Protest, dzisiaj w niedzielę,

Data: 2018-03-18 10:14:33
Autor: Okulik
Protest, dzisiaj w niedzielę,
przeciw zmuszaniu kobiet do rodzenia człekopodobnych płodów.
Watykańskie pedałopedofile wymusiły skierowanie takiego projektu ustawy do
Sejmu.

GDZIE? Pod biurami archidiecezji i diecezji kościoła rzymskokatolickiego w
Polsce (lista na końcu opisu)

Lista adresów kurii - tutaj:
1. Metropolia białostocka
a. Archidiecezja Białostocka Białystok ul. Kościelna 1
b. Diecezja drohiczyńska Drohiczyn ul. Kościelna 10
c. Diecezja łomżyńska Łomża ul. Sadowa 3
2. Metropolia częstochowska
a. Archidiecezja częstochowska Aleja Najświętszej Maryi Panny 54, 42-200
Częstochowa
b. Diecezja radomska Jacka Malczewskiego 1, 26-610 Radom
c. Diecezja sosnowiecka Kuria Diecezjalna w Sosnowcu ul. Wawel 19 41-200
Sosnowiec
3. Metropolia gdańska
a. Archidiecezja Gdańska Biskupa Edmunda Nowickiego 1, Gdańsk Oliwa
b. Diecezja pelplińska - Pelplin ul. Biskupa Dominika 11
c. Diecezja Toruńska Toruń ul. Łazienna 18
4. Metropolia gnieźnieńska
a. Archidiecezja gnieźnieńska Kuria Metropolitalna w Gnieźnie ul. Jana
Łaskiego 7 Gniezno;
b. Diecezja bydgoska - kuria bydgoska ul. Malczewskiego 1, Bydgoszcz
c. Diecezja włocławska - Włocławek ul. Gdańska 2/4
5. Metropolia Katowicka
a. Archidiecezja katowicka - ul. Jordana 39, 40-043 Katowice
b. Diecezja gliwicka - Kuria Diecezjalna w Gliwicach ul. Łużycka 1 44-100
Gliwice
c. Diecezja opolska - ul. Książąt Opolskich 19 45-005 Opole
6. Metropolia krakowska
a. Archidiecezja krakowska - ul. Franciszkańska 3, Kraków
b. Diecezja bielsko-żywiecka Bielsko-Biała ul. Żeromskiego 5-7
c. Diecezja kielecka - 25-013 Kielce, ul. Jan Pawła II 3
d. Diecezja tarnowska - 33-100 Tarnów, ul. Legionów 30
7. Metropolia lubelska
a. Archidiecezja lubelska - Kuria Metropolitalna w Lublinie ul. Prymasa
Stefana Wyszyńskiego 2 20-105 Lublin
b. Diecezja sandomierska - Sandomierz, ul. Mariacka 9,
c. Diecezja siedlecka - ul. Piłsudskiego 62 08-110 Siedlce
8. Metropolia łódzka
a. Archidiecezja łódzka - ul. ks. I. Skorupki 3 Łódź
b. Diecezja łowicka - Łowicz ul. Stary Rynek 20
9. Metropolia poznańska
a. Archidiecezja poznańska - Ostrów Tumski 2, Poznań
b. Diecezja kaliska - ul. Widok 80-82 Kalisz
10. Metropolia przemyska
a. Archidiecezja przemyska - Plac Katedralny 4a, 37-700 PRZEMYŚL
b. Diecezja zamojsko-lubaczowska - ul. Hetmana Jana Zamoyskiego 1,
22-400 Zamość
11. Metropolia szczecińsko-kamieńska
a. Archidiecezja szczecińsko-kamieńska - ul. Papieża Pawła VI nr 4 71-459
Szczecin
b. Diecezja koszalińsko-kołobrzeska - ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 25
75-062 Koszalin
c. Diecezja zielonogórsko-gorzowska - pl. Powstańców Wlkp. 1 65-075 Zielona
Góra
12. Metropolia warmińska
a. Archidiecezja warmińska - ul. Pieniężnego 22, 10-006 Olsztyn
b. Diecezja elbląska - Elbląg ul. Świętego Ducha 11
c. Diecezja ełcka - Plac Katedralny 1 Ełk
13. Metropolia warszawska
a. Archidiecezja warszawska - ul. Miodowa 17/19, 00-246 Warszawa
b. Diecezja płocka - ul. Tumska 3 09-402 Płock
c. Diecezja warszawsko-praska - ul. Floriańska 2a 03-707 Warszawa
14. Metropolia wrocławska
a. Archidiecezja Wrocławska - 50-328 Wrocław, ul. Katedralna 13
b. Diecezja świdnicka - plac św. Jana Pawła II 2-3, 58-100 Świdnica
c. Diecezja legnicka - ul. Jana Pawła II 1 59-220 Legnica 7

WYDARZENIA LOKALNE:
Białystok: https://www.facebook.com/events/225864817980416/
Częstochowa: https://www.facebook.com/events/1012850292203021/
Katowice: https://www.facebook.com/events/213099416128973/
Kielce: https://www.facebook.com/events/557591987954045/
Kraków: https://www.facebook.com/events/364537320693434/
Lublin: https://www.facebook.com/events/187560422023374/
Poznań: https://www.facebook.com/events/179725525989897/
Tarnów: https://www.facebook.com/events/399081353890646/
Toruń: https://www.facebook.com/events/1896903353941903/
Warszawa: https://www.facebook.com/events/170107437131928/
Wrocław: https://www.facebook.com/events/1083915148414292/
Zielona Góra: https://www.facebook.com/events/175612076405622/

Data: 2018-03-18 03:08:03
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
Protest, dzisiaj w niedzielę,
@mixmin.net I znów będzie grany wesoły oberek dookoła aborcji?
Co pół roku ktoś odpala temat aborcji, ciekawe po co?

Ten rząd tak jak i poprzednie, wytraca dużo czasu na pierdoły.
Jeżeli zajmują się po raz 500 aborcją, zamiast upraszczaniem prawa,
jest duże podejrzenie że ze zmianami (istotnymi) trochu się ociągają.

Data: 2018-03-18 11:28:27
Autor: pulsar
W dniu 2018-03-18 o 11:08, Bytomir Szydera vel Dąs pisze:

I znów będzie grany wesoły oberek dookoła aborcji?
Co pół roku ktoś odpala temat aborcji, ciekawe po co?

Nie ktoś, tylko 'wadza'...

Ten rząd tak jak i poprzednie, wytraca dużo czasu na pierdoły.

Tumanienie elektoratu, to nie są dla nich pierdoły...

Jeżeli zajmują się po raz 500 aborcją, zamiast upraszczaniem prawa,
jest duże podejrzenie że ze zmianami (istotnymi) trochu się ociągają.

Hmm, żyjemy ponoć w ciekawych czasach... a 'dyktatura
ciemniaków' (za Kisielem) się rozkręca. To smutne...

-- -
pulsar

Data: 2018-03-18 04:42:31
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik pulsar napisał:
W dniu 2018-03-18 o 11:08, Bytomir Szydera vel Dąs pisze:

> I znów będzie grany wesoły oberek dookoła aborcji?
> Co pół roku ktoś odpala temat aborcji, ciekawe po co?

Nie ktoś, tylko 'wadza'...

Jak dla mnie, tym razem biskupstwo strzela sobie w stopę. Czasem żeby mieć jako takie wpływy, należy odpuścić i biskupstwo odpuścić
nie umie. Plus piętno dla pisiorstwa (tym razem) za ruszanie gówna.

Data: 2018-03-18 11:30:43
Autor: u2
W dniu 18.03.2018 o 11:28, pulsar pisze:
Hmm, żyjemy ponoć w ciekawych czasach... a 'dyktatura
ciemniaków' (za Kisielem) się rozkręca. To smutne...

ano, tyś ciemniak nad ciemniakami:))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-03-18 23:28:24
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 11:30 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 18.03.2018 o 11:28, pulsar pisze:
Hmm, żyjemy ponoć w ciekawych czasach... a 'dyktatura
ciemniaków' (za Kisielem) się rozkręca. To smutne...

ano, tyś ciemniak nad ciemniakami:))))))))))))))

I ty to mówisz kretynku?

--
stevep

Data: 2018-03-18 05:21:16
Autor: jacekbialy80
Protest, dzisiaj w niedzielę,
   Protest, dzisiaj w niedzielę,
   przeciw zmuszaniu kobiet do rodzenia człekopodobnych płodów.
-- -
A jak to się stało, że ciebie matka nie wyskrobała?  Ksiądz dobrodziej nie pozwalał?

JB

Data: 2018-03-18 05:30:32
Autor: Zenek Kapelinder
Protest, dzisiaj w niedzielę,
Jak sie dowiedziala ze jest w ciazy to za pol godziny sie urodzil.

Data: 2018-03-18 14:08:30
Autor: Lump polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:d059a9a2-0d2e-4b23-a710-03556151ed2dgooglegroups.com...
Jak sie dowiedziala ze jest w ciazy to za pol godziny sie urodzil.

kogucik.... ;-)))

CL

Data: 2018-03-18 23:30:11
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 13:30 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Jak sie dowiedziala ze jest w ciazy to za pol godziny sie urodzil.
Co ty nie powiesz kretynku.

--
stevep

Data: 2018-03-18 23:38:38
Autor: andal

On Sun, 18 Mar 2018 05:30:32 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

Jak sie dowiedziala ze jest w ciazy to za pol godziny sie urodzil.

i nie dobila niedorobionego ?

Data: 2018-03-19 01:14:20
Autor: jacekbialy80
Protest, dzisiaj w niedzielę,

[...]