Protest w Warszawie i w innych miejscach Polski.

Data: 2017-12-05 13:30:30
Autor: KarolX
Protest w Warszawie i w innych miejscach Polski.
Protest w Warszawie i w innych miejscach Polski.

http://kodzachodniopomorskie.pl/aktualnosci/suweren-mowi-dosc-od-5-grudnia-2017-codziennie-o-1900/

Czy chcesz żyć w bezpiecznej i stabilnej Polsce?
Czy chcesz żyć w Polsce, która będzie częścią europejskiej wspólnoty? Boisz
się, że nam to zabiorą?

Przyjdź na Zgromadzenie Narodowe wtorek, 5.12.2017 o godzinie 15:00 na ulicy
Wiejskiej!

Jeśli nie jest Ci obojętne, jak wygląda Twoja Ojczyzna, jaka będzie Polska
najbliższych miesięcy i lat.
Jeśli wierzysz we wspólne wartości - wolność, równość, solidarność, na
których oparta jest nasza Konstytucja.
Jeśli chcesz żyć w swojej ojczyźnie, w której wiesz, że będzie ktoś, kto
właśnie Ciebie przed opresyjną władzą obroni.

Przyjdź i pokaż to, pokaż swój sprzeciw, Twój brak zgodny na:
- zmianę Konstytucji,
- autorytarne rządy,
- opresyjne państwo,
- wyjście z Unii Europejskiej,
- partyjne sądy,

Oczy całego wolnego i demokratycznego świata są właśnie skierowane na
Polskę. Pokażmy tym wszystkim szczerze zatroskanym sąsiadom, że jest tu
wielu myślących demokratycznie tak jak oni!

Nie możemy pozwolić PiS-owi na zniszczenie polskiej Konstytucji, demokracji
i wolności obywatelskich. Oni muszą wiedzieć, że za tymi sejmowymi ścianami,
stoi wkurzony naród.
Wkurzony i gotowy na to, by zmieść PiS na śmietnik historii, na który
zasłużył swoim postępowaniem przez dwa lata rządów.

Gdy oni będą siedzieć tam na sali plenarnej, my staniemy przed Sejmem i
głośno upomnimy się o to, na co wszyscy zasługujemy:
- o szacunek i godność, którą władza nam odbiera,
- o zasady i wartości, w które wierzymy,
- o prawa i wolności, których nie pozwolimy sobie odebrać,
Przyjdź i walcz, pokaż swój sprzeciw! Jeśli nie wyjdziesz teraz, później
będzie za późno!

Będziemy wzywać Prezydenta Andrzeja Dudę do rozmów z nami. Obiecał, że nie
będzie się bał dialogu ze społeczeństwem, że wetując ustawy w lipcu
porozmawia z nami i po raz kolejny słowa nie dotrzymał.

Być może, 5 grudnia PAD ogłosi projekt nowej Konstytucji, musimy tam być, by
powiedzieć twarde i głośne NIE!

Data: 2017-12-05 05:59:55
Autor: jacekbialy80
Protest w Warszawie i w innych miejscach Polski.
Komuszki drżą ze strachu przed ręką sprawiedliwości i chcą się swoim strachem podzielić z resztą narodu. Ciekawe, ilu frajerów zdołają naciągnąć tym razem?

Jacek

Data: 2017-12-05 15:51:53
Autor: KarolX
Protest Sądy zależne.
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości news:802899ac-7b16-4e7f-9488-1b7a8ebcbd22googlegroups.com...

drżą ze strachu przed ręką sprawiedliwości i chcą się swoim
strachem podzielić z resztą narodu.

Jacek

Będziesz świetnie się czuł, gdy twoją sprawę przeciw PiSdziakowi
będzie sądził sędzia PiSdziak.
Takie sądy były za Hitlera, Stalina i u innych wodzów.

Data: 2017-12-05 07:40:32
Autor: jacekbialy80
Protest Sądy zależne.
Nie chcę, żeby sądził mnie komuch.

Data: 2017-12-05 07:45:55
Autor: jacekbialy80
Protest Sądy zależne.
  ani nawet ktoś, kto pochodzi z komuszej rodziny, to znaczy był wychowywany przez rodziców komuchów. Taki sędzia będzie przeciagał sprawę w oczekiwaniu na łapówę. W efekcie dostanie ją od strony przeciwnej, a ja przegram proces po latach niepotrzebnej szarpaniny.

Data: 2017-12-05 17:11:29
Autor: Presidente de San Escobar
Protest Sądy zależne.
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

Nie chcę, żeby sądził mnie komuch.

Komuchy są już tylko w Pisuarze.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-05 17:11:08
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

Pełno tam 20letnich komuszków :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-05 08:49:35
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik KarolX napisał:
Protest w Warszawie i w innych miejscach Polski.

..@mixmin.net  uspokój się pajdaku.

Przyjdź i pokaż to, pokaż swój sprzeciw

Jak będzie KODoska msza o którą prosiła p.Janda, wtedy przyjdę
tylko najpirw zadeklarujt tą mszę.

Data: 2017-12-06 07:11:56
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "Irytujacy Irygator vel Karbonylek" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:717d96cc-8fc4-4368-994a-ba048ae6f37cgooglegroups.com...
użytkownik KarolX napisał:
[...]

Wybierz się na mszę 10-tego grudnia.

CL

Data: 2017-12-06 13:57:32
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik Totalna Opozycja napisał:

Wybierz się na mszę 10-tego grudnia.

Msza wierzących nie jest czymś nadzwyczajnym, msza KODoska może być
hitem który warto uwiecznić:)

Data: 2017-12-06 14:47:28
Autor: jacekbialy80
Protest w Warszawie i w innych miejscach Polski.
  na video.  Może pan bolesław bawiąc z wędkami w okolicach zajdzie się pomodlić? j

Data: 2017-12-06 23:52:43
Autor: u2
W dniu 06.12.2017 o 23:47, jacekbialy80@gmail.com pisze:
   na video.  Może pan bolesław bawiąc z wędkami w okolicach zajdzie się pomodlić?

Raz który lecę z Moskwy do Odessy
i znowu, psiakrew, odwołują lot,
wynika to ze słów jej wysokości stewardessy
majestatycznej jak Aerofłot.
Kolejny komunikat zabrzmiał znów,
że nad Murmańskiem wyż i niebo szczere,
przyjmuje Kijów, Kiszyniów i Lwów,
a ja tam nie chcę, mnie tam po cholerę?

Radzili mi - pod inne leć adresy
i nie licz, bracie, że się stanie cud
i co też ci odbiło? Komunikat był z Odessy,
że mgła i na startowych pasach lód.
A w Leningradzie pełna odwilż już,
no a na przykład w takim Tbilisi
ląduje się wśród pól kwitnących róż,
a ja tam nie chcę, mnie ten adres wisi!

Już słyszę - do Rostowa odlatują,
a ja tak pragnę być w Odessie mej,
mnie ciągnie właśnie tam,
gdzie od trzech dni już nie przyjmują,
mnie korci taki zakazany rejs!
Ja muszę, gdzie zawała śnieżna fest,
gdzie zaspy i ogólnie ciężki teren,
gdzie indziej jasno i przytulnie jest,
a ja tam nie chcę, mnie tam po cholerę?

Stąd mnie nie wypuszczają, tam znowu nie wpuszczają,
przygnębia mnie mieszanych uczuć splot,
uśmiechy stewardessy coraz mniej mnie pocieszają,
majestatycznej jak Aerofłot!
Przyjmuje ziemi mej najdalszy kąt,
gdzie jak polecę jeszcze mi dopłacą,
przyjmuje Wastok, czort nie port,
i Paryż, a ja nie chcę, mnie tam na co?

Ja wierzę, rozpogodzi się, silniki znów zagrają,
już słyszę ja i serce w gardle mam,
znów siedzę jak na szpilkach, a nuż znowu odwołają,
znów znajdą mnóstwo przyczyn, ja ich znam!
Ja muszę jak najszybciej być tam,
gdzie mróz siarczysty hula po kolędzie,
przyjmuje Londyn, Delhi, Magadan,
przyjmują wszędzie, a ja nie chcę wszędzie!

Daremnie gaszę smutek, co w serce mi się wessał,
w to serce, co powinno bić jak młot,
od rana rejs odkłada stewardessa - miss Odessa,
majestatyczna jak Aerofłot...
A pasażerom nawet nie drgnie brew,
pokornie na walizkach spać próbują,
dojadło mi to wszystko, ech! psiakrew,
mam tego dość i lecę, gdzie przyjmują...

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-12-06 23:00:20
Autor: u2
W dniu 06.12.2017 o 22:57, Irytujacy Irygator vel Karbonylek pisze:
użytkownik Totalna Opozycja napisał:

Wybierz się na mszę 10-tego grudnia.

Msza wierzących nie jest czymś nadzwyczajnym, msza KODoska może być
hitem który warto uwiecznić:)

ty głupi chuju:)))))))))))))))))

Data: 2017-12-06 14:40:48
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik u2 napisał:

> Msza wierzących nie jest czymś nadzwyczajnym, msza KODoska może być
> hitem który warto uwiecznić:)
> ty głupi chuju:)))))))))))))))))

Tak właśnie uważam.  I ciągle czekam na KODoską mszę.

Stosownego cytatu z biblii nie wkleję, nie chce mi się szukać.

Data: 2017-12-06 15:05:30
Autor: Zenek Kapelinder
Protest w Warszawie i w innych miejscach Polski.
Na razie kodowski papiez czeka na postawienie zarzutow.

Data: 2017-12-07 00:07:36
Autor: u2
Protest w Warszawie i w innych miejscach Polski.
Na razie kodowski papiez czeka na postawienie zarzutow.

nigdy alimenciarzowi ja nie postawię zarzutów:)

Data: 2017-12-06 15:56:20
Autor: Zenek Kapelinder
Protest w Warszawie i w innych miejscach Polski.
Nigdy nie mow nigdy.

Data: 2017-12-07 00:59:22
Autor: u2
Protest w Warszawie i w innych miejscach Polski.
Nigdy nie mow nigdy.

ano niemiecki wypierdku:)

Data: 2017-12-07 01:10:10
Autor: u2
Protest w Warszawie i w innych miejscach Polski.
W dniu 07.12.2017 o 00:59, u2 pisze:
Nigdy nie mow nigdy.

ano niemiecki wypierdku:)

https://www.youtube.com/watch?v=O52jAYa4Pm8

Data: 2017-12-07 01:13:46
Autor: u2

https://www.youtube.com/watch?v=AWAsI3U2EaE

Data: 2017-12-06 23:42:21
Autor: u2
W dniu 06.12.2017 o 23:40, Irytujacy Irygator vel Karbonylek pisze:
użytkownik u2 napisał:

[...]

jak nie szukasz to spierdalaj

Data: 2017-12-06 14:53:23
Autor: jacekbialy80
Protest w Warszawie i w innych miejscach Polski.
   ty piotruś idź już spać. Nachlałeś się przy muzyce - jutro czekają cię wielkie czyny.

Data: 2017-12-07 12:08:33
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 23:53 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

   ty piotruś idź już spać. Nachlałeś się przy muzyce - jutro czekają  cię wielkie czyny.
Chyba szczyny?

--
stevep

Data: 2017-12-05 15:45:08
Autor: z
Protest w Warszawie i w innych miejscach Polski.
Nieustająco zapraszam chętnych na szkolenia z przeciwdziałania radykalizmowi. Szkolenia prowadzone przez profesjonalistów, tłumaczące dlaczego radyaklizm jest szkodliwy i dlaczego prowadzi wolne demokratyczne społeczeństwa do zagłady moralnej i nie służą postępowemu marszowi ku świetlanej przyszłości :-)

Data: 2017-12-05 16:01:07
Autor: KarolX
Protest.
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
 prowadzi wolne demokratyczne społeczeństwa do zagłady moralnej i nie
służą postępowemu marszowi ku świetlanej przyszłości :-)

Tam gdzie rządzi wóz tam nie ma demokratycznego społeczeństwa tylko są
niewolnicy.
Marsz ku świetlanej przyszłości już jeden był za poprzedniej komuny, ale
skończył się dzięki L. Wałęsie.
Teraz wódz Kaczyński komuna PiS prowadzi nas ku świetlanej przyszłości, ale
wodzowie nie sprawdzili się, patrz : Stalin, Hitler, Kaddafi, Hussejn, itd.

Data: 2017-12-05 21:11:03
Autor: t-1
Protest.
W dniu 2017-12-05 o 16:01, KarolX pisze:

[...]

Ale Karol X (Gustaw) dla Szwecji jak najbardziej.
Gorzej z Polską.

Data: 2017-12-05 16:28:47
Autor: Totalna Opozycja
[...]

A ja zapraszam na szklaneczkę przedniej szkockiej whisky. BEZ LODU!!!!

CL

Data: 2017-12-05 20:49:14
Autor: z
W dniu 2017-12-05 o 16:28, Totalna Opozycja pisze:

A ja zapraszam na szklaneczkę przedniej szkockiej whisky. BEZ LODU!!!!

Znaczy że po tym proteściku tylko to pozostanie uciśnionej demokratycznej opozycji?:-)

Data: 2017-12-06 07:13:26
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a26f83b$0$15186$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-12-05 o 16:28, Totalna Opozycja pisze:

A ja zapraszam na szklaneczkę przedniej szkockiej whisky. BEZ LODU!!!!

Znaczy że po tym proteściku tylko to pozostanie uciśnionej demokratycznej opozycji?:-)

Nie bardzo rozumiem dlaczego konsumpcję whisky wiążesz z opozycją? Czyżby PiS-owcy pili jedynie rodzimy polski bimber?

CL

Data: 2017-12-07 08:14:38
Autor: z
W dniu 2017-12-06 o 07:13, Totalna Opozycja pisze:
Nie bardzo rozumiem dlaczego konsumpcję whisky wiążesz z opozycją? Czyżby PiS-owcy pili jedynie rodzimy polski bimber?

Generalnie do picia niepolskiego bimbru to trochę wiocha się przyznawać.
Do picia bimbru to wiocha się przyznawać
Do picia wysokoprocentowych alkoholi to wiocha się przyznawać
Do picia alkoholu to wiocha się przyznawać...

Ty tu zacząłeś o alkoholizmie :-)

Totalna opozycja napisała że pije

Jest aż tak źle? :-)

Data: 2017-12-05 16:04:24
Autor: t-1
W dniu 2017-12-05 o 13:30, KarolX pisze:

Czy chcesz żyć w Polsce, która będzie częścią europejskiej wspólnoty? Boisz
się, że nam to zabiorą?

Boję się, że nam Polskę zabiorą.

Data: 2017-12-05 17:36:43
Autor: Wiesiaczek
W dniu 05.12.2017 o 13:30, KarolX pisze:
Protest w Warszawie i w innych miejscach Polski.

Jakiś nowy nawiedzony na grupie?

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2017-12-05 08:51:56
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 17:36:44 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
W dniu 05.12.2017 o 13:30, KarolX pisze:
> Protest w Warszawie i w innych miejscach Polski.

Jakiś nowy nawiedzony na grupie?

E tam, jest grany wariant z 4 pancernych i pies jak to jeden darł się
do betoniarki udając cały oddział żołnierzy, po czym niemce się poddali.

I pajdak zmieniając nazwy robi za "cały oddział", a to tylko jeden
pajdak pod różnymi anonimizerami.

Data: 2017-12-06 21:17:25
Autor: Wiesiaczek
W dniu 05.12.2017 o 17:51, Irytujacy Irygator vel Karbonylek pisze:
[...]

Uff... no bo nie wiedziałem jak filtrować.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)