Protest VAT

Data: 2010-12-10 17:12:28
Autor: u2
Protest VAT
... już nawet portal money.pl gani rząd Tuska :

http://www.money.pl/protest-vat/

"Rząd chce zabrać przedsiębiorcom możliwość odliczania VAT-u od paliwa.
Pomysł poparł już Sejm. Jeśli przyjmą go również senatorzy i zaakceptuje
prezydent, już w przyszłym roku każdy, kto ma samochód zarejestrowany na
firmę, straci spore pieniądze - z wyliczeń Money.pl wynika, że średnio
nawet 1,7 tys. zł rocznie na samym podatku VAT
od paliwa. Dodatkowe 8 tys. zł przy zakupie samochodu z kratką.

Rząd chce ograniczyć możliwość odliczania VAT-u
od paliwa i od aut z kratką w imię łatania dziury budżetowej. Po raz
kolejny próbuje ratować finanse kosztem przedsiębiorców.

Dlatego protestujemy!
Dołącz się do naszej akcji!

Wszystkie głosy sprzeciwu przekażemy posłom, senatorom, kancelarii
premiera, ministrowi finansów, a także prezydentowi, jeśli projekt
ustawy trafi na jego biurko. Jest jeszcze czas, aby zablokować zmiany.
Mamy nadzieję, że rząd nie wydrze z kieszeni przedsiębiorców prawie
dwóch miliardów złotych."

Data: 2010-12-10 17:23:04
Autor: K.S.
Za późno !

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d02516f$0$21010$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Widziały gały na kogo głosowały:
PO PiS SLD PSL

Data: 2010-12-10 17:49:20
Autor: u2
Za późno !
W dniu 2010-12-10 17:23, K.S. pisze:
Za późno!
Widziały gały na kogo głosowały:
PO PiS SLD PSL

Ściemniasz, rządzi PO z PSL. Ich rozliczaj jeśli na nich głosowałeś.

Data: 2010-12-10 18:26:23
Autor: K.S.
Za późno !

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d025a14$0$27047$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Załóżę się że niemal wszyscy posłowie poprą ten pomysł.

Data: 2010-12-11 13:52:16
Autor: u2
Za późno !
W dniu 2010-12-10 18:26, K.S. pisze:
[...]

Bzdura, pisiory, co by o nich nie pisać to jednak wspierają MSP.

Data: 2010-12-10 18:23:11
Autor: Voodoo People
Protest VAT
Chcieli kurwa to teraz maja  - biznes, zelazny elektorat PO, beda kurwa padac jak muchy a raczki juz zacieraja "inwestorzy z RFN i ZSRR :D

Data: 2010-12-11 13:44:46
Autor: Tomy M.
Protest VAT
W dniu 2010-12-10 17:12, u2 pisze:

Dlatego protestujemy!
Dołącz się do naszej akcji!

"już w przyszłym roku każdy, kto ma samochód zarejestrowany na firmę, straci spore pieniądze -"

Chuja prawda!!!
"Przedsiębiorcy" w dupę jebani.
Cwaniacy w kratkowozach. Ja teĹź mam samochĂłd
firmowy, nie jestem handlarzyną więc nie mam
"kratkowozu" ... NIGDY NIE MOGŁEM SOBIE
ODLICZAĆ VAT'u od paliwa. Wprost przeciwnie
do jebanych cwaniaków którzy nic nie produkują
tylko żerują na wysokich marżach.
   Gdyby to ode mnie zaleĹźało to dojebałbym Wam
podwĂłjny VAT ...za te kratki. Gospodarka oparta
powinna być PRODUKCJI, a nie HANDLU.

   TakĹźe niech mi te k*rwy nie prawią morałów
o tym jacy oni k*rwa biedni są z tego powodu.

--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Data: 2010-12-11 13:48:34
Autor: u2
Protest VAT
W dniu 2010-12-11 13:44, Tomy M. pisze:
  Gdyby to ode mnie zależało to dojebałbym Wam
podwójny VAT ...za te kratki. Gospodarka oparta
powinna być PRODUKCJI, a nie HANDLU.

Co innego produkcja co innego handel, choć są wzajemnie powiązane.

Co z produkcji, jeśli nie potrafisz swojego produktu sprzedać ?

No i co z handlu jak za PRL-u, kiedy nie masz czym handlować ? :)

Data: 2010-12-12 00:36:01
Autor: zeusx
Protest VAT

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4d03723f$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
  Gdyby to ode mnie zaleĹźało to dojebałbym Wam
podwĂłjny VAT ...za te kratki. Gospodarka oparta
powinna być PRODUKCJI, a nie HANDLU.

Co takiego ważnego się produkuje w Hong Kongu towarzyszu ekonomisto? O Fenicjanach nie wspomnę:->

  TakĹźe niech mi te k*rwy nie prawią morałów
o tym jacy oni k*rwa biedni są z tego powodu.

Z tego powodu ,to my będziemy biedniejsi nie oni.
zx

Protest VAT