Protest A4- w sumie brawo policja!

Data: 2009-08-14 09:11:38
Autor: newrom
Protest A4- w sumie brawo policja!
On Fri, 14 Aug 2009 07:08:02 +0200, "Spider A.J."
<neolith@toWywal.gmx.net> wrote:

Naraze sie tym postem prawdopodobnie wszystkim.
Jestem jak najbardziej za protestem ale zdecydowanie
przeciwko jego formie!

To napisz cos wiency, jakas propozycje konstruktywna, a nie zwykle
krytykanctwo uprawiasz.

Wczoraj, przynajmniej od strony krk
policja dala rade, wydzielili dwa pasy dojazdowe
do dwoch bramek i w sumie, oprocz kilku
odosobnionych przypadkow, udalo im sie spacyfikowac
protest.

Dlatego na takie prostesty czesci ludzi powinna przyjezdzac
samochodami zeby poblokowac reszte bramek.

Protest powinien uderzyc w GDDKiA, w Stalexport
a nie w zwyklych ludzi ktorzy tak samo placa za zwiedzanie placu budowy
nazywanego szumnie autostrada.

hałtu?

pozdr
newrom protestujacy na codzien i olewajacy 'a4'
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-08-14 09:35:19
Autor: Spider A.J.
Protest A4- w sumie brawo policja!

<newrom@spamcom.com> wrote

[...]

Oj Romeczku ja nie sadze zeby jaka kolwiek
forma protestu dala rezultat, dzierzawca
"autostrady" zaslanial sie bedzie rozporzadzeniem,
ktore notabene jest chyba niezgodne z ustawa,
ale to norma w polsce a nie wyjatek,
a ministerstwo czy GDDKiA bedzie
bleblac, ze to zalezy tylko od dobrej woli
dzierzawcy ktoremu oni nie zabraniaja
obnizenia cen za zwiedzanie placu budowy.
Co do krytykanctwa, to jestem jak najdalej
od tego, po prostu wyrazilem swoje zdanie i
staralem sie w miare zwiezle opisac
to co sie dzialo wczoraj na bramkach w Balicach.
Propozycje? Zgodne z prawem nie mam
ale bez problemu dalo by sie przejezdzac
dwoma motocyklami placac za jeden.
jak dlugo ochrona pozostawala by bierna
i co na to policja nie wiem :-)
Blokada wyjazdow z biur Stalexportu?
Blokada domu prezesa?
Nie wiem ja nie jestem Lepperysta.
Na pewno nie uzyskamy poparcia puszkarzy
utrudniajac im zycie.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-08-14 10:17:21
Autor: newrom
Protest A4- w sumie brawo policja!
On Fri, 14 Aug 2009 09:35:19 +0200, "Spider A.J."
<neolith@toWywal.gmx.net> wrote:

"autostrady" zaslanial sie bedzie rozporzadzeniem,

jak bedzie miec straty to zaraz zacznie prosic ministra coby je
zmienil, a ma sily i srodki by wymusic zmiany.

ktore notabene jest chyba niezgodne z ustawa,

no to beda miec super argument.

a ministerstwo czy GDDKiA bedzie
bleblac, ze to zalezy tylko od dobrej woli

No to pojdzie dzierzawca sadzic sie z gddkia czy ministerstwem. Tylko
musza miec powod. Bo na razie to maja to w dupie, szkoda czasu na
zajmowanie sie dawcami.

Co do krytykanctwa, to jestem jak najdalej

A ja se podsmiechujki robie, tylko emota nie wkleilem.

Propozycje? Zgodne z prawem nie mam
ale bez problemu dalo by sie przejezdzac
dwoma motocyklami placac za jeden.
jak dlugo ochrona pozostawala by bierna
i co na to policja nie wiem :-)

Znaczy nastepnym razem jak bedziesz jechal po a4 to najpierw puscic
posta na precle 'szukam kompana na motorze celem obnizenia kosztow
przejazdow a4, interesuje mnie przejazd przez 2 bramki, zaczynajac od
Krakowa. tylko powaznie oferty prosze kierowac na adres,,,' ?

Blokada wyjazdow z biur Stalexportu?
Blokada domu prezesa?
Nie wiem ja nie jestem Lepperysta.

a juz czekalem na propozycje palenia opon od czoperow.

Na pewno nie uzyskamy poparcia puszkarzy
utrudniajac im zycie.

siur.

pozdr
newrom

Data: 2009-08-14 11:06:25
Autor: ania
Protest A4- w sumie brawo policja!

Użytkownik

ktore notabene jest chyba niezgodne z ustawa,

no to beda miec super argument.

mi sie cos wydaje, ze ta "niezgodnosc" to nie przeszkadza SAMowi jak chodzi o motocykle, tylko tam jest cos pewnie, co im moze utrudnic zdzieranie kasy z wiekszych aut i zaczynam podejrzewac, ze w tym tkwi ich STALowe podejscie do sprawy

--
ania

Data: 2009-08-16 11:44:42
Autor: kogutek
[...]

To zróbcie tak żeby puszkarze wzięli udział w proteście nie jako widzowie a jako
czynni uczestnicy. Wydrukujcie trochę ulotek na których napiszecie że jest za
drogo i dla samochodów. I żeby było 2 złote od samochodu. W korku pod bramkami
rozdacie. Niektórzy z czystej złośliwości będą się guzdrali pod bramką. Jak
odstał pół godziny to niby dlaczego ten co jest za nim ma przejechać od razu.
Przy rozdawaniu ulotek proponować rozmienianie pieniędzy na drobne.     --

Data: 2009-08-16 12:11:09
Autor: Spider A.J.
Protest A4- w sumie brawo policja!

"kogutek" <kogutek44@vp.pl> wrote
W korku pod bramkami
rozdacie.

Chodziles kiedys pieszo po autostradzie???
Gratuluje pomyslu :-)

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-08-16 11:57:48
Autor: Jasio
Protest A4- w sumie brawo policja!
Użytkownik "Spider A.J."  napisał w wiadomości news:h68m04$o0b$1news.task.gda.pl...

"kogutek" wrote
W korku pod bramkami
rozdacie.

Chodziles kiedys pieszo po autostradzie???
Gratuluje pomyslu :-)

Ja przeszedłem 15metrów zanim się pojawił radiowóz.
Liczy się?

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-08-16 13:07:30
Autor: kogutek
> [...]

>W korku pod bramkami
> rozdacie.

Chodziles kiedys pieszo po autostradzie???

Nie po autostradzie za bramkami tylko przed bramkami jak samochody stoją bo nie
mogą pojechać. Po pierwszym razie gdzieś podali ze korek był na 40 kilometrów.
Jak jest korek to się mniej jedzie a więcej stoi. Na skrzyżowaniach ludzie
rozdają bezpłatne gazety. Jak da się w ruchu dać gazetę to ta się w korku rozdać
ulotki. Jak się chce to wszystko można z wyjątkiem założenia spodni przez głowę,
hełmu wojskowego na lewą stronę i otworzenia parasola w dupie.   --

Data: 2009-08-18 00:08:12
Autor: FanTomas
[...]

nad tym parasolem ruscy pracują od dawna.

Data: 2009-08-18 00:38:04
Autor: kogutek
> [...]

> hełmu wojskowego na lewą stronę i otworzenia parasola w dupie.

nad tym parasolem ruscy pracują od dawna.
Wiem, na razie potrafią go wsadzić. Wsadzonego tworzyć jeszcze nie dali rady.

Data: 2009-08-14 13:15:30
Autor: Marcin Gardeła
Użytkownik wrote:
newrom protestujacy na codzien i olewajacy 'a4'

I na tym bym w sumie skończył dyskusję, jest to jedyne wyjście, legalne, uderzające dokładnie w sedno problemu, jakoś ciągle jeżdżę do Krakowa, Katowic ale nigdy nie przyszło mi do głowy płacić za to gówno choć złotówkę.
A jeśli wciąż będą tacy, którym nie szkoda 13 zł za plac budowy (fajna nazwa, podoba mi się) to będzie istniał taki Stalexport mający wszystko w dupie.
Ot, cała filozofia, nie jeździjcie płatną A4 a problem rozwiąże się sam.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-08-14 13:39:20
Autor: newrom
Protest A4- w sumie brawo policja!
On Fri, 14 Aug 2009 13:15:30 +0200, Marcin Gardeła <diobeu@gazeta.pl>
wrote:

Ot, cała filozofia, nie jeździjcie płatną A4 a problem rozwiąże się sam.

Chyba w podreczniku dla liberalow-debili :-D

pozdr
newrom
PS. to nie jest dukt uzywany tylko przez motocykle, a kasa z motocykli
to jakies grosze w porownaniu z reszta.

Data: 2009-08-14 13:48:10
Autor: ania
Protest A4- w sumie brawo policja!

Użytkownik <newrom

PS. to nie jest dukt uzywany tylko przez motocykle, a kasa z motocykli
to jakies grosze w porownaniu z reszta.

do ktorej co miesiac kazdy pracujacy sie jeszcze spoooooro doklada, czy jezdzi czy nie, czy w ogole ma czym jezdzic

--
ania

Data: 2009-08-14 18:12:04
Autor: Jacot
newrom@spamcom.com wrote:

To napisz cos wiency, jakas propozycje konstruktywna, a nie zwykle
krytykanctwo uprawiasz.

A to juz tow. Wieslaw mowil...

Dlatego na takie prostesty czesci ludzi powinna przyjezdzac
samochodami zeby poblokowac reszte bramek.

E tam. Z punktu widzenia skutecznosci lepiej by wyszlo gdyby np. co
tydzien dokonal samospalenia przy bramkach jakis motocyklista,
zadbawszy uprzednio o oprawe medialna. Efektywnosc nieporownywalna. --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.stokrotka.ath.cx/