Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug

Data: 2010-04-14 16:07:10
Autor: konserwator
Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bc5c280$1news.home.net.pl...
W zwiazku ze zblizajacym sie pogrzebem i pochowkiem bylego prezydenta RP Lecha Kaczynskiego w Katedrze Wawelskiej prosze jego wyborcow i sympatykow o wpisywanie w tym watku zaslug i osiagniec na piastowanym przez piec lat stanowisku.

jedno najwazniejsze: przywrocenie Polakom dumy z tego, ze sa Polakami.
- mimo wieloletnich staran Adama Michnika i pozostalych srodowisk lewackich - by Polacy wstydzili sie z tego, ze sa Polakami.

Data: 2010-04-14 07:12:22
Autor: zbig
On 14 Kwi, 16:07, "konserwator" <konserwa...@wp.pll.lot> wrote:
[...]

Pierdu, pierdu.
Ci co byli zawsze dumni, nie potrzebowali do tego Kaczyńskiego. A ci
co nie byli  to albo są albo i nie. Zmierzyleś to jakimś dumometrem?

Data: 2010-04-14 16:12:25
Autor: PaPi
[...]

Ale jakie konkretne dzialania za tym stoja ?
Jakies inicjatywy ustawodawcze, moze jakies wystapienia ?

Ja jestem dumny z bycia Polakiem od kiedy siegam pamiecia, moze stalo sie to wtedy gdy ojciec zrobil mi czapke ulanska na bal w przedzkolu i opowiedzial o powstaniu listopadowym, teraz tego nie pamietam.
Ale moja duma nie ma nic wspolnego z tego kto i kiedy sprawowal jakie urzedy.

Data: 2010-04-14 10:28:05
Autor: DJ MC Donald Musk
On 14 Kwi, 16:12, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]
> lewackich - by Polacy wstydzili sie z tego, ze sa Polakami.

Ale jakie konkretne dzialania za tym stoja ?

Chodzi ci na przyklad o "ustawe w sprawie bycia dumnym z Polski?"

- no jak ty takiej ustawy potrzebujesz to mozna i taka napisac...

moze jakies wystapienia ?

- konkretnie: WSZYSTKIE ROCZNICOWE WYSTAPIENIA  co do jednego!

[...]

Wiec nie jestes dumny z sobieskiego, kosciuszki, andersa, sikorskiego,
wojtyly..itd...?
a jestes dumny z "czapki ulanskiej" ktorej nawet nie pamietasz
dokladnie....
Ale ja od ciebie nie wymagam wcale wiecej niz ta zabawka dziecieca...
to typowe dla srodowisk Gazety Wyborczej, ze Polska kojarzy im sie z
kielbasa, schabowym i wodka...
tak juz macie...
Dla was patriotyzm to nazrec sie, nachlac i isc spac...no i jeszcze
jedno: ponazekac na te "zacofana Polske"

Data: 2010-04-14 16:26:21
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-14 16:07, konserwator pisze:
jedno najwazniejsze: przywrocenie Polakom dumy z tego, ze sa Polakami.

przeciez to zapewnił nam Wałęsa, Soldarność i JP2.

--
the_foe

Data: 2010-04-14 16:28:59
Autor: boukun

Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał w wiadomości news:hq4i9n$q9b$1adenine.netfront.net...

[...]

Akurat pokpił z nas całkowicie.
--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Data: 2010-04-14 16:44:00
Autor: cirrus
[...]

A konkretnie bez mowy- trawy?

--
stevep

Data: 2010-04-14 16:50:09
Autor: konserwator

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hq4hfv$855$1news.vectranet.pl...
[...]

bez mowy-trawy?
wlacz telewizor i zamknij GWno... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-15 14:04:29
Autor: cirrus
Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał w wiadomości news:hq6rbe$16et$2adenine.netfront.net...
[...]

Jak nie masz nic do powiedzenia poza mową- trawą to przestań ujadać.

--
stevep

Data: 2010-04-15 14:06:22
Autor: Polak
> [...]

- mimo wieloletnich staran Adama Michnika i pozostalych srodowisk lewackich - by Polacy wstydzili sie z tego, ze sa Polakami.

cały dowcip polega na tym że całe życie byłem dumny z tego że jestem Polakiem, z wyjątkiem lat panowania Lecha I Małego

--

Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug