Prosze wskazac w ktorej sekundzie filmu, ukazuje sie *cyc*??

Data: 2011-01-03 19:54:36
Autor: obserwator
Prosze wskazac w ktorej sekundzie filmu, ukazuje sie *cyc*??
jako mlody rewolucjonista przywieziony z CCCR na czlogu:

http://www.youtube.com/watch?v=c67OcaT0dy8&NR=1

Nagroda: dyskusja na grupie przez godzine z cycem:))

Data: 2011-01-03 12:26:22
Autor: Antenka
On 3 Sty, 20:54, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
jako mlody rewolucjonista przywieziony z CCCR na czlogu:

http://www.youtube.com/watch?v=c67OcaT0dy8&NR=1

Nagroda: dyskusja na grupie przez godzine z cycem:))

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Podaję mój typ.
W  0:45 sekundzie przez zaorane przez WSI pole biegnie Cyc w
rozchełstanym kacapskim, wojskowym płaszczu i z otwartymi ramionami
wita władzę sowiecką ha ha ha.
Bardzo podobny do niego. To on! ;-D

Antenka

Data: 2011-01-03 20:35:54
Autor: obserwator
Prosze wskazac w ktorej sekundzie filmu, ukazuje sie *cyc*??
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a): Podaję mój typ.
W  0:45 sekundzie przez zaorane przez WSI pole biegnie Cyc w
rozchełstanym kacapskim, wojskowym płaszczu i z otwartymi ramionami
wita władzę sowiecką ha ha ha.
Bardzo podobny do niego. To on! ;-D

:)) a ten do ktorego biegnie, a ktory stoi obok, to chyba Bodzio?

Data: 2011-01-04 13:21:39
Autor: cyc
Prosze wskazac w ktorej sekundzie filmu, ukazuje sie *cyc*??
I za to was lubie !!.
Za ta jarzaca jak slonce glupote pozwalajaca dostrzec wszystkie wasze najgorsze cechy charakteru !.
Te pozwalaja bowiem bez zbednych komentarzy , dociekan i prezentacji dostrzec cala wasza , pisowska  intelektualna mizerote.
Wystarczy przeczytc co piszecie i kazdy wszystko juz o was wie , nie zaglebiajac sie w glebsze analizy zawartych w waszyh postach " tresci" . Te ostatnie bowiem w zasadzie ograniczaja sie dla typowych w pisie inwektyw , do rzadko gdzie indziej spotykanego chamstwa i klamstw.
Ci , ktorzy nie zgadzaja sie z waszymi postulatami wsrod ktorych najwazniejsze to "smolenski zamach " , swietosc Rydzyka i geniusz konusa , momentalnie  oblewani sa przez was pomyjami , ba , powiem nawet , gownami ! .. problem w tym , ze w tej ferii oblednego chamstwa , nie zdajecie sobie sprawe z tego , ze te pomyje , te gowna , tak naprawde splywaja na was i ze pozwalaja spokojnie patrzec normalnym ludziom w polityczna przyszlosc Polski , nie tyle  majac  nadzieje , ile majac pewnosc , ze wy , pisowcy nie jestescie w stanie poprzez wygranie wyborow zagrozic  krajowi  .
Odejdziecie wnet w zapomnienie i niechlubny niebyt postrzegani jako istniejacy kiedy , nabrzmialy ropa wrzod na zdrowej polskiej tkance . W tym momencie skoncza sie usilne proby dazenia do wladzy  szalencow , oblakancow , koltunow , pospolitych durniow i pisowskich kononowiczow .
Na ten moment , czyli na wybory z uteskieniem czeka caly kraj .

cyc

Data: 2011-01-03 21:33:02
Autor: raff

" obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ift9hs$ism$1inews.gazeta.pl...
jako mlody rewolucjonista przywieziony z CCCR na czlogu:

http://www.youtube.com/watch?v=c67OcaT0dy8&NR=1

Nagroda: dyskusja na grupie przez godzine z cycem:))

Ja stawiam na to, ze jest narratorem.

No wypisz wymaluj, w pysk daj, caly Cyc. Oficer propagandy.

R.

Data: 2011-01-03 20:38:38
Autor: obserwator
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Ja stawiam na to, ze jest narratorem.

No wypisz wymaluj, w pysk daj, caly Cyc. Oficer propagandy.

moze ten narrator byl jego nauczycielem? Musialo jednak troche czasu uplynac,
aby awansowal w kolchozie:)

Data: 2011-01-03 12:59:52
Autor: Antenka
On 3 Sty, 21:38, "obserwator " <darz_...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
raff <patagonia2...@onet.pl> napisał(a):

> Ja stawiam na to, ze jest narratorem.
> No wypisz wymaluj, w pysk daj, caly Cyc. Oficer propagandy.

moze ten narrator byl jego nauczycielem? Musialo jednak troche czasu uplynac,
aby awansowal w kolchozie:)

Coś jest na rzeczy - retoryka w iście cycowym stylu.
I ten tubalny, propagandowy tembr głosu. :D

Antenka

Data: 2011-01-04 00:13:38
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:ecc1088d-35e3-4a93-bdf5-69f2e88a52a9w29g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

aby awansowal w kolchozie:)

Coś jest na rzeczy - retoryka w iście cycowym stylu.
I ten tubalny, propagandowy tembr głosu. :D

Stara stalinowska szkoła. Stary dobry Cyc.

R.

Data: 2011-01-04 00:11:38
Autor: Antenka
On 4 Sty, 00:13, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Stara stalinowska szkoła. Stary dobry Cyc.<

To prawda. Mózg cycka toczy rak stalinizmu   :-/.
Ale myślę, że pora skończyć pisanie o nim, bo się chłopinie z tego
dowartościowania kompletnie w głowie przewróci i może tutaj na psp
zrobić się całkiem nie fajnie.
Nie wiecie do czego zdolny jest wariat :D.

Antenka

P.s.A teraz z innej beczki. A jak wy tam na tym Śląsku robicie
roladę? ;-)

Data: 2011-01-04 10:01:59
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:119e8390-bd56-4c1e-bd07-2b873c47ee89i41g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Klepiemy, klepiemy, a potem zawijamy.

R.

Data: 2011-01-04 01:06:15
Autor: Antenka
On 4 Sty, 10:01, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Klepiemy, klepiemy, a potem zawijamy.<
..

 Dzięki :D . No ale co wkładacie do środka? To samo co pyry
poznańskie?. Rozumiem, że to tajemnica kuchni. :-)

Antenka

Data: 2011-01-04 10:18:28
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:0174e6ed-8e4f-4a31-b07e-596d505ba065z19g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Boczek, cebule, ogórek kiszony tez moze byc. Smarujesz musztardą i zawijasz. Owijasz nitką.

R.

Data: 2011-01-04 10:38:58
Autor: Tomek

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iftl7e$ir2$1news.onet.pl...

> [...]

Coś jest na rzeczy - retoryka w iście cycowym stylu.
I ten tubalny, propagandowy tembr głosu. :D

Stara stalinowska szkoła. Stary dobry Cyc.

Ależ Wy jesteście naiwni! CYC trzeba czytać tak, jak to jest napisane - cyrylicą! A więc po naszemu będzie to SUS. A jak on skończył mozna obejrzeć tu: http://www.dailymotion.pl/video/xdjxny_yyd-suss-1-5_shortfilms (to link do pierwszej części).
Tomek

Prosze wskazac w ktorej sekundzie filmu, ukazuje sie *cyc*??