Protest69

Data: 2018-08-15 04:44:32
Autor: przemek.jedrzejczak
Protest69
http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/protest-kierowcow-tirow-zablokuja-prawe-pasy-to-odpowiedz-na-policyjna-akcje-tir,13413842/

Poprzez protest kierowcy tirów chcą wyrazić sprzeciw wobec nagonki, jaka ich zdaniem ma miejsce na kierowców zawodowych w ostatnim czasie. Najdobitniej ma przejawić się w postaci akcji "TIR" prowadzonej przez policję, podczas której kierowcy samochodów ciężarowych są karani właśnie za zbyt długie wyprzedzanie na drogach ekspresowych i autostradach.

Data: 2018-08-15 14:00:04
Autor: Budzik
Protest69
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

[...]
Pogratulowac dobrego PRu....

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2018-08-15 16:35:46
Autor: jerzu.xyz
Protest69
On Wed, 15 Aug 2018 04:44:32 -0700 (PDT),
przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:

[...]

ekspresowych i autostradach. Przeszkadza im taki zakaz w PL, ale w D już nie. Tam potrafią jeździć
karnie jak owieczki prowadzone na rzeź. Tak BTW w tym proteście najwięcej krzyczą wszelkiej maści "celebryci"
polskiego transportu drogowego. Znani z wystepu w produkcji "Polscy
truckersi". Ci co 90% swojego czasu pracyu spedzają poza granicami PL.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2018-08-15 08:39:43
Autor: sczygiel
Protest69
W dniu środa, 15 sierpnia 2018 09:35:47 UTC-5 użytkownik jerz...@irc.pl napisał:
> [...]

polskiego transportu drogowego. Znani z wystepu w produkcji "Polscy
truckersi". Ci co 90% swojego czasu pracyu spedzają poza granicami PL.

U siebie w domu mozna trzymac nogi na stole.
Bedac u kogos w gosciach tego sie nie robi.

Hint: U siebie w domu masz wplyw na to co wolno.
Czemu tym kierowcom odmawiac prawa do wplywania na rzeczywistosc _u_siebie_?

Data: 2018-08-15 17:43:44
Autor: Cavallino
Protest69
W dniu 15-08-2018 o 17:39, sczygiel@gmail.com pisze:

Czemu tym kierowcom odmawiac prawa do wplywania na rzeczywistosc _u_siebie_?

Nie są u siebie - droga nie jest ich własnością.
I właśnie dlatego - nie oni będą decydować kiedy mogą sobie ją blokować przez wiele km.

Data: 2018-08-15 09:40:20
Autor: sczygiel
Protest69
W dniu środa, 15 sierpnia 2018 10:43:46 UTC-5 użytkownik Cavallino napisał:
> [...]

Nie są u siebie - droga nie jest ich własnością.
I właśnie dlatego - nie oni będą decydować kiedy mogą sobie ją blokować przez wiele km.

Sa u siebie, w Polsce. Moga protestowac jak im sie nie podoba.
A droga jest zasobem wspoldzielonym.
Juz dzis nie moga pracowac w weekendy.
Placa w huj podatkow z dzialalnosci transportowej. Moga wymagac aby ich sluchano.

Data: 2018-08-15 18:51:23
Autor: Shrek
Protest69
W dniu 15.08.2018 o 18:40, sczygiel@gmail.com pisze:

[...]

Prawdę mówiąc - wcale mi ich nie szkoda. Pomijając już tlumaczenia czemu muszą się wyprzedzać (mniej lub bardziej z dupy), nie ma problemu żeby wyprzedzany zwolnił o 5km/h i już, taki odpowiednik kultury wśród mniejszych mobilków - kulturalny jak może to innemu ułatwi, czy to go wypuści z podporzadkowanej, czy na zamek, czy zjedzie na bok i mrugnie prawym, że można wyprzedzać. Jeżdzę 4oo, 2oo, piechotronem i widze, ze z kulturą z roku na rok cepiej, a jak patrzymy dekadami to metodą małych kroczków i procenta składanego to są wręcz przełomy. Oni mieli innych w dupie. Byli w mniejszości. No i dawno pisałem, że któraś władza się im do dupy dobierze, bo to nic nie kosztuje a aplauz będzie. No i się doczekali.

Shrek.

Data: 2018-08-15 10:50:32
Autor: sczygiel
Protest69
W dniu środa, 15 sierpnia 2018 11:51:25 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:
> [...]

Prawdę mówiąc - wcale mi ich nie szkoda. Pomijając już tlumaczenia czemu muszą się wyprzedzać (mniej lub bardziej z dupy), nie ma problemu żeby wyprzedzany zwolnił o 5km/h i już, taki odpowiednik kultury wśród mniejszych mobilków - kulturalny jak może to innemu ułatwi, czy to go wypuści z podporzadkowanej, czy na zamek, czy zjedzie na bok i mrugnie prawym, że można wyprzedzać. Jeżdzę 4oo, 2oo, piechotronem i widze, ze z kulturą z roku na rok cepiej, a jak patrzymy dekadami to metodą małych kroczków i procenta składanego to są wręcz przełomy. Oni mieli innych w dupie. Byli w mniejszości. No i dawno pisałem, że któraś władza się im do dupy dobierze, bo to nic nie kosztuje a aplauz będzie. No i się doczekali.

Oni i my. Jakbym sluchal przemowy w KC.
Jakos jezdze i widze co sie dzieje i nie moge powiedziec aby wszystkim tirmanom nalezalo sie takie same traktowanie.

Niektorym tak, innym nie.
Chcesz aby im "dopirdolic"? Fajnie. Zarcie zdrozeje. Moze nie od razu ale ludzie rozumni rzuca te robote w cholere. Zostana w tym zawodzie sami patologiczni.
Sytuacja sie pogorszy.

Z pielegniarkami tak sie dzieje, w inny sposob ale jest to samo. Nikt normalny tam pracowac nie idzie bo po co? Z innych powodow ale rezultat taki sam..

Oczywiscie kultury by sie przydalo wiecej chyba zawsze i tu bym naciskal i zgodze sie z Twoim spostrzezeniem ze korona z glowy by im nie spadla od zwolnienia na te 20 sekund.

Tyle ze zauwaz ze to nie pomaga. Na odcinkach trzypasmowych (autostrada przez slask) tez sa narzekania a tiry raczej po trzy tam nie jezdza.

Co ciekawe narzekanie jest nie tylko na to ze jada za wolno na autostradzie ale i o to ze jada za szybko przez lokalne drogi.
I dogodz tu narzekaczom... Jak nie jedni to drudzy beda narzekac.

Istotne jest co innego:
Tworzy sie nagonke na jadacych zgodnie z przepisami.

Czym dlugie wyprzedzanie rozni sie od jazdy w miescie po wielopasmowce?
Ograniczenie do 70 i trzy rzedy samochodow tyle jada. Rozni sie ale z punktu widzenia prawa dlugie wyprzedzanie jest ok. Ale teraz ktos narzeka i robi sie dodatkowe prawo ktore tego zabrania.

Takie Polskie, dojebac komus zeby mial gorzej. I do tego odpowiedzialnosc zbiorowa. Mi sie to podejscie nie podoba.

Data: 2018-08-15 20:34:36
Autor: Akarm
Protest69
W dniu 2018-08-15 o 19:50, sczygiel@gmail.com pisze:

ludzie rozumni rzuca te robote w cholere. Zostana w tym zawodzie sami patologiczni.
Sytuacja sie pogorszy.

Aha, rozumni rzucą tę robotę, gdyż wszyscy rozumni lubią blokować lewy pas. Tylko patologiczni jadą prawym?
No to chwała Bogu, niech ci rozumni rzucają jak najszybciej!

Takie Polskie, dojebac komus zeby mial gorzej.

Żeby miał gorzej od kogo? Czy może chodzi o takie znaczne pogorszenie warunków jazdy, o taką straszliwą dyskryminację, że zabrania się na blokowanie pasa ruchu? No to ja pierwszy bym temu komuś dojebał, i to nie tylko przepisami.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-15 20:53:31
Autor: Shrek
Protest69
W dniu 15.08.2018 o 19:50, sczygiel@gmail.com pisze:

Oni i my. Jakbym sluchal przemowy w KC.

No ale o co chodzi. Duże mobilki to duże mobilki i nie róbmy pewexu.

Jakos jezdze i widze co sie dzieje i nie moge powiedziec aby wszystkim tirmanom nalezalo sie takie same traktowanie.

A czepiają się wszystkich, czy tych co robią wyścigi ślimaków?

Niektorym tak, innym nie.
Chcesz aby im "dopirdolic"?

Nie chcę - chcę, żeby zaczeli myśleć. Ja jak ktoś mnie wyprzedza to zdejmuję noge z gazu. Im nie chce się lejców wypiąć i mają tego efekty.

Istotne jest co innego:
Tworzy sie nagonke na jadacych zgodnie z przepisami.

A tworzy się?

Shrek

Data: 2018-08-15 21:03:15
Autor: Robert Wańkowski
Protest69
W dniu 2018-08-15 o 20:53, Shrek pisze:
A czepiają się wszystkich, czy tych co robią wyścigi ślimaków?
Są jakieś wytyczne kiedy jest się jeszcze ślimakiem a kiedy już zającem?
:-)

Robert

Data: 2018-08-15 21:11:47
Autor: EdekS
Protest69
Użytkownik <sczygiel@gmail.com> napisał w wiadomości

[...]

"Wyscig ślimaków " to nie jest zgodne z przepisami.

Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
obowiązani .... unikać wszelkiego działania, które mogłoby ... ruch ten utrudnić

Art. 19.2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
1) jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;

Jeżeli nie widzisz różnicy pomiedzy jazdą trzypasmówką w mieście i na
autostradzie to znaczy ze masz mikroskopijny staz jako kierowca,
 albo masz mikroskopijny  mózg.

Długie wyprzedzanie z punktu widzenia prawa nie jest OK, jeżeli
utrudniasz ruch.

Data: 2018-08-15 12:29:16
Autor: sczygiel
Protest69
W dniu środa, 15 sierpnia 2018 14:12:32 UTC-5 użytkownik EdekS napisał:
> [...]

obowiązani .... unikać wszelkiego działania, które mogłoby ... ruch ten utrudnić

Nie utrudnia, Ruszasz sie przeciez. Z predkoscia 88km/h.

Art. 19.2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
1) jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;

Jak wyzej.

Jeżeli nie widzisz różnicy pomiedzy jazdą trzypasmówką w mieście i na
autostradzie to znaczy ze masz mikroskopijny staz jako kierowca,
 albo masz mikroskopijny  mózg.

Aha, jedziemy ad personam.
Nie nie widze. W obu przypadkach nie da sie zapierdalac szybciej niz reszta na drodze. A o to chodzi tym co wyscigu slimakow nie lubia.

Długie wyprzedzanie z punktu widzenia prawa nie jest OK, jeżeli
utrudniasz ruch.

Jak wyzej, nie ma na to przepisu. Jakbys nie zauwazyl to wlasnie dlatego chca dodac nowy. Bo aktualnie takowego nie ma.

Data: 2018-08-15 21:33:15
Autor: Shrek
Protest69
W dniu 15.08.2018 o 21:29, sczygiel@gmail.com pisze:

[...]

Dla mnie sprawa jest prosta. Dopóki tirmeni będą się właśnie tak zachowywać, to wpsółczuć im nie będę.

Shrek

Data: 2018-08-15 21:40:38
Autor: Myjk
Protest69
Wed, 15 Aug 2018 12:29:16 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com
Nie utrudnia, Ruszasz sie przeciez. Z predkoscia 88km/h.

Przy dopuszczalnej 140 i pustej drodze za ślimakiem na lewym.
Nie no, wcale nie utrudnia.

Jak wyzej.

Jak wyżej.

[...]

To widać że nie widzisz, dlatego powyższym SAM SOBIE wybrałeś drugą opcję i sam sobie pojechałeś "ad personam".

W obu przypadkach nie da sie zapierdalac szybciej niz reszta na drodze.

Jakie zapierdalać, skoro dopuszczalna jest 140?

A o to chodzi tym co wyscigu slimakow nie lubia.

Ale to nie dotyczy tylko tirolotów. Osobówek też, przy czym ślimaczana osobówka to raczej promil.

Jak wyzej, nie ma na to przepisu.

Jest. Trzeba go tylko zrozumieć.

Jakbys nie zauwazyl to wlasnie
dlatego chca dodac nowy. Bo aktualnie takowego nie ma.

Jak wyżej. Chcą dodać nowy, żeby półgłówki nie miały wątpliwości.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-08-15 21:42:51
Autor: EdekS
Protest69
[...]

Ruszasz się, ale tak, że przed tobą nikt nie jedzie, a za tobą utworzyła się
kolumna, czyli ruch utrudniasz i masz obowiązek zjechać na prawy pas.

[...]

W miescie bardzo czesto jada lewym pasem, bo bedą zmieniac kierunek
jazdy w lewo; na autostradzie tego nie ma.

Długie wyprzedzanie z punktu widzenia prawa nie jest OK, jeżeli
utrudniasz ruch.

Jak wyzej, nie ma na to przepisu.

Przepisy są i podałem ci : utrudnianie ruchu, czyli jedziesz lewym pasem,
przed toba nie ma pojazdów, a za tobą utworzyla się kolumna.

Data: 2018-08-20 18:10:59
Autor: kk
Protest69
W dniu 2018-08-15 o 21:42, EdekS pisze:

[...]

Na wyprzedzanego tir'a? Oj nie gadaj, też bym nie zjechał.

Data: 2018-08-15 21:58:48
Autor: Cavallino
Protest69
[...]

Czyli o prawie 1/3 mniej niż można.
Ewidentne utrudnianie - zresztą każda jazda bez powodu z taką prędkością na autostradzie powinna być karana identycznie.

Data: 2018-08-16 01:13:34
Autor: RadoslawF
Protest69
W dniu 2018-08-15 o 21:58, Cavallino pisze:

[...]

Na lewym pasie owszem, na dowolnym - nieprawda.

Pozdrawiam

Data: 2018-08-16 11:00:00
Autor: Budzik
Protest69
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Nie utrudnia, Ruszasz sie przeciez. Z predkoscia 88km/h.

Czyli o prawie 1/3 mniej niż można.
Ewidentne utrudnianie - zresztą każda jazda bez powodu z taką
prędkością na autostradzie powinna być karana identycznie.

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale mowa o ciezarówkach ktore maja kaganiec na 90...
Wiec to nie jest "bez powodu"

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2018-08-16 16:54:08
Autor: Myjk
Protest69
16 Aug 2018 11:00:00 GMT, Budzik
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale mowa o ciezarówkach ktore maja kaganiec na 90...
Wiec to nie jest "bez powodu"

Kaganiec to mają różnie założony i stąd się bierze właśnie to wyprzedzanie.
Jeden ma blokadę fabryczną na 87, drugi na 88, a trzeci na 89. No i ten
drugi i trzeci MOŻE szybciej niż pierwszy, i pomimo że ma ograniczenie do
80, to wyprzedza jak ślimak, żeby być "szybciej". Za nim przez minutę,
dwie, a może trzy tupie stado "zajęców". I teraz taki JEDEN ślimak
zaoszczędzi na wyprzedzaniu 1-2km/h, a STADO zajęcy jadących -50/h straci
na tym wyprzedzaniu 2-3km/h. No tak, pewnie że mogą sobie nadgonić jadąc
kolejne 1-3 minuty 200/h a biedny ciężarowiec sobie nie nadgoni i biedny
stanie 2km od domu...

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-08-16 08:29:37
Autor: CTP
Protest69
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 16:54:07 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
[...]
Ale tutaj przecież nie chodzi o to, kto ile straci czasu, tylko o to, że takie wyprzedzanie na kagańcu powoduje bardzo, bardzo niebezpieczne sytuacje na drodze.
CTP

Data: 2018-08-16 18:43:16
Autor: Myjk
Protest69
Thu, 16 Aug 2018 08:29:37 -0700 (PDT), CTP
Ale tutaj przecież nie chodzi o to, kto ile straci czasu, tylko o to, że
takie wyprzedzanie na kagańcu powoduje bardzo, bardzo niebezpieczne
sytuacje na drodze.

Kto tak twierdzi? Przecież przepisy ewidentnie wskazują na utrudnianie
(spowalnianie) jazdy a nie jakieś zagrożenie. Zresztą i w przypadku
tirolotów zaoszczędzony na kagańcu innych dystans to jest koronny argument
za tym aby wyprzedzać z prędkością ślimoka i tamować ruch innym, bo
przecież i tak sobie mogą nadgonić.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-08-16 12:01:25
Autor: CTP
Protest69
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 18:43:15 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
Thu, 16 Aug 2018 08:29:37 -0700 (PDT), CTP > Ale tutaj przecież nie chodzi o to, kto ile straci czasu, tylko o to, że
> takie wyprzedzanie na kagańcu powoduje bardzo, bardzo niebezpieczne
> sytuacje na drodze.

Kto tak twierdzi?
Fizyka. Przy odpowiednio dużym natężeniu ruchu, ogon potrafi zwolnić nawet do 50 km/h, co już jest bardzo niebezpieczne, jeśli ktoś dojeżdża do takiego konduktu mając 140 km/h.

Przecież przepisy ewidentnie wskazują na utrudnianie
(spowalnianie) jazdy a nie jakieś zagrożenie.
Gdyby tylko chodziło o utrudnianie, to policja nie zawracałaby sobie dupy.
CTP

Data: 2018-08-16 21:48:44
Autor: Myjk
Protest69
Thu, 16 Aug 2018 12:01:25 -0700 (PDT), CTP
Kto tak twierdzi?
Fizyka. Przy odpowiednio dużym natężeniu ruchu, ogon potrafi zwolnić
nawet do 50 km/h, co już jest bardzo niebezpieczne, jeśli ktoś dojeżdża
do takiego konduktu mając 140 km/h.

Niebezpieczne to jest jak ktoś jedzie bezmyślnie, albo jest niedowidzący.

Przecież przepisy ewidentnie wskazują na utrudnianie
(spowalnianie) jazdy a nie jakieś zagrożenie.
Gdyby tylko chodziło o utrudnianie, to policja nie zawracałaby sobie dupy.

To tylko i wyłącznie twoja teza. Lewopasowcy też głównie
utrudniają jazdę i też się za nich jednak wzięli...

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-08-20 18:15:30
Autor: kk
Protest69
W dniu 2018-08-16 o 21:48, Myjk pisze:
[...]

No nie, to są gwałtowne zwolnienia. Nawet do zera. Nie widać ich bo w sznurze samochodów generalnie guzik widać.

Data: 2018-08-20 18:13:52
Autor: kk
Protest69
W dniu 2018-08-16 o 16:54, Myjk pisze:
[...]

Jak osobówki z tempomatami. Zawsze nie wyprzedzają, tylko jak jest jakaś okazja.

Data: 2018-08-20 18:12:07
Autor: kk
Protest69
[...]

W sytuacji gdy zaledwie możliwość rozwinięcia 50 jest wymagana?

Data: 2018-08-20 18:07:36
Autor: kk
Protest69
W dniu 2018-08-15 o 21:29, sczygiel@gmail.com pisze:

Aha, jedziemy ad personam.
Nie nie widze. W obu przypadkach nie da sie zapierdalac szybciej niz reszta na drodze. A o to chodzi tym co wyscigu slimakow nie lubia.

A mnie to u tirmanów razi "kultura" słowa na CB :-)

Data: 2018-08-15 21:57:08
Autor: Cavallino
Protest69
W dniu 15-08-2018 o 21:11, EdekS pisze:
[...]

Zwłaszcza że cały sens takie wyprzedzania jest taki, że odbywa się w momencie kiedy każdy z jego uczestników narusza przepisy, inaczej nie byłoby sensu wyprzedzać, gdyby jechali nie na ograniczniku, tylko zgodnie z dopuszczalną dla nich wszystkich  prędkością.

Data: 2018-08-15 21:54:55
Autor: Cavallino
Protest69
[...]

Ale tym którym nie, to nic się z powodu tej akcji nie stanie.

Data: 2018-08-15 20:36:14
Autor: Myjk
Protest69
Wed, 15 Aug 2018 09:40:20 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com
Moga protestowac jak im sie nie podoba.

To czemu nie protestowali przeciwko przepisom, za to protestują dopiero jak
zaczęto W KOŃCU przepisy egzekwować po notorycznym a często niebezpiecznym
ich łamaniu? --
Pozdor
Myjk

Data: 2018-08-15 12:33:17
Autor: sczygiel
Protest69
W dniu środa, 15 sierpnia 2018 13:36:13 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
Wed, 15 Aug 2018 09:40:20 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com > Moga protestowac jak im sie nie podoba.

To czemu nie protestowali przeciwko przepisom, za to protestują dopiero jak
zaczęto W KOŃCU przepisy egzekwować po notorycznym a często niebezpiecznym
ich łamaniu?

To jakis przepis dodano czy tylko zmieniono interpretacje?
Bo jak to te co wskazal EdekS to slabo to widze. Ciekawe co sady na te mandaty by powiedzialy.

I od jakiej dlugosci zatoru stworzonego nalezy sie mandat.
Bo na moje oko to smierdzi uznaniowoscia a jak juz patrzymy na niemcow to moze warto zrobic dobrze a nie po wschodniemu?

Data: 2018-08-15 12:41:08
Autor: przemek.jedrzejczak
Protest69
Mówisz i masz:

Überholvorgänge auf zweispurigen Autobahnen, die bei einer Dauer von mehr als 45 Sekunden bzw. einer Differenzgeschwindigkeit der Fahrzeuge von unter 10 km/h zu einer deutlichen Behinderung anderer Verkehrsteilnehmer führen, unterliegen der bußgeldrechtlichen Ahndung.

Powyzej 45s na manewr lub wyprzedzanie z różnicą prędkości poniżej 10 km/h i zapraszamy do kasy.

Data: 2018-08-16 12:25:05
Autor: jerzu.xyz
Protest69
On Wed, 15 Aug 2018 12:41:08 -0700 (PDT),
[...]

Ale w polskim prawie tego nie ma. A szkoda. Bo wtedy byłaby prosta
podstawa do karania. A tak to policja musi wykonywać ekwelibrystykę
żeby takiego pacana ukarać.

Data: 2018-08-16 04:33:06
Autor: przemek.jedrzejczak
Protest69
-- Ale w polskim prawie tego nie ma. A szkoda. Bo wtedy byłaby prosta
podstawa do karania. A tak to policja musi wykonywać ekwelibrystykę
żeby takiego pacana ukarać.

nasze maszynki do glosowania w parlamencie nie sa zbyt lotne co prawda nie mozna napisac ze to kompletne debile ale sformulowanie ociezali umyslowo jest do przyjecia :-)

Data: 2018-08-17 11:22:44
Autor: EdekS
Protest69. Ciemny lud nie rozumie prawa.
Użytkownik <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w wiadomości news:914a9b0a-619e-4148-bfff-cd238256caf2googlegroups.com...

ociezali umyslowo jest do przyjecia :-)

Ciemny lud nie rozumie prawa.
Dla ciemnego ludu prawo powinno być napisane pismem obrazkowym.

Data: 2018-08-17 12:49:23
Autor: Akarm
W dniu 2018-08-17 o 11:22, EdekS pisze:

Ciemny lud nie rozumie prawa.
Dla ciemnego ludu prawo powinno być napisane pismem obrazkowym.

Tak jak dla tępaków zmieniających ciągle tytuł, zmieniających ciągle nicki, udowadniających pierwszeństwo znaków nad sygnalizacją świetlną, itd...

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-16 13:15:10
Autor: J.F.
Protest69
Użytkownik  jerzu.xyz napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:66kandd9r1a6vdn0ci7vte8v4s678vunn9@4ax.com...
On Wed, 15 Aug 2018 12:41:08 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
[...]

Przy takim 6 minutowym wyprzedzaniu raczej nie musi.
Przy 3 minutowym ... tez raczej nie.
I swietnie sie do tego nadaja zakupione radiowozy z videorejestratorem, w odroznieniu od pomiaru predkosci.

A jak ktos bedzie 1 min wyprzedzal ... moze wystarczy sumiennie sprawdzic dokumenty, tarczki tachografu i pouczyc, ze to troche za wolno, i kiedys tam moze byc mandat.

J.

Data: 2018-08-17 11:15:20
Autor: EdekS
Protest69
Użytkownik <jerzu.xyz@irc.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

W polskim prawie jest zakaz utrudniania ruchu.
Jedziesz lewym pasem, przed tobą nikogo
za tobą pojazd lub więcej, to znaczy, że utrudniasz
ruch.

Data: 2018-08-15 21:55:50
Autor: Myjk
Protest69
Wed, 15 Aug 2018 12:33:17 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com
To jakis przepis dodano czy tylko zmieniono interpretacje?

Przecież napisałem, w wyniku wk*wa osobówek zaczęto w końcu egzekwować istniejące zapisy, które są jasne jak słońce.

Bo jak to te co wskazal EdekS to slabo to widze.

Póki co tylko Ty, no i paru ślimaków co w dupie mają innych, bo muszą 2km
na godzinę jazdy zaoszczędzić. W praktyce pewnie wyjdzie zaoszczędzony
1km/h, bo przecież nie zawsze mogą wyprzedzić.

Ciekawe co sady na te mandaty by powiedzialy.

Bardzo. Sprawdź to.

I od jakiej dlugosci zatoru stworzonego nalezy sie mandat.

Ty z tych co wszystko muszą mieć zapisane jak krowie na rowie? Nie wystarczy użyć logiki? Poważnie nie rozumiesz co znaczy utrudniać jazdę? Nic dziwnego że tylu lewopasowców w osobówkach na ulicach.

Bo na moje oko to smierdzi uznaniowoscia a jak juz patrzymy na niemcow to moze warto zrobic dobrze a nie po wschodniemu?

Patrzymy na Niemców, bo dążymy do zachodu a nie wschodu. Tam jakoś nasze
żółwie nie mają problemów aby jechać w kolejce, bo widzą że z tamtymi nie
ma żartów -- tylko u siebie syf robią.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-08-20 18:21:48
Autor: kk
Protest69
W dniu 2018-08-15 o 21:55, Myjk pisze:

[...]

To tylko strach przed nieznanymi konsekwencjami.

Data: 2018-08-15 21:53:56
Autor: Cavallino
Protest69
[...]

Sa u siebie, w Polsce.

Ale na drodze są tylko jej użytkownikami.
Więc nie będą ustalać na niej swoich bandyckich i egoistycznych zasad.

Data: 2018-08-16 00:22:04
Autor: PiteR
Protest69
na  ** p.m.s **   pisze tak:

[...]

Jakbym słyszał tego diabełka hehe ;)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-08-16 12:22:26
Autor: jerzu.xyz
Protest69
On Wed, 15 Aug 2018 08:39:43 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com wrote:

U siebie w domu mozna trzymac nogi na stole.

Złe porównanie. Droga to dobro publiczne, nie ich prywatny folwark. U
siebie w domu może trzymać nogi na stole, ale w restauracji już nie.

Data: 2018-08-15 20:50:41
Autor: Robert Wańkowski
Protest69
W dniu 2018-08-15 o 13:44, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/protest-kierowcow-tirow-zablokuja-prawe-pasy-to-odpowiedz-na-policyjna-akcje-tir,13413842/

Poprzez protest

Tak czytam i co to za protest... te 10 km/h mniej może spowodować paraliż? Myślałem, że pójdą na ostro i lewym pasem będą jechać.

Robert

Data: 2018-08-15 23:00:40
Autor: J.F.
Protest69
Dnia Wed, 15 Aug 2018 04:44:32 -0700 (PDT),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):
[...]

Gorzej, jak sie okaze, ze w wyniku tego protestu swietnie sie jezdzi,
wiec trzeba tirom obnizyc predkosc :)

J.

Data: 2018-08-15 22:15:08
Autor: przemek.jedrzejczak
Protest69
-- Gorzej, jak sie okaze, ze w wyniku tego protestu swietnie sie jezdzi, wiec trzeba tirom obnizyc predkosc :)

jesli faktycznie beda jezdzic 88 km/h i nie beda sie wyprzedzac (zachowujac przy tym przepisowy odstep i nie utrudniajac innym ruchu) to taki scenariusz jest mozliwy. No i zabawne jest te zgrywanie dziewicy :-) przeciez ta akcja to odpowiedz na bezczelne przeginanie i to w calej Europie jesli Niemcy na a7 w 3h potrafia zebrac na nowy radiowoz (okolo 40 tys eur) to wiadomo ze u nas jest jeszcze gorzej

Data: 2018-08-16 08:11:35
Autor: J.F.
Protest69
Dnia Wed, 15 Aug 2018 22:15:08 -0700 (PDT),
[...]

Tak prawde mowiac to nie zauwazylem, zeby u nas jakos nadmiernie
przeginali. Jak sie juz wyprzedzaja, to im zazwyczaj w miare sprawnie
idzie. Narzekalem raczej na to, ze w lusterko nie popatrza i zajezdzaja
droge, ale i to coraz rzadsze. Wiec ten zakaz wyprzedzania na A4 Wroclaw-Legnica, to chyba jest
przegiecie ...

J.

Data: 2018-08-15 23:18:26
Autor: przemek.jedrzejczak
Protest69
-- Tak prawde mowiac to nie zauwazylem, zeby u nas jakos nadmiernie
przeginali. Jak sie juz wyprzedzaja, to im zazwyczaj w miare sprawnie
idzie.

tak wiec nie maja sie czego obawiac i moga spac spokojnie :-)

-- Narzekalem raczej na to, ze w lusterko nie popatrza i zajezdzaja
droge, ale i to coraz rzadsze.

nauka nie idzie w las :-)

-- Wiec ten zakaz wyprzedzania na A4 Wroclaw-Legnica, to chyba jest przegiecie ...

a to juz musza podziekowac tym ktorzy przeginali, policja wykonuje tylko wole suwerena a ten mowi: zakaz wyprzedzania :-)

Data: 2018-08-16 09:02:21
Autor: J.F.
Protest69
Dnia Wed, 15 Aug 2018 23:18:26 -0700 (PDT),
[...]

Ale moze slusznie protestuja teraz, na etapie "nagonki medialnej".

-- Narzekalem raczej na to, ze w lusterko nie popatrza i zajezdzaja
droge, ale i to coraz rzadsze.

nauka nie idzie w las :-)

Zalezy jaka nauke masz na mysli, bo przeciez nie ostatnia akcje.

-- Wiec ten zakaz wyprzedzania na A4 Wroclaw-Legnica, to chyba jest przegiecie ...

a to juz musza podziekowac tym ktorzy przeginali, policja wykonuje
tylko wole suwerena a ten mowi: zakaz wyprzedzania :-)

A przeginali? nie zauwazylem, wiec moze ten suweren to taki
jednoosobowy.

J.

Data: 2018-08-16 01:46:23
Autor: przemek.jedrzejczak
Protest69
-- Ale moze slusznie protestuja teraz, na etapie "nagonki medialnej".

chyba cos przegapiles bo najpierw byl sluszny gniew ludu, potem nagonka medialna a teraz leczenie przy pomocy mandatow

-- Zalezy jaka nauke masz na mysli, bo przeciez nie ostatnia akcje.

alez jak najbardziej przy tej okazji na bank karaja tez inne wybryki

-- A przeginali? nie zauwazylem, wiec moze ten suweren to taki jednoosobowy.

wyostrz zmysly :-)

https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie-drogi/wiadomosci/news-bedzie-zakaz-wyprzedzania-przez-ciezarowki,nId,2234402

Data: 2018-08-16 12:16:51
Autor: J.F.
Protest69
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3a660d2e-d485-47a8-bfe6-124ddfa5f3bf@googlegroups.com...
[...]

Ale ja od dawna widze, ze oni jezdza dosc przyzwoicie, wiec to nie wynik ostatniej akcji.

[...]

Zasadniczo to nie pisza tam "narod domaga sie zakazu wyprzedzania dla ciezarowek".

A poniewaz ja na takiego 6-minutowca nie trafilem, to moge pisac "nie przeginali" :-)

P.S. Przepis wprowadzic, ze ten wyprzedzany musi zwolnic, i dwa mandaty w razie wykroczenia.

pierwszy lepszy film
https://www.youtube.com/watch?v=ElnC2F3pB20

ile tych wyprzedzan naliczysz ?

J.

Data: 2018-08-16 01:49:02
Autor: przemek.jedrzejczak
Protest69
https://40ton.net/a6-niemczech-mandaty-zbyt-wolne-wyprzedzanie-oraz-az-31-ciezarowek-ze-zbyt-malym-odstepem/

2016 czyli jak widac Niemcy prowadza takie akcje regularnie jak towarzystwo sie rozzuchwali :-)

Data: 2018-08-16 11:57:17
Autor: J.F.
Protest69
Użytkownik przemek  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:318ae98f-ddbe-4221-bcc9-6c56a9dec416@googlegroups.com...
https://40ton.net/a6-niemczech-mandaty-zbyt-wolne-wyprzedzanie-oraz-az-31-ciezarowek-ze-zbyt-malym-odstepem/
2016 czyli jak widac Niemcy prowadza takie akcje regularnie jak towarzystwo sie rozzuchwali :-)

Tylko oni:
-nie maja zakazu wyprzedzania przez ciezarowki,
-maja sensowne przepisy tego wyprzedzania,

-maja wymagany odstep i tego pilnuja - takze przy osobowych.

J.

Data: 2018-08-16 04:30:55
Autor: przemek.jedrzejczak
Protest69
-- Tylko oni:
-nie maja zakazu wyprzedzania przez ciezarowki

jestes konsekwentnie niereformowalny :-)
https://www.ndr.de/nachrichten/niedersachsen/hannover_weser-leinegebiet/A2-42000-Euro-Bussgeld-in-drei-Stunden,lkwkontrollen106.html

-- maja wymagany odstep i tego pilnuja - takze przy osobowych.

jak siedzisz kolesiowi na zderzaku matizem to dostaniesz ostrzezenie ale jak robisz to 40 tonowym zestawem to tak ci przyloza po kieszeni ze dlugo zapamietasz :-)

Data: 2018-08-16 14:02:04
Autor: J.F.
Protest69
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fc97d2bb-7d8d-485e-9ce2-c478a6dbb46e@googlegroups.com...
[...]

Ale przeciez cytowales - wolno wyprzedzac, byle odpowiednio szybko.

[...]

No jak - przeciez nie wedle uznania, tylko wedle taryfikatora.
Ale moze dla ciezarowych zwyzka.

Tylko o ile pamietam to ta przepisowa odleglosc jest powyzej 80km/h, a szybciej 40-t zestawowi nie wolno.
Choc troche szybciej moze.

J.

Data: 2018-08-16 05:10:36
Autor: przemek.jedrzejczak
Protest69
-- Ale przeciez cytowales - wolno wyprzedzac, byle odpowiednio szybko.

czy przeczytales linka i przyznaj sie ze nie :-)

-- Tylko o ile pamietam to ta przepisowa odleglosc jest powyzej 80km/h, a szybciej 40-t zestawowi nie wolno.

juz raz podawalem ci aktualne przepisy ale smialo:
https://www.allianz-autowelt.de/bussgeld/abstandsmessung/#abstandsmessung

Data: 2018-08-16 14:41:36
Autor: J.F.
Protest69
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:653a8090-0eb8-4339-a9cd-ab236501ad24@googlegroups.com...
-- Ale przeciez cytowales - wolno wyprzedzac, byle odpowiednio szybko.
czy przeczytales linka i przyznaj sie ze nie :-)

czytalem go poprzednio ... chyba ze to cos nowego.
Ale to nie wyjasnia, czy lapali tych co zbyt dlugo wyprzedzali, czy na zakazie.

Bo ogolnie to u nich nie ma zakazu.

[...]

https://www.stvo.de/strassenverkehrsordnung/92-4-abstand

Hm, albo jest jest jeszcze jakis inny punkt, albo faktycznie cos tu jest nieaktualne.
Zrezygnowaliby ze swojego "halbe Tacho" ?

Ale faktycznie - ciezarowki to nawet u nas maja inne przepisy.

J.

Data: 2018-08-16 05:53:29
Autor: przemek.jedrzejczak
Protest69
-- Ale to nie wyjasnia, czy lapali tych co zbyt dlugo wyprzedzali, czy na zakazie.

sprobuj jeszcze raz :-)

A2
Innerhalb von drei Stunden seien 255 Verstöße gegen das dort geltende Überholverbot für Lkw beobachtet worden, so die Polizei.
A7
Auch auf der A7 führte die Polizei am Mittwoch Lkw-Kontrollen durch: Dort gilt in Fahrtrichtung Hannover zwischen dem Walsroder Dreieck und der Baustelle hinter Schwarmstedt ein durchgängiges Überholverbot für Laster. -- Bo ogolnie to u nich nie ma zakazu.

no ogolnie nie ma a szczegolnie jest :-)

-- Ale faktycznie - ciezarowki to nawet u nas maja inne przepisy.

za premedytacje jest bonus x2 i beda klepac matolkow az zrozumieja :-)

Deshalb seien die Bußgelder jeweils verdoppelt worden, hieß es. Und: "Die Autobahnpolizei wird diese Messungen, aber auch Kontrollen von Abstand und Geschwindigkeit verstärkt fortsetzen."

Data: 2018-08-16 16:02:25
Autor: J.F.
Protest69
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:14613bc5-30a5-4f7e-90da-4dd6867c825e@googlegroups.com...
[...]

dort geltende to bedzie "tam obowiazujacy" ?

Na calej A2, czy na paru km ?

-- Bo ogolnie to u nich nie ma zakazu.
no ogolnie nie ma a szczegolnie jest :-)

Szczegolnie, to znak moze stac i u nas. Albo ciagla linia.
A jak ogolnie mozna, to sie ogolnie wyprzedzaja.
Oni moze i nie, ale duzo Polakow tam jezdzi :-)

[...]

Ale przy okazji tych pomiarow, to i wiele osobowych mogą zlapac :-)

J.

Data: 2018-08-16 22:30:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Protest69
-- Na calej A2, czy na paru km ?

tam gdzie sa znaki drogowe w skrocie: znak = zakaz :-)

-- Ale przy okazji tych pomiarow, to i wiele osobowych mogą zlapac :-)

nie, Niemcy sa dokladni i jak przyszedl rozkaz klepac LKW to klepia LKW

Data: 2018-08-16 21:36:57
Autor: Shrek
Protest69
W dniu 16.08.2018 o 09:02, J.F. pisze:

A przeginali? nie zauwazylem, wiec moze ten suweren to taki
jednoosobowy.

Warszawa - Łódz - 4 do 6 takich akcji (już wtedy gdy był zakaz), czyli co 10-15 minut musisz zwolnić do 90 na jakieś minutę dwie. Do tego hamowanie i rozpędzanie i średnia idzie się paść. Ustawia się koreczek z 10-20 aut, każdy traci po trzy minuty, bo koleś w ciągu zmiany zaoszczędzi może z 5.

Shrek

Data: 2018-08-20 18:33:01
Autor: kk
Protest69
W dniu 2018-08-15 o 23:00, J.F. pisze:
[...]

Wczoraj nie jeździli, na autostradzie momentami trzeba było zwolnić jak w korku w środku miasta albo całkiem zatrzymać się.

Data: 2018-08-20 13:04:10
Autor: kk
Protest69
[...]

Jechałem wczoraj i jakiś tirman na osobówki narzekał na cb co drugie słowo mówiąc "kurwa" a kończąc "i huj"

Data: 2018-08-20 13:51:54
Autor: J.F.
Protest69
Dnia Mon, 20 Aug 2018 13:04:10 +0200, kk napisał(a):
[...]

Ale na te akcje narzekal, na wczesniejsze akcje policji, czy tak
ogolnie narzekal ?

J.

Data: 2018-08-20 19:33:07
Autor: kk
Protest69
W dniu 2018-08-20 o 13:51, J.F. pisze:
[...]

Coś chyba mówił, że zwykle narzekają na tirmanów a tu osobówki blokują, ale nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem w natłoku słów. Jakby odnosił się do tego protestu. A w istocie co chwila autostrada stała.

Data: 2018-08-20 19:39:06
Autor: J.F.
Protest69
Dnia Mon, 20 Aug 2018 19:33:07 +0200, kk napisał(a):
[...]

Ale "wczoraj" to byla niedziela i tirow na autostradzie powinno byc
jak na lekarstwo, wiec slusznie narzekal  :-)

J.

Data: 2018-08-20 20:26:16
Autor: kk
Protest69
W dniu 2018-08-20 o 19:39, J.F. pisze:

[...]

Ja właśnie w tym duchu, że to szukanie kozła ofiarnego

Protest69