"Proszę prokuratory i sady"

Data: 2012-06-15 13:11:28
Autor: Gotfryd Smolik news
"Proszę prokuratory i sady"
....czyli cytat z ministra sprawiedliwosci.
   Tak z ciekawosci - czy stosowanie takiej formy nie narusza
zasady trójpodziału władzy, albo inaczej - czy minister
jest strona postępowania, choc przepisy tak nie stanowia?

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-06-15 13:14:12
Autor: Gotfryd Smolik news
"Proszę prokuratory i sady"
On Fri, 15 Jun 2012, Gotfryd Smolik news wrote:

...czyli cytat z ministra sprawiedliwosci.
 Tak z ciekawosci - czy stosowanie takiej formy nie narusza
zasady trójpodziału władzy, albo inaczej - czy minister
jest strona postępowania, choc przepisy tak nie stanowia?

....o, ledwo wysłałem i ten sam temat jest wałkowany w 1PR

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-06-15 14:44:30
Autor: .B:artek.
"Proszę prokuratory i sady"
...czyli cytat z ministra sprawiedliwosci.
   Tak z ciekawosci - czy stosowanie takiej formy nie narusza
zasady trójpodziału władzy, albo inaczej - czy minister
jest strona postępowania, choc przepisy tak nie stanowia?

Prosić zawsze można. Taka wypowiedź nie ma charakteru prawnego. Poza tym wypowiedziana jest bardziej z ust - w tym momencie - polityka, niż organu administracji publicznej. I tak ją należy traktować. Pomijając, że dla jasności i większego komfortu pracy odbiorców tego komunikat lepiej byłoby, aby taka wypowiedź nie padała.

--
..B:artek.

Data: 2012-06-15 15:02:57
Autor: Sonn
"Proszę prokuratory i sady"
...czyli cytat z ministra sprawiedliwosci.
Tak z ciekawosci - czy stosowanie takiej formy nie narusza
zasady trójpodziału władzy, albo inaczej - czy minister
jest strona postępowania, choc przepisy tak nie stanowia?

Na temat debilizmu Gowina jako MS nawet się nie będę wypowiadał. Po prostu szkoda słów. Gorzej po prostu nie mogło być

--
Sonn

Data: 2012-06-16 12:15:51
Autor: goldi
"Proszę prokuratory i sady"
On 15 Cze, 15:02, Sonn <costamcos...@paszolwon.pl> wrote:

> [...]

Na temat debilizmu Gowina jako MS nawet się nie będę wypowiadał. Po
prostu szkoda słów. Gorzej po prostu nie mogło być

A co ten cytat ma wspólnego z Gowinem ??? Prokuratury i sądy prosił
przecież Sikorski, nie Gowin.

Data: 2012-06-15 23:36:10
Autor: Bydlę
"Proszę prokuratory i sady"
On 2012-06-15 11:11:28 +0000, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> said:

...czyli cytat z ministra sprawiedliwosci.
   Tak z ciekawosci - czy stosowanie takiej formy nie narusza
zasady trójpodziału władzy,

A od kiedy sady (zakładam, że owocowe) są w władzach?
;)

(no i te prokuratory też są takie bardziej nie teges...)

--
Bydlę

Data: 2012-06-16 00:06:13
Autor: Gotfryd Smolik news
"Proszę prokuratory i sady"
On Fri, 15 Jun 2012, Bydlę wrote:

A od kiedy sady (zakładam, że owocowe) są w władzach?
;)

  Od reinstalacji, po której czcionki z ISO-fontami jeszcze nie oddłubałem
i nie dorzuciłem :), wnoszę o łagodny wymiar kary!

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-06-16 00:26:01
Autor: Bydlę
"Proszę prokuratory i sady"
On 2012-06-15 22:06:13 +0000, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> said:

[...]

Na wniosek obrony oddalam zarzuty i zamykam posiedzenie.
:-)

--
Bydlę

"Proszę prokuratory i sady"