Proszę, zabierz mi moje pieniądze, a ja dam Ci za to nagrodę :)

Data: 2010-08-12 08:48:15
Autor: ~|_ukasz
W dniu 2010-08-12 02:35, bastek72@onet.pl pisze:
  > chętnie uciął bym tą złodziejską rękę przy samej dupie, ale
niestety, ani UOKiK ani UKE ani żadna instytucja przejadająca
nasze podatki nie zajmuje sie rzeczywistą ochroną konsumentów.

W tym wypadku nie jesteś konsumentem,
co do tego ma UKE?

Data: 2010-08-12 10:28:00
Autor: Kotlet wołowy

Użytkownik "~|_ukasz" <lukasz_niespamic_@atraNiespamic.pl> napisał w wiadomości news:i405fc$295$1pippin.nask.net.pl...
> [...]
niestety, ani UOKiK ani UKE ani żadna instytucja przejadająca
nasze podatki nie zajmuje sie rzeczywistą ochroną konsumentów.

ale kupujacy jest, a i sprzedawca nie firma takze. A allegro zabrania informowania klienta
o spsobie dzialania PZA (przetrzymywania wyplaty) co ma oczywisty wplyw czesto na szybkosc wyslania towaru
bo dyskryminuje placacych pza. a to juz raczej UOKIK sie nie spodoba

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-08-12 10:36:30
Autor: Robert Kois
Dnia Thu, 12 Aug 2010 10:28:00 +0200, Kotlet wołowy napisał(a):

o spsobie dzialania PZA (przetrzymywania wyplaty) co ma oczywisty wplyw czesto na szybkosc wyslania towaru

Na szybkość wysłania towaru to ma wpływ głównie sprzedający, pełno takich
co mają wpisane, ze wysyłają do 3-5 dni po otrzymaniu przelewu. I czesto to
tyle trwa bo przecież muszą jeszcze towar w hurtowni kupić za pieniądze
otrzymane od klienta.

I jakoś, większość sprzedawców nie gwarantuje mi tego, ze wyśle tego samego
albo następnego dnia roboczego. Nawet jak płacę za kuriera.
I jakoś nie protestują, że przetrzymują i obracają moimi pieniędzmi przez
parę dni.

 --
Kojer

Proszę, zabierz mi moje pieniądze, a ja dam Ci za to nagrodę :)