Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug

Data: 2010-04-14 15:26:24
Autor: PaPi
Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug
W zwiazku ze zblizajacym sie pogrzebem i pochowkiem bylego prezydenta RP Lecha Kaczynskiego w Katedrze Wawelskiej prosze jego wyborcow i sympatykow o wpisywanie w tym watku zaslug i osiagniec na piastowanym przez piec lat stanowisku.

Data: 2010-04-14 10:46:58
Autor: Antenka
On 14 Kwi, 15:26, PaPi <1...@2.3> wrote:
[...]

1. Inspirator  Muzeum Powstania Warszawskiego

2. Uhonorował żyjących kombatantów II wojny światowej oraz uczestników
Powstania Warszawskiego zapomnianych przez jego poprzedników.

3. Godnie reprezentował RP podczas wizyt międzynarodowych - nigdy nie
cierpiał na "zespół chorych goleni" po wypiciu wyborowej, tak jak jego
poprzednik.

Niestety był uwikłany i podpisał niekorzystny dla Polski traktat
lizboński ( za to duży minus)

Antenka

Data: 2010-04-14 19:49:29
Autor: Grzegorz Z.
Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug
Niestety był uwikłany i podpisał niekorzystny dla Polski traktat
lizboński ( za to duży minus)

Żeby tylko podpisał....

Data: 2010-04-14 22:35:55
Autor: PaPi
[...]

A to bylo w czasie jego urzedowania ? Przeciez nie.

2. Uhonorował żyjących kombatantów II wojny światowej oraz uczestników
Powstania Warszawskiego zapomnianych przez jego poprzedników.

Tzn. jak uhonorowal ? Tym muzeum czy cos ?

3. Godnie reprezentował RP podczas wizyt międzynarodowych - nigdy nie
cierpiał na "zespół chorych goleni" po wypiciu wyborowej, tak jak jego
poprzednik.

Godnie - tj. godnosc przejawiala sie tym, ze obrazony nie pojechal na spotkanie trojkata weimarskiego ?
Albo wtedy gdy klocil sie o drugie krzeslo - jako jedyna nasza delegacja byla dwuosobowa.

Niestety był uwikłany i podpisał niekorzystny dla Polski traktat
lizboński ( za to duży minus)

Nie uznawal czasem tego traktatu za sukces ? Przeciez tak mowil jak wrocil po negocjach.

Data: 2010-04-14 13:58:00
Autor: Antenka
Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug

A to bylo w czasie jego urzedowania ? Przeciez nie.<

Sytuacja zmieniła się w 2002 roku, kiedy prezydentem Warszawy został
Lech Kaczyński. Obiecał powstańcom, że Muzeum zostanie wybudowane na
60. rocznicę wybuchu powstania warszawskiego. W roku 2003 Jan
Ołdakowski wspólnie z Pawłem Kowalem, Leną Dąbkowską-Cichocką i Joanną
Bojarską opracowali koncepcję przyszłego Muzeum. W lipcu tego samego
roku zapadły najważniejsze decyzje: powołano Pełnomocnika ds. Budowy
Muzeum Powstania Warszawskiego (którym został Ołdakowski),
przeznaczono na siedzibę Muzeum zabytkowy budynek dawnej Elektrowni
Tramwajowej, powołano Radę Honorową i Radę Programową Muzeum Powstania
Warszawskiego. W grudniu 2003 Rada Warszawy uchwaliła rezolucję
dotyczącą ustanowienia nowej instytucji kultury - Muzeum Powstania
Warszawskiego.

Konkurs koncepcji architektonicznej, ogłoszony w sierpniu 2003, wygrał
projekt architekta Wojciecha Obtułowicza, autora m.in. Polskiego
Pawilonu Expo 2000 w Hanowerze. W konkursie na opracowanie koncepcji
plastycznej ekspozycji zwyciężył zespół w składzie: Jarosław Kłaput,
Dariusz Kunowski, Mirosław Nizio. Prace rozpoczęły się w kwietniu 2004
i w ciągu następnych czterech miesięcy prowadzone były na trzy zmiany,
24 godziny na dobę. Dzięki olbrzymiemu wysiłkowi i poświęceniu ludzi
zaangażowanych w realizację projektu 31 lipca 2004 - dzień przed 60.
rocznicą powstania warszawskiego - ówczesny prezydent Warszawy Lech
Kaczyński otworzył Muzeum Powstania Warszawskiego.

(za Wikipedią)

> 2. Uhonorował żyjących kombatantów II wojny światowej oraz
uczestników Powstania Warszawskiego zapomnianych przez jego
poprzedników.<

Tzn. jak uhonorowal ? Tym muzeum czy cos ?<

Do szkoly dzieciaku!

> [...]

spotkanie trojkata weimarskiego ? Albo wtedy gdy klocil sie o drugie
krzeslo - jako jedyna nasza delegacja byla dwuosobowa.<

Dobrze czynił, że pilnowal diabelskie oko

> Niestety był uwikłany i podpisał niekorzystny dla Polski traktatu
lizboński ( za to duży minus)

Nie uznawal czasem tego traktatu za sukces ? Przeciez tak mowil jak wrocil po negocjach.<

Brak umiejętności czytania ze zrozumieniem?

Antenka

Data: 2010-04-14 23:08:57
Autor: PaPi
Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug
A to bylo w czasie jego urzedowania ? Przeciez nie.<

Sytuacja zmieniła się w 2002 roku

Lech Kaczynski zostal wybrany na prezydenta RP w 2005 roku...

  >  2. Uhonorował Ĺźyjących kombatantĂłw II wojny światowej oraz
uczestnikĂłw Powstania Warszawskiego zapomnianych przez jego
poprzednikĂłw.<

Tzn. jak uhonorowal ? Tym muzeum czy cos ?<

Do szkoly dzieciaku!

Ucze sie cale zycie. Nie tylko w szkolach.
Moze mnie oswiecisz i napiszesz co mialas na mysli?

> [...]

krzeslo - jako jedyna nasza delegacja byla dwuosobowa.<

Dobrze czynił, że pilnowal diabelskie oko

?? Co pilnowal ?
Wtedy gdy nie pojechal na spotkanie trojkat tez cos pilnowal ?

> [...]

Nie uznawal czasem tego traktatu za sukces ? Przeciez tak mowil jak wrocil po negocjach.<

Brak umiejętności czytania ze zrozumieniem?

„A dało się wywalczyć niezwykle dużo. Wyjeżdżając latem zeszłego roku do Brukseli nie byłem przekonany, czy da wywalczyć się aż tak dużo”

Jak myslisz kto to powiedzial ?
Jakie trzeba posiadac mozliwosci "zrozumiania" by nie odczytywac tego jako chwalenie sie sukcesem.

Data: 2010-04-15 10:56:17
Autor: Polok_Prawdziwy
On 14 Kwi, 15:26, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]
> przez piec lat stanowisku.

1. Inspirator  Muzeum Powstania Warszawskiego

Fakt, łokrutnie to wazne to muzełum...

Coprowda, psegrały my z kretesem to powstanie i zatom gupotem WSTYDZIć STRASNIE
siem potseba, ale fakfaktem, łotym tseba pamintać, ze do takiej Nacyji nalezymy...

2. Uhonorował żyjących kombatantów II wojny światowej oraz uczestników
Powstania Warszawskiego zapomnianych przez jego poprzedników.

ŁOKACEBLADE...!!!
- po kawce, ciastecku, mirenalnej wodzie i blasce napiersi dostały...

3. Godnie reprezentował RP podczas wizyt międzynarodowych - nigdy nie
cierpiał na "zespół chorych goleni" po wypiciu wyborowej, tak jak jego
poprzednik.

Na golenie niecierpioł, ale zato ŁOKRUTNOM SRACKEM censto miewoł...

Niestety był uwikłany i podpisał niekorzystny dla Polski traktat
lizboński ( za to duży minus)

Wtury som wywalcył...

Data: 2010-04-14 16:07:10
Autor: konserwator

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bc5c280$1news.home.net.pl...
[...]

jedno najwazniejsze: przywrocenie Polakom dumy z tego, ze sa Polakami.
- mimo wieloletnich staran Adama Michnika i pozostalych srodowisk lewackich - by Polacy wstydzili sie z tego, ze sa Polakami.

Data: 2010-04-14 07:12:22
Autor: zbig
On 14 Kwi, 16:07, "konserwator" <konserwa...@wp.pll.lot> wrote:
[...]

Pierdu, pierdu.
Ci co byli zawsze dumni, nie potrzebowali do tego Kaczyńskiego. A ci
co nie byli  to albo są albo i nie. Zmierzyleś to jakimś dumometrem?

Data: 2010-04-14 16:12:25
Autor: PaPi
[...]

Ale jakie konkretne dzialania za tym stoja ?
Jakies inicjatywy ustawodawcze, moze jakies wystapienia ?

Ja jestem dumny z bycia Polakiem od kiedy siegam pamiecia, moze stalo sie to wtedy gdy ojciec zrobil mi czapke ulanska na bal w przedzkolu i opowiedzial o powstaniu listopadowym, teraz tego nie pamietam.
Ale moja duma nie ma nic wspolnego z tego kto i kiedy sprawowal jakie urzedy.

Data: 2010-04-14 10:28:05
Autor: DJ MC Donald Musk
On 14 Kwi, 16:12, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]
> lewackich - by Polacy wstydzili sie z tego, ze sa Polakami.

Ale jakie konkretne dzialania za tym stoja ?

Chodzi ci na przyklad o "ustawe w sprawie bycia dumnym z Polski?"

- no jak ty takiej ustawy potrzebujesz to mozna i taka napisac...

moze jakies wystapienia ?

- konkretnie: WSZYSTKIE ROCZNICOWE WYSTAPIENIA  co do jednego!

[...]

Wiec nie jestes dumny z sobieskiego, kosciuszki, andersa, sikorskiego,
wojtyly..itd...?
a jestes dumny z "czapki ulanskiej" ktorej nawet nie pamietasz
dokladnie....
Ale ja od ciebie nie wymagam wcale wiecej niz ta zabawka dziecieca...
to typowe dla srodowisk Gazety Wyborczej, ze Polska kojarzy im sie z
kielbasa, schabowym i wodka...
tak juz macie...
Dla was patriotyzm to nazrec sie, nachlac i isc spac...no i jeszcze
jedno: ponazekac na te "zacofana Polske"

Data: 2010-04-14 16:26:21
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-14 16:07, konserwator pisze:
jedno najwazniejsze: przywrocenie Polakom dumy z tego, ze sa Polakami.

przeciez to zapewnił nam Wałęsa, Soldarność i JP2.

--
the_foe

Data: 2010-04-14 16:28:59
Autor: boukun

Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał w wiadomości news:hq4i9n$q9b$1adenine.netfront.net...

[...]

Akurat pokpił z nas całkowicie.
--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Data: 2010-04-14 16:44:00
Autor: cirrus
[...]

A konkretnie bez mowy- trawy?

--
stevep

Data: 2010-04-14 16:50:09
Autor: konserwator

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hq4hfv$855$1news.vectranet.pl...
[...]

bez mowy-trawy?
wlacz telewizor i zamknij GWno... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-15 14:04:29
Autor: cirrus
Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał w wiadomości news:hq6rbe$16et$2adenine.netfront.net...
[...]

Jak nie masz nic do powiedzenia poza mową- trawą to przestań ujadać.

--
stevep

Data: 2010-04-15 14:06:22
Autor: Polak
> [...]

- mimo wieloletnich staran Adama Michnika i pozostalych srodowisk lewackich - by Polacy wstydzili sie z tego, ze sa Polakami.

cały dowcip polega na tym że całe życie byłem dumny z tego że jestem Polakiem, z wyjątkiem lat panowania Lecha I Małego

Data: 2010-04-15 01:49:56
Autor: Hans Kloss
On 14 Kwi, 15:26, PaPi <1...@2.3> wrote:
[...]

1-100. Zginął tragicznie w trakcie sprawowania najwyższego urzędu w
państwie, w okolicznościach będących w ścisłym i bezpośrednim związku
z owego urzędu sprawowaniem
101. Cokolwiek nie powiedział/zrobił wywoływał tym hektolitry piany na
pełoryjach antykaczystowskiej swołoczy

101 zasług dla kraju- kto z żyjących może się choćby zbliżonym
dorobkiem pochwalić?  ;)
J-23

Data: 2010-04-15 11:00:28
Autor:
Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug
On Thu, 15 Apr 2010 01:49:56 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

101. Cokolwiek nie powiedział/zrobił wywoływał tym hektolitry piany na
pełoryjach antykaczystowskiej swołoczy

 piana to raczej toczy sie na twojej buzce.
101 zasług dla kraju- kto z żyjących może się choćby zbliżonym
dorobkiem pochwalić?  ;)

 ty ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 10:40:51
Autor: Tomek
Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug
Bardzo ciekawy tekst, podpisany "J." z grupy pl.regionalne.warszawa, o osiągnięciach L.Kaczyńskiego:

Zaczął proces powrotu Polski na należne jej miejsce w Europie
i na świecie. Za jego prezydencji Polska stała się liczącym się
graczem na arenie międzynarodowej, a nie ubogą krewną, która ma
siedzieć cicho w kącie i cieszyć się, jeżeli siedzący przy stole
łaskawie jej coś rzucą (bo taka była "koncepcja polityczna"
"partii białej flagi").
I jest to opinia zachodnich przywódców, międzynarodowej prasy,
bo naszym specjalistom od czarnego PR-u to przez zęby nie przejdzie.

Zrobiłby w tej mierze dużo więcej, gdyby nie rzucane Mu w kraju
kłody pod nogi, przez ludzi dla których wąsko pojmowany interes
partyjny był ważniejszy od polskiej racji stanu (poważniejszych
zarzutów nie będę tu wymieniać - zarówno z braku dowodów, jak
i powagi chwili, ale nie można zapominać o takiej możliwości).
W każdym razie zachodni negocjatorzy w najostrzejszych fazach
rozmów mogli liczyć na mocne (i mocno stronnicze - to standard
w takich momentach) wsparcie ze strony prasy rodzimej, oraz...
polskiej.

Przywrócił w Polsce pojęcie polityki historycznej. Na miejsce
pedagogiki wstydu (w imię której Polacy mieli się wyłącznie
wstydzić za własną historię - za wszystkie prawdziwe, wydumane
czy wyolbrzymione polskie wady; mam przypominać działania
architektów tej polityki? Czy choćby fakt, że wszystkie
chociażby scenariusze filmów o bohaterach z AK przez wiele
lat nie mogły się doczekać realizacji - zawsze nawet w ostatniej
chwili coś stawało na przeszkodzie, reżyserzy o tym wspominali)
zaczął wprowadzać politykę dumy z własnej historii - taką, jaka
w Niemczech, Rosji czy gdziekolwiek indziej jest oczywistością.
A u nas nawet pojawienie się bilboardów z umundurowanymi weteranami
(aby młodzież miała świadomość, że coś im zawdzięcza i ma z kogo
być dumna) budziło protesty - że to militaryzm, niebezpieczny
szowinizm, niemal faszyzm. Wszystko, co się zmieniło od tamtej
pory, jest w dużej mierze zasługą Kaczyńskiego.
Muzeum Powstania. Coś, co nie mogło powstać przez 60 lat (w tym
15 niepodległej podobno Polski) zdołał zbudować w rok! Mam
przypominać te wszystkie niespodziewane przeszkody, które
nagle zaczęły się mnożyć? Czy tych ludzi, którzy ochotniczo,
w czynie społecznym (rzecz rzadka w III Rp) pracowali dzień
i noc na budowie? Czy choćby tego operatora koparki, który
z własnej woli, z narażeniem życia wydobył z ziemi wojenny
niewypał, żeby tylko 1.VIII.2004r. zaproszeni z całego świata
Weterani Powstania mogli zasiąść na Trybunie Honorowej?
Tyle uśpionej w III Rp dobrej woli i patriotyzmu zdołał obudzić
w ludziach prezydent Kaczyński. Ku wściekłości "usypiaczy"...

Polityka wschodnia. Polityka budowania wspólnoty państw Europy
Wschodniej. Strasznie zresztą trudna, z wielu zarówno zewnętrznych
jak i wewnętrznych przyczyn. Współpraca z Litwą, Ukrainą (tu
kontynuacja polityki prowadzonej przez prezydenta Kwaśniewskiego),
Gruzją i innymi. Chociażby zebranie w Gruzji, w trudnych dla
tego kraju momentach prezydentów Polski, Litwy, Ukrainy,
Azerbejdżanu. Możliwe, że ich obecność powstrzymała pochód
rosyjskich wojsk na Tibilisi. Za co Gruzini są Mu wdzięczni do
dzisiaj. Jest dla nich bohaterem narodowym. A komentarze w kraju?
Szkoda gadać...
Ostatnio, kiedy zachodni politycy zaczęli przyznawać półgębkiem,
że kraje Europy Wschodniej są przyjęte do NATO na szczególnych
warunkach, że gwarancje bezpieczeństwa dla nas są inne niż
dla Niemiec czy Francji, kiedy okazało się, że zapewnienia
naszych polityków - że po wejściu do NATO jesteśmy bezpieczni
po wszystkie czasy, możemy leżeć do góry brzuchem, rozpuścić
armię do domu i wogóle niczym się nie przejmować, byle nie
zadrażniać sąsiadów - są funta kłaków warte, wyszło na jaw,
jak bardzo nam jest potrzebna polityka wschodnia.
 Podobnie zresztą jak tarcza antyrakietowa czy generalnie
infrastruktura NATO, która z niewiadomych powodów bardzo
naszemu wielkiemu wschodniemu sąsiadowi przeszkadza.
 I z Tarczą (mającą dla Prezydenta, świadomego jej ważności
dla Polski - znowu wbrew opiniom negujących wszystko, co robił,
dziennikarzy – wielkie znaczenie) prawie się udało. Nie wyszło
z powodu zmiany rządów w USA i w Polsce. Obu nowym rządom
bardzo zależało na wyhamowaniu budowy Tarczy...

Rozwiązanie WSI. Nie wnikam, któremu z braci Kaczyńskich
zawdzięczamy to w większym stopniu, powiem tylko, że
w ocenach zachodnich wywiadowni podobno jest to największy
sukces rządów PiS. Wbrew ocenie wielu naszych dziennikarzy
rzecz jasna. Polska przestała być wylęgarnią sowieckich
służb. Koniem trojańskim w NATO. A wspominam o tym, bo boję
się, że teraz nastąpi powolna rehabilitacja tamtych kadr...

Generalnie cała Jego polityka zagraniczna wynikała ze świadomości,
że myślenie w kategoriach narodowych to nie jest anachronizm.
Że wbrew temu, o czym przekonywali nas dziennikarze, a także,
o zgrozo, politycy (pomińmy tu, czy z głup... braku orientacji
czy ze złej woli) dzisiaj wszyscy nie myślą wyłącznie o wspólnej
Europie, altruistycznie pochylają się nad dobrem wspólnym.
Że mający usta pełne wzniosłych komunałów politycy francuscy
czy niemieccy prowadzą "pod spodem" twardą i bezwzględną grę
o czysto narodowe interesy. A wyśmiewający "anachronicznego"
i "nie wiedzącego na jakim świecie żyje" Prezydenta RP pismacy
(i politycy) tylko ich w tym wspierali.

A całą Jego politykę wewnętrzną można w skrócie i symbolicznie
ująć jako wierność tym z Katynia. Wierność rozstrzelanej przez
NKWD i wdeptanej w ziemię przez PRL II-giej Rp, którą
chciał odbudować (na miarę XXI wieku rzecz jasna, nie tak,
jak przedstawiali to do niedawna prasa i jego przeciwnicy).
 II Rp, nie mogąca się odrodzić po okrągłym stole
(który, choćby ze struktury zaproszonych tam, starannie
wybranych przez gen. Kiszczaka elit, był bardziej kontynuacją
- po to zresztą przecież wogóle był ten mebel - niż przełomem),
zaczęła powoli odradzać się dopiero za prezydentury Kaczyńskiego.
Co rzecz jasna budziło wściekły opór powstałych/przekształconych
po Okrągłym Stole elit, które uważają, że "ich" Polska -- w dużej
mierze (na tyle, na ile w nowych warunkach się dało)
kontynuatorka PRL-u -- jest tą Polską "właściwą", "prawdziwą".
Stąd właśnie rodził się niesamowity, przekraczający wszelkie
normy (histerii, kultury, zdrowego rozsądku) sprzeciw - za wszelką
cenę. Dla nich - władców m.in. mediów - to gra o wszystko.
Stąd hasła typu "Tusku musisz", dlatego powstał
(budowany w propagandowym stylu niczym z najgorszych lat socjalizmu)
medialny obraz "strasznych Kaczorów" (dla nich rzeczywiście
strasznych).

Wojna o III Rp tocząca się od lat, to w jakimś sensie wojna między
II Rp a PRL-em bis. Przy czym jedna strona ma większość mediów
(do afery Rywina miała w zasadzie monopol, bo "oszołomów" -
prawdziwych czy mniemanych nikt nie słuchał), a druga, pozbawiana
elit, pieniędzy, mediów, przedstawiana jako siedlisko zawiści,
ksenofobii i wogóle wszystkiego najgorszego, z patriotyzmem
i katolicyzmem włącznie ;-) budzi się głównie podczas narodowych
zrywów. Wyboru czy odejścia Papieża albo teraz. Kiedy zwykli
ludzie zdołają się policzyć, "elyty" mają kłopoty... przez pewien
czas. Ale od czego w końcu są specjaliści od PR-u, propagandy,
od czego media...

J.

PS: Ktoś tu się wyśmiewał, że "zaraz zrobią z niego męczennika".
Nie wiem czy od razu męczennika, ale warto wspomnieć, że
nasi dziennikarze dość szybko wyczuli słabe strony Prezydenta.
Że nie mógł scierpieć kpin z rodziny czy z majestatu urzędu
Prezydenta Rzeczypospolitej, bo to były ważne dla Niego rzeczy.
Najważniejsze. Natychmiast zaczęli Go prowokować najbardziej
niewybrednymi dowcipami na ten temat. Od wulgarnych rysunków
w prasie, po zakulisowe zagrania. A wszystkie Jego reakcje
natychmiast nagłaśniano jako dowód egocentryzmu, ponuractwa i pychy.
 Był - przepraszam za wyrażenie - "zwierzęciem niemedialnym".
Wszystkie starania PR-owskie były mu najgłębiej obce.
W tym sensie był bardzo "przedwojenny". Być może to wada...
Uważał, że zadaniem polityka jest działać, nie błaznować.
Tego nie potrafił ekstremalnie. Walczyć o popularność.
Jego przeciwnicy polityczni bili Go pod tym względem o kilka
długości. Przy każdych wyborach potrafią być tacy, na jakich
zapotrzebowanie zgłasza akurat elektorat. Moda na europejskość?
Proszę bardzo. Zapotrzebowanie na patriotyzm? Nie ma sprawy.
Mąż stanu? Chłopak z sąsiedztwa? Już się robi...
Będziecie mieli takiego, jakiego sobie wymarzycie...

PS2: A tu jest krytyka rodzącego się kultu prezydenta Kaczyńskiego,
z którą skłonny byłbym się zgodzić:
http://blog.rp.pl/lisicki/2010/04/13/zaloba-i-kicz-pojednania/
Polecam też sąsiedni, zlinkowany tam tekst:
http://blog.rp.pl/lisicki/2010/04/12/tragiczny-rys-prezydentury-lecha-kaczynskiego/
--
    |\      _,,,-- -,,_       \___  | __ _  ___ ___| | __   \___  |
    /,`.-'`'    -.  ;-;;,_    _  | |/ _` |/ __/ _ \ |/ /    _  | |
   |,4-  ) )-,_..;\ (  `'-'  | |_| | (_| | (_|  __/   <    | |_| | _
  '-- -''(_/-- '  `-'\_)  fL    \___/ \__,_|\___\___|_|\_\    \___/ (_)

Data: 2010-04-15 11:00:28
Autor:
Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug
On Thu, 15 Apr 2010 10:40:51 +0200, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

Bardzo ciekawy tekst, podpisany "J." z grupy pl.regionalne.warszawa, o osi±gnięciach L.Kaczyńskiego: [...]

 zaplacono mu od wiersza wiec sie rozpisal. nie badz naiwny.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 11:24:27
Autor: Tomek

Użytkownik ""'<heRsk>'"" <.WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ofkds552j3o5uoig8ddv8pptdbv9i5egis4ax.com...
[...]

Pewnie że mu zapłacono. I pewnie tym wszystkim, co teraz czekają pod Pałacem oddać hołd prezydentowi, też.
Swoją drogą ciekawe, czy wiecej czy mniej niż Lisowi czy Ojelnik...
Tomek

Data: 2010-04-15 11:54:06
Autor:
On Thu, 15 Apr 2010 11:24:27 +0200, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

> zaplacono mu od wiersza wiec sie rozpisal. nie badz naiwny.

Pewnie że mu zapłacono. I pewnie tym wszystkim, co teraz czekaj± pod Pałacem oddać hołd prezydentowi, też.

 tym czekajacym nie.  powtarzam - peany na czesc dopiero po pogrzebie.
 tego wymaga uczciwosc. zmarly jeszcze nie ostygl
 a sfora klakierow ruszyla juz po ochlapy.

SwojÂą drogÂą ciekawe, czy wiecej czy mniej niĹź Lisowi czy Ojelnik...

 Lis produkuje sie w TVP a wiec tv pelniacej misje dziejowa PiS.
 olejnik - nie cierpie baby.

Data: 2010-04-15 12:05:58
Autor: Tomek
[...]

Chyba jednak nie - dla ludzi cezurą jest czyjaś śmierć, a nie pogrzeb. A Twoje słowa są krzywdzące - to nie sfora klakierów ale raczej autentycznie przeżywający ludzie. Klakierami wydają mi się Ci, którzy niedawno jeszcze obsrywali prezydenta, a teraz ronią łzy... Chyba to sztuczne i koniunkturalne. Powinni zamilknąć, jak to taktownie zrobił Niesiołowski czy Palikot (o dziwo...).
Tomek

Data: 2010-04-15 12:19:41
Autor:
On Thu, 15 Apr 2010 12:05:58 +0200, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

> powtarzam - peany na czesc dopiero po pogrzebie.
 tego wymaga uczciwosc. zmarly jeszcze nie ostygl
 a sfora klakierow ruszyla juz po ochlapy.

Chyba jednak nie - dla ludzi cezur± jest czyja¶ ¶mierć, a nie pogrzeb. A Twoje słowa s± krzywdz±ce - to nie sfora klakierów ale raczej autentycznie przeżywaj±cy ludzie.

 klakierzy - dziennikarskie hieny rozplywajace sie w zachwytach nad
 wielkoscia lecha i marii. a przeciez lech i maria byli zwyklymi  ludzmi. mieli sporo wad. och i ach nad ich trumnami sa niestosowne.
 moga byc wyglaszane kiedy w grobie lecha i marii zapadnie cisza.

Klakierami wydaj± mi się Ci, którzy niedawno jeszcze obsrywali prezydenta, a teraz roni± łzy...

 to nie sa klakierzy.

Chyba to sztuczne i koniunkturalne.

 to co wyprawiaja media jest zenujace.

Powinni zamilkn±ć, jak to taktownie zrobił Niesiołowski czy Palikot (o dziwo...).

 po tym poznaje sie klase kogos kto byl jego przeciwnikiem za zycia.

Data: 2010-04-15 11:27:30
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

1. Był CHOPEM WIELGIM...
- scegulnie włotoceniu inksych Prezydemtuw...

2. Był CHOPEM MONDRYM...
- scegulnie gdy jakomsik flagem, abo inksy napis prezemtowoł...

3. Był WIELGIM PETRYJOTOM...
- scegulnie, gdy hymn polcki śpiwoł...

4. Był CHOPEM PSEBIEGŁYM....
- scegulnie, gdy swojom niełobecność tłumacyć musioł...

5. Był CHOPEM CIERPLIWYM...
- scegulnie, gdy wywalcone psez siebie traktaty podpisać mioł...

6. Był CHOPEM WALECNYM...
- scegulnie siem sprawdził w wojnach Gruzińcko-Kacapskich i
Łukrajińcko-Kacapskich...

7. Był CHOPEM ŁODWAZNYM...
- nowet psy łokrutnych mgłach nieboł siem londowanio...

8 ... Był CHOPEM.... CHOPEM... CHOPEM... itd.

Jednympedzynim, WAWEL SIEM MU NOLEZY...!!!

- a nowet STOLYCAPIOTROWO...

--

Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug