem, bo a nuż chcą coś ważnego? wystaczy zadzwonic do banku i zapytac czy ktos od nich dzownil i o co chodzi

jestem klientem 23 banków i obdzownienie ich wszystkich
zajęłoby mi dużo czasu i trochę pieniędzy (nie wszystkie
mają darmowe nr 0800 jak inteligo)

Data: 2009-09-08 21:28:56
Autor: MarcinF
Proszę podac dane...
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl wrote:

jestem klientem 23 banków i obdzownienie ich wszystkich
zajęłoby mi dużo czasu i trochę pieniędzy (nie wszystkie
mają darmowe nr 0800 jak inteligo)

jesli nie jestes w stanie zapamietac jak przedstawil sie dzwoniacy
to mozesz go poprosic by zrobil to jeszcze raz

Proszę podac dane...