Protest historyków przeciwko projektowi pomnika ofiar katastrofy smoleńskiej.

Data: 2010-11-12 17:51:17
Autor:
Protest historyków przeciwko projektowi pomnika ofiar katastrofy smoleńskiej.
On Fri, 12 Nov 2010 14:05:54 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

Historycy sztuki z całej Polski piszą list otwarty do gdańskiego biskupa i zakładają stronę internetową. To ich protest wobec kontrowersyjnego epitafium ofiar katastrofy smoleńskiej w bazylice Mariackiej.

 nie bardzo rozumiem,co ich obchodzi kto i gdzie jaki stawia pomnik.
 bazylika jest wlasnoscia KK i to oni decyduje co tam u siebie
 postawia. smieszy mnie taka obludna, jednostronna postawa.

Data: 2010-11-12 10:12:21
Autor: zbig
On 12 Lis, 17:51, "<he(R)sk>" <okrutne.bred...@interia.pl> wrote:

 nie bardzo rozumiem,co ich obchodzi kto i gdzie jaki stawia pomnik.
 bazylika jest wlasnoscia KK i to oni decyduje co tam u siebie
 postawia. smieszy mnie taka obludna, jednostronna postawa.

Zrozumiałbyś hesku, gdybys tak jak my w gdańsku miał tlustego tępawego
pijaczyne za arcybiskupa.

Data: 2010-11-13 11:45:20
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e6f265e6-2030-412d-a3fa-a66317bc4d43fj16g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Jak mozesz tak mowic o generale wojska polskiego ? .
To atak na Polske , kosciol i ....Kaczynskiego !.
"Tak byc nie bedzie "!
Hanba !.

cyc

Data: 2010-11-13 12:13:32
Autor: Azor jest pedałem
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:iblq87$gpl$1news.onet.pl...

[...]

Zdrada! Targowica! Jak nie, jak tak ;-))

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-12 17:59:43
Autor: Azor jest pedałem
Protest historyków przeciwko projektowi pomnika ofiar katastrofy smoleńskiej.

Użytkownik ""<heRsk>"" <okrutne.brednie@interia.pl> napisał

nie bardzo rozumiem,co ich obchodzi kto i gdzie jaki stawia pomnik.
bazylika jest wlasnoscia KK i to oni decyduje co tam u siebie
postawia. smieszy mnie taka obludna, jednostronna postawa.

Bazylika jest własnością państwa zarządzaną przez kościół.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-12 18:18:52
Autor:
Protest historyków przeciwko projektowi pomnika ofiar katastrofy smoleńskiej.

 jestes pewien? --

Data: 2010-11-12 18:19:59
Autor: Azor jest pedałem
pisem@..pl> wrote:

> [...]

> postawia. smieszy mnie taka obludna, jednostronna postawa.

Bazylika jest własnością państwa zarządzaną przez kościół.

jestes pewien?

Tak.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-12 19:04:43
Autor: cyc

pisem@..pl> wrote:

> [...]

> postawia. smieszy mnie taka obludna, jednostronna postawa.

Bazylika jest własnością państwa zarządzaną przez kościół.

To ja tez zapytam . Czy napewno jestes pewien ? bo prawde mowiac mam watpliwosci .
Jesli to wlasnosc panstwa to gdzie "to stoi " ? .
Pytam z ciekawosci bo nigdy o tym nie slyszalem a byloby to ciekawe .

cyc

Data: 2010-11-13 08:24:58
Autor: Azor jest pedałem
[...]

Gdzieś to czytałem w okresie gdy była dyskusja na temat pochówku Kaczyńskich w Wawelskiej katedrze. Chodziło o zabytki i dziedzictwo narodowe. Pamiętam stwierdzenie, że zabytki są własnością państwa, w których aministruje kościół.

Przemysław Warzywny