Protest był?

Data: 2011-05-29 15:18:14
Autor: Klepa
Protest był?
Mam takie pytanie, jak wyglądał w tej kolejce ten protest ... był czy
nie?

Wydawało mi się że miał być do 80 minut i byłem ciekaw jak ta
"solidarność kibiców" będzie wyglądać.

Oglądałem przez pierwszą i dziesięć minut drugiej mecz Legii. Niby
dopingu na tym meczu nie było, ale... gdybym nie wiedział o proteście
to śpiewanie "ostatni, ostatni" w telewizji było bardzo niewyraźnie i
potraktowałbym to jako doping.
Potem przełączyłem na Multiligę+ i z tego co słyszałem to we Wrocławiu
i Białymstoku doping na pewno był
, w Gdańsku odniosłem wrażenie że też.

Ciekawi mnie jak wyglądało to na innych stadionach, i czy tylko na
Legii wierzą w powodzenie tak genialnej formy protestu, a gdzie indzie
dali sobie z nią spokój.

Klepa

Data: 2011-05-30 05:45:05
Autor: DysoN
Protest był?
W Krakowie po za pojedynczym "pilka nozna dla kibicow" i wygwizdaniem prezesa
ekstraklasy zadnego protestu nie bylo.

Data: 2011-05-30 10:34:46
Autor: Cavallino
Protest był?
Użytkownik "Klepa" <wklepack@gmail.com> napisał w wiadomości news:

gdybym nie wiedział o proteście
to śpiewanie "ostatni, ostatni" w telewizji było bardzo niewyraźnie

A o co chodzi z tym ostatnim?

Data: 2011-05-30 02:51:56
Autor: Klepa
Protest był?
On 30 Maj, 10:34, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Klepa" <wklep...@gmail.com> napisał w wiadomości news:

>gdybym nie wiedział o proteście
>to śpiewanie "ostatni, ostatni" w telewizji było bardzo niewyraźnie

A o co chodzi z tym ostatnim?

Przypuszczam, że nawiązanie do siatkówki, ale mogę się mylić. Chyba
chcieli w ten sposób pokazać, że bez nich będzie plażowa (piknikowa)
atmosfera tak jak na meczach siatkówki i na Małyszu, czy coś takiego.

Klepa

Data: 2011-05-30 11:54:14
Autor: Cavallino
Protest był?
[...]

Dalej nie widzę związku z tym słowem, pewnie za mało wiem o siatkówce.

Data: 2011-05-30 12:23:01
Autor: tester
Protest był?

Dalej nie widzę związku z tym słowem, pewnie za mało wiem o siatkówce.

Przy piłce setowej zwykle się skanduje ostatni, ostatni?

Data: 2011-05-30 12:39:42
Autor: Cavallino
Protest był?
Użytkownik "tester" <tester123@test.com> napisał w wiadomości news:op.vwahsnavza92pxqwerty...

Dalej nie widzę związku z tym słowem, pewnie za mało wiem o siatkówce.

Przy piłce setowej zwykle się skanduje ostatni, ostatni?

Po co?
Chodzi o to, żeby to była ostatnia piłka w secie?

Czy co innego ma być ostatniego, ale jest rodzaju męskiego?

Data: 2011-05-30 12:51:05
Autor: tester
Protest był?

Czy co innego ma być ostatniego, ale jest rodzaju męskiego?

serwis?

Data: 2011-05-30 18:37:51
Autor: Fedor
Protest był?
W dniu 2011-05-30 12:39, Cavallino pisze:
[...]

'Ostatni' - okrzyk kibicow siatkowi przed (potencjalnie) ostatnim serwisem setowym.

Data: 2011-05-30 14:41:19
Autor: UGI
Protest był?
Klepa <wklepack@gmail.com> napisał(a):
 Chyba
chcieli w ten sposób pokazać, że bez nich będzie plażowa (piknikowa)
atmosfera tak jak na meczach siatkówki

Która, przypomnijmy, jest lepsza niż na większości stadionów w Polsce, gdy nie
ma protestu.

Data: 2011-05-30 17:56:22
Autor: danpe_
Protest był?
Dnia Mon, 30 May 2011 14:41:19 +0000 (UTC), UGI napisał(a):

[...]

ROTFL.
Na Malyszu tez :D

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-30 16:29:10
Autor: UGI
Protest był?
danpe_ <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Która, przypomnijmy, jest lepsza niż na większości stadionów w Polsce, gdy ni
> ma protestu.

ROTFL.

Widzisz, nie wiesz to się śmiejesz.
Na Malyszu tez :D

Byłem raz w Zakopanem i było kiepsko bo towarzystwo zupełnie jak w piłce
nożnej, przychodzi nie dla wydarzenia sportowego tylko żeby się rozerwać i napić. --

Data: 2011-05-30 18:38:48
Autor: Fedor
Protest był?
W dniu 2011-05-30 18:29, UGI pisze:
Byłem raz w Zakopanem i było kiepsko bo towarzystwo zupełnie jak w piłce
nożnej, przychodzi nie dla wydarzenia sportowego tylko żeby się rozerwać i napić.

Fajne te wuwuzele, co?

Data: 2011-05-30 17:04:45
Autor: UGI
Protest był?
Fedor <nie@mam.ru> napisał(a):
> [...]
> nożnej, przychodzi nie dla wydarzenia sportowego tylko żeby się rozerwać i na

Używane w hali, w odpowiednim momencie, owszem.

Data: 2011-05-31 23:43:41
Autor: danpe_
Protest był?
W dniu 30.05.2011 18:29, UGI pisze:
danpe_<danpe_@poczta.onet.pl>  napisał(a):

Byłem raz w Zakopanem i było kiepsko bo towarzystwo zupełnie jak w piłce
nożnej, przychodzi nie dla wydarzenia sportowego tylko żeby się rozerwać i napić.

Nie.
Tacy kibice sa na Malyszu.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-06-01 05:26:41
Autor: UGI
Protest był?
> [...]
> nożnej, przychodzi nie dla wydarzenia sportowego tylko żeby się rozerwać i na

A tekst w stylu "na tej trybunie meczu nie obejrzysz" to czasem nie padał na
stadionie Wisły? --

Data: 2011-06-01 12:04:54
Autor: Fedor
Protest był?
W dniu 2011-06-01 07:26, UGI pisze:
A tekst w stylu "na tej trybunie meczu nie obejrzysz" to czasem nie padał na
stadionie Wisły?

Pytanie "Przyszedles ogladac pilkarzy czy na mecz?" pada nie tylko na Wisle ;)

Data: 2011-06-01 12:19:19
Autor: UGI
Protest był?
Fedor <nie@mam.ru> napisał(a):
> [...]
> stadionie Wisły?

Pytanie "Przyszedles ogladac pilkarzy czy na mecz?" pada nie tylko na Wisle ;)

No właśnie. I to potwierdza moją tezę.

Data: 2011-06-01 19:01:41
Autor: danpe_
Protest był?
W dniu 01.06.2011 14:19, UGI pisze:
Fedor<nie@mam.ru>  napisał(a):

[...]

No ale w czym masz problem?
Sa 4 trybuny, wiadomo na którą przysłowiowy piknik nie powinien chodzić.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-06-01 18:23:34
Autor: UGI
Protest był?
danpe_ <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
No ale w czym masz problem?

Ja? Z niczym. To Ty się nie zgodziłeś jak napisałem, że na Małysza i piłkę
nożną wielu chodzi żeby się rozerwać i napić a nie dla wydarzenia sportowego.

Sa 4 trybuny, wiadomo na którą przysłowiowy piknik nie powinien chodzić.

 Dlatego też kibicowanie w siatkówce stawiam wyżej. Tam dla kibica nie
funkcjonuje określenie "nie powinien tam chodzić". Każdy chodzi, gdzie chce,
nie ma przymusu dopingowania a i tak kończy się tym, że drużynę dopinguje 95%
hali. Bez wyzwisk i skakania tyłem do boiska. --

Data: 2011-05-30 18:36:53
Autor: Fedor
Protest był?

http://legionisci.com/news/43038_Na_stadionach_Tola_ma_Donalda_Donald_ma_Tole.html

Data: 2011-05-31 08:42:00
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Protest był?
Pewna osoba, czyli Fedor
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

[...]

Zacytuję:
"Ludzka głupota czasami przeraża."
Dokładnie;  w związku z tym:
"Inaczej bawili się na trybunach lechici, którzy przez 80 minut protestowali, a w końcówce zaskoczyli wszystkich odpalając race i petardy hukowe w asyście transparentów antyrządowych. Ciekawe co na to wojewoda wielkopolski"
Osobiście proponuję dupną karę pieniężną i zamknięcie stadionu na 3 mecze.
Oczywiście wszystkiemu będzie winien rząd.
Debilizm do kwadratu...

--
Pozdrawiam,
Heniek