Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug

Data: 2010-04-14 10:46:58
Autor: Antenka
Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug
On 14 Kwi, 15:26, PaPi <1...@2.3> wrote:
W zwiazku ze zblizajacym sie pogrzebem i pochowkiem bylego prezydenta RP
Lecha Kaczynskiego w Katedrze Wawelskiej prosze jego wyborcow i
sympatykow o wpisywanie w tym watku zaslug i osiagniec na piastowanym
przez piec lat stanowisku.

1. Inspirator  Muzeum Powstania Warszawskiego

2. Uhonorował żyj±cych kombatantów II wojny ¶wiatowej oraz uczestników
Powstania Warszawskiego zapomnianych przez jego poprzedników.

3. Godnie reprezentował RP podczas wizyt międzynarodowych - nigdy nie
cierpiał na "zespół chorych goleni" po wypiciu wyborowej, tak jak jego
poprzednik.

Niestety był uwikłany i podpisał niekorzystny dla Polski traktat
lizboński ( za to duży minus)

Antenka

Data: 2010-04-14 19:49:29
Autor: Grzegorz Z.
Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug
Niestety był uwikłany i podpisał niekorzystny dla Polski traktat
lizboński ( za to duży minus)

Żeby tylko podpisał....

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-04-14 22:35:55
Autor: PaPi
[...]

A to bylo w czasie jego urzedowania ? Przeciez nie.

2. Uhonorował żyj±cych kombatantów II wojny ¶wiatowej oraz uczestników
Powstania Warszawskiego zapomnianych przez jego poprzedników.

Tzn. jak uhonorowal ? Tym muzeum czy cos ?

3. Godnie reprezentował RP podczas wizyt międzynarodowych - nigdy nie
cierpiał na "zespół chorych goleni" po wypiciu wyborowej, tak jak jego
poprzednik.

Godnie - tj. godnosc przejawiala sie tym, ze obrazony nie pojechal na spotkanie trojkata weimarskiego ?
Albo wtedy gdy klocil sie o drugie krzeslo - jako jedyna nasza delegacja byla dwuosobowa.

Niestety był uwikłany i podpisał niekorzystny dla Polski traktat
lizboński ( za to duży minus)

Nie uznawal czasem tego traktatu za sukces ? Przeciez tak mowil jak wrocil po negocjach.

Data: 2010-04-14 13:58:00
Autor: Antenka
Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug

A to bylo w czasie jego urzedowania ? Przeciez nie.<

Sytuacja zmieniła się w 2002 roku, kiedy prezydentem Warszawy został
Lech Kaczyński. Obiecał powstańcom, że Muzeum zostanie wybudowane na
60. rocznicę wybuchu powstania warszawskiego. W roku 2003 Jan
Ołdakowski wspólnie z Pawłem Kowalem, Len± D±bkowsk±-Cichock± i Joann±
Bojarsk± opracowali koncepcję przyszłego Muzeum. W lipcu tego samego
roku zapadły najważniejsze decyzje: powołano Pełnomocnika ds. Budowy
Muzeum Powstania Warszawskiego (którym został Ołdakowski),
przeznaczono na siedzibę Muzeum zabytkowy budynek dawnej Elektrowni
Tramwajowej, powołano Radę Honorow± i Radę Programow± Muzeum Powstania
Warszawskiego. W grudniu 2003 Rada Warszawy uchwaliła rezolucję
dotycz±c± ustanowienia nowej instytucji kultury - Muzeum Powstania
Warszawskiego.

Konkurs koncepcji architektonicznej, ogłoszony w sierpniu 2003, wygrał
projekt architekta Wojciecha Obtułowicza, autora m.in. Polskiego
Pawilonu Expo 2000 w Hanowerze. W konkursie na opracowanie koncepcji
plastycznej ekspozycji zwyciężył zespół w składzie: Jarosław Kłaput,
Dariusz Kunowski, Mirosław Nizio. Prace rozpoczęły się w kwietniu 2004
i w ci±gu następnych czterech miesięcy prowadzone były na trzy zmiany,
24 godziny na dobę. Dzięki olbrzymiemu wysiłkowi i po¶więceniu ludzi
zaangażowanych w realizację projektu 31 lipca 2004 - dzień przed 60.
rocznic± powstania warszawskiego - ówczesny prezydent Warszawy Lech
Kaczyński otworzył Muzeum Powstania Warszawskiego.

(za Wikipedi±)

> 2. Uhonorował żyj±cych kombatantów II wojny ¶wiatowej oraz
uczestników Powstania Warszawskiego zapomnianych przez jego
poprzedników.<

Tzn. jak uhonorowal ? Tym muzeum czy cos ?<

Do szkoly dzieciaku!

> [...]

spotkanie trojkata weimarskiego ? Albo wtedy gdy klocil sie o drugie
krzeslo - jako jedyna nasza delegacja byla dwuosobowa.<

Dobrze czynił, że pilnowal diabelskie oko

> Niestety był uwikłany i podpisał niekorzystny dla Polski traktatu
lizboński ( za to duży minus)

Nie uznawal czasem tego traktatu za sukces ? Przeciez tak mowil jak wrocil po negocjach.<

Brak umiejętno¶ci czytania ze zrozumieniem?

Antenka

Data: 2010-04-14 23:08:57
Autor: PaPi
Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug
A to bylo w czasie jego urzedowania ? Przeciez nie.<

Sytuacja zmieniła się w 2002 roku

Lech Kaczynski zostal wybrany na prezydenta RP w 2005 roku...

  >  2. UhonorowaĹ‚ ĹĽyjÄ…cych kombatantĂłw II wojny Ĺ›wiatowej oraz
uczestnikĂłw Powstania Warszawskiego zapomnianych przez jego
poprzednikĂłw.<

Tzn. jak uhonorowal ? Tym muzeum czy cos ?<

Do szkoly dzieciaku!

Ucze sie cale zycie. Nie tylko w szkolach.
Moze mnie oswiecisz i napiszesz co mialas na mysli?

> [...]

krzeslo - jako jedyna nasza delegacja byla dwuosobowa.<

Dobrze czynił, że pilnowal diabelskie oko

?? Co pilnowal ?
Wtedy gdy nie pojechal na spotkanie trojkat tez cos pilnowal ?

  >  Niestety byĹ‚ uwikĹ‚any i podpisaĹ‚ niekorzystny dla Polski traktatu
lizboński ( za to duży minus)

Nie uznawal czasem tego traktatu za sukces ? Przeciez tak mowil jak wrocil po negocjach.<

Brak umiejętności czytania ze zrozumieniem?

„A dało się wywalczyć niezwykle dużo. Wyjeżdżając latem zeszłego roku do Brukseli nie byłem przekonany, czy da wywalczyć się aż tak dużo”

Jak myslisz kto to powiedzial ?
Jakie trzeba posiadac mozliwosci "zrozumiania" by nie odczytywac tego jako chwalenie sie sukcesem.

Data: 2010-04-15 10:56:17
Autor: Polok_Prawdziwy
On 14 Kwi, 15:26, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]
> przez piec lat stanowisku.

1. Inspirator  Muzeum Powstania Warszawskiego

Fakt, łokrutnie to wazne to muzełum...

Coprowda, psegrały my z kretesem to powstanie i zatom gupotem WSTYDZIć STRASNIE
siem potseba, ale fakfaktem, łotym tseba pamintać, ze do takiej Nacyji nalezymy...

2. Uhonorował żyj±cych kombatantów II wojny ¶wiatowej oraz uczestników
Powstania Warszawskiego zapomnianych przez jego poprzedników.

ŁOKACEBLADE...!!!
- po kawce, ciastecku, mirenalnej wodzie i blasce napiersi dostały...

3. Godnie reprezentował RP podczas wizyt międzynarodowych - nigdy nie
cierpiał na "zespół chorych goleni" po wypiciu wyborowej, tak jak jego
poprzednik.

Na golenie niecierpioł, ale zato ŁOKRUTNOM SRACKEM censto miewoł...

Niestety był uwikłany i podpisał niekorzystny dla Polski traktat
lizboński ( za to duży minus)

Wtury som wywalcył...

--

Prosze wyborcow bylego prezydenta RP Lech Kaczynskiego o wymienianie jego zaslug