Protestują przeciw systemowi, nie przeciw Zapatero

Data: 2011-05-29 13:32:46
Autor: Grzegorz Z.
Protestują przeciw systemowi, nie przeciw Zapatero
Kilku (a może jeden?) lubi tu czasem kpić z moich zaocznych studiów. A ja
znam takich co świetnie sobie radzą i po podstawówce. "Nie jesteście jedynymi, którzy się buntują. Patrz: ciągłe protesty w
Grecji. Niedawno w Portugalii na ulice miast wyszło pół miliona młodych
ludzi. Portugalczycy nazwali siebie "geraçao a rasca", czyli pokolenie w
kłopocie. Mówią: "Czujemy się oszukani. Nasze matki mówiły nam: studiujcie,
z wykształceniem zawsze znajdziecie pracę". A rzeczywistość okazała się być
zupełnie inna. Czy młodzi Hiszpanie czują to samo?"

http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,9677163,Oburzony_Hiszpan_w_Polsce__Czas_na_rewolucje.html

Data: 2011-05-29 13:49:57
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 13:32, Grzegorz Z. pisze:
Kilku (a może jeden?) lubi tu czasem kpić z moich zaocznych studiów. A ja
znam takich co świetnie sobie radzą i po podstawówce.

No cóż, widać klapę polityki Zapatero, a tak zydowscy lewacy w III RP sa
w niego zapatrzeni jak w ikone :)

Data: 2011-05-29 13:55:31
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-05-29 13:32, Grzegorz Z. pisze:
Kilku (a może jeden?) lubi tu czasem kpić z moich zaocznych studiów. A ja
znam takich co świetnie sobie radzą i po podstawówce.

No cóż, widać klapę polityki Zapatero

Weź tamten tekst lepiej przeczytaj przed skomentowaniem. Jarosław
"zdobędzie" władzę i nagle cudownie "uzdrowi" system oparty na powiększaniu
długu publicznego i produkowaniu pieniędzy przez banki.

Data: 2011-05-29 13:57:18
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 13:55, Grzegorz Z. pisze:
No cóż, widać klapę polityki Zapatero
Weź tamten tekst lepiej przeczytaj przed skomentowaniem.

Nadal widac klape Zapatero, a nie n.p klase :)

Data: 2011-05-29 13:59:31
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-05-29 13:55, Grzegorz Z. pisze:
No cóż, widać klapę polityki Zapatero
Weź tamten tekst lepiej przeczytaj przed skomentowaniem.

Nadal widac klape Zapatero, a nie n.p klase :)

To nie Zapatero, to banki.

Data: 2011-05-29 14:03:37
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 13:59, Grzegorz Z. pisze:
Nadal widac klape Zapatero, a nie n.p klase :)
To nie Zapatero, to banki.

Tak, Zapatero ładuje wszystko w banki, a nie w miejsca pracy dla
mlodych. Po prostu sluzy sitwie brzuchatych zydowskich bankierow. Nic
nie dba o glodujace hiszpanskie dzieci.

Data: 2011-05-29 17:01:37
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-05-29 13:59, Grzegorz Z. pisze:
Nadal widac klape Zapatero, a nie n.p klase :)
To nie Zapatero, to banki.

Tak, Zapatero ładuje wszystko w banki

Ależ oczywiście, jest na sznurku systemu bankowego, myślisz że Jarek jak
rządził to nie był?

Data: 2011-05-29 17:44:48
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 17:01, Grzegorz Z. pisze:
Tak, Zapatero ładuje wszystko w banki
Ależ oczywiście, jest na sznurku systemu bankowego

No bo jest. Mlodzi glosuja przeciwko zaklamaniu politykow, w tym
Zapatero, na ulicach Hiszpanii.

Data: 2011-05-29 17:55:46
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

"w tym Zapatero" nie oznacza dokładnie tego samego co "przeciw Zapatero"

http://pl.wikipedia.org/wiki/Mariano_Rajoy

"- Przede wszystkim chcemy wywrzeć presję na partie rządzące. W
wiadomościach w polskiej telewizji słyszałem jak ktoś mówił, że to były
protesty przeciwko premierowi Jose Luisowi Zapatero. A to nie prawda, bo to
nie była manifestacja przeciwko jednej osobie, tylko przeciw systemowi.
Przed wyborami namawialiśmy ludzi, żeby nie głosowali na dwie główne
partie. Bo dzisiejsze prawo wyborcze skazuje nas na dwupartyjność. Żeby
dostać się do parlamentu trzeba mieć przynajmniej 5 procentowe poparcie.
Tymczasem dwie główne partie zbierają 80 proc. głosów. W ten sposób w
zasadzie zabijają konkurencję."

Data: 2011-05-29 18:10:54
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 17:55, Grzegorz Z. pisze:
[...]

No tak, rzadzi Zapatero a winni sa jego przeciwnicy. Zupelnie jak w
POlsce :)

Szczyt zaklamania i obludy. Przerabialem to w PRLu. Mlodzi w Hiszpanii
moga tego nie pamietac :)

Data: 2011-05-29 19:09:19
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Może dlatego że nie oglądają n-ki i "Kawy Na Ławę" w której red. Rymanowski
jako moderator przekazuje zalecenia wprost z łona Starszych i Mądrzejszych?

Data: 2011-05-29 19:20:48
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 19:09, Grzegorz Z. pisze:
> [...]
jako moderator przekazuje zalecenia wprost z łona Starszych i Mądrzejszych?

Kawy na ławę również nie oglądam. Patrzeć na Kalisza czy Niesioła to
wątpliwa przyjemność.

Data: 2011-05-29 19:26:10
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]
jako moderator przekazuje zalecenia wprost z łona Starszych i Mądrzejszych?

Kawy na ławę również nie oglądam. Patrzeć na Kalisza czy Niesioła to

Oj.... szkoda. To może chociaż "Lożę Prasową" ? Albo Kazię i "Wydanie
Drugie Poprawione" ? Bardzo mądry program, o książkach.

Data: 2011-05-29 19:28:57
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 19:26, Grzegorz Z. pisze:
[...]

No fakt, tego też nie oglądam :)

Kiedyś oglądałem Najsłabsze ogniwo, ale nie podobała mi się ta żydówka
co tak ze wszystkich kpiła.

Data: 2011-05-30 04:58:37
Autor: cirrus
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1bcrhborlcq5$.2gwjpznwwflf.dlg40tude.net...
u2 napisał:
[...]

Czyżbyś kwestionował wypowiedzi posla Hofmana, który kazde zdanie zaczynał od tego, że cała wizyta Obamy kręciła się wokół Jarosława Kaczyńskiego?

--
stevep

Data: 2011-05-29 20:22:38
Autor: jadrys
[...]

No jasne że nie. Oni protestują przeciw kapitalizmowi. I tak nawiasem mówiąc jeszcze nie widzialem demonstracji prokapitalistycznej. Ciekawe jak to wytłumaczą grupowi zwolennicy kapitalizmu?

Data: 2011-05-30 05:00:14
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iru2ro$med$1news.onet.pl...
[...]

Bo widzisz kapitalizm to taki system, ktĂłry nie opiera sie na wyznawcach jak w sekcie i w komuniĹşmie.

--
stevep

Protestują przeciw systemowi, nie przeciw Zapatero