Protest, dzisiaj w niedzielę,

Data: 2018-03-18 03:08:03
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
Protest, dzisiaj w niedzielę,
@mixmin.net I znów będzie grany wesoły oberek dookoła aborcji?
Co pół roku ktoś odpala temat aborcji, ciekawe po co?

Ten rząd tak jak i poprzednie, wytraca dużo czasu na pierdoły.
Jeżeli zajmują się po raz 500 aborcją, zamiast upraszczaniem prawa,
jest duże podejrzenie że ze zmianami (istotnymi) trochu się ociągają.

Data: 2018-03-18 11:28:27
Autor: pulsar
W dniu 2018-03-18 o 11:08, Bytomir Szydera vel Dąs pisze:

I znów będzie grany wesoły oberek dookoła aborcji?
Co pół roku ktoś odpala temat aborcji, ciekawe po co?

Nie ktoś, tylko 'wadza'...

Ten rząd tak jak i poprzednie, wytraca dużo czasu na pierdoły.

Tumanienie elektoratu, to nie są dla nich pierdoły...

Jeżeli zajmują się po raz 500 aborcją, zamiast upraszczaniem prawa,
jest duże podejrzenie że ze zmianami (istotnymi) trochu się ociągają.

Hmm, żyjemy ponoć w ciekawych czasach... a 'dyktatura
ciemniaków' (za Kisielem) się rozkręca. To smutne...

-- -
pulsar

Data: 2018-03-18 04:42:31
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik pulsar napisał:
W dniu 2018-03-18 o 11:08, Bytomir Szydera vel Dąs pisze:

> I znów będzie grany wesoły oberek dookoła aborcji?
> Co pół roku ktoś odpala temat aborcji, ciekawe po co?

Nie ktoś, tylko 'wadza'...

Jak dla mnie, tym razem biskupstwo strzela sobie w stopę. Czasem żeby mieć jako takie wpływy, należy odpuścić i biskupstwo odpuścić
nie umie. Plus piętno dla pisiorstwa (tym razem) za ruszanie gówna.

Data: 2018-03-18 11:30:43
Autor: u2
W dniu 18.03.2018 o 11:28, pulsar pisze:
Hmm, żyjemy ponoć w ciekawych czasach... a 'dyktatura
ciemniaków' (za Kisielem) się rozkręca. To smutne...

ano, tyś ciemniak nad ciemniakami:))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-03-18 23:28:24
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 11:30 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 18.03.2018 o 11:28, pulsar pisze:
Hmm, żyjemy ponoć w ciekawych czasach... a 'dyktatura
ciemniaków' (za Kisielem) się rozkręca. To smutne...

ano, tyś ciemniak nad ciemniakami:))))))))))))))

I ty to mówisz kretynku?

--
stevep

Protest, dzisiaj w niedzielę,