Protesty kierowców, w radiu zasłyszane

Data: 2012-01-27 10:23:12
Autor: kakmar
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
Właśnie usłyszałem że protestując przeciwko ceną paliw, będą blokować autostrady i jakieś inne drogi w 42 miastach. To ja mam takie proste pytanie, czy ich zupełnie pojebało?
Ja rozumiem jakby zablokowali bramę/wjazd, do URM, MF, sejmu czy Orlenu.
Ale zwykłe drogi dla zwykłych ludzi? Po co? --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-01-27 11:26:48
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 11:23, kakmar pisze:
Ja rozumiem jakby zablokowali bramę/wjazd, do URM, MF, sejmu czy Orlenu.
Ale zwykłe drogi dla zwykłych ludzi? Po co?

To tak jak z "hepeningowym" protestem dwupedalarzy. Blokują miasto o 17:00 w piątkowy szczyt - po co dokuczać zwykłym ludziom?

--
Paweł

Data: 2012-01-27 11:39:17
Autor: kakmar
Dnia 27.01.2012 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał/a:

To tak jak z "hepeningowym" protestem dwupedalarzy. Blokują miasto o 17:00 w piątkowy szczyt - po co dokuczać zwykłym ludziom?

Zaraz to dzisiaj, tylko -10, ale dadzą chyba radę. Tylko przeciwko czemu oni robią ten pochód, ups przejazd, bo już nie pamiętam. Może nabijają statystyki ilości cyklistów.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-01-27 15:59:54
Autor: J.F
UĹźytkownik "kakmar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jfu2d5$3np$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Jutro czy jutro tez ?
http://www.se.pl/protest-kierowcow-28-stycznia,117291/

Tak sie zastanawiam jak sie zwoluja ... moze to dziennikarze organizuja ten protest ?

W kazdym badz razie popieram zeby blokowac okolice Wiejskiej w dniach posiedzen i okolice URM od 15:30 :-)

J.

Data: 2012-01-27 11:54:38
Autor: XWindowsMen
W dniu 27.01.2012 11:26, DoQ pisze:

To tak jak z "hepeningowym" protestem dwupedalarzy. Blokują miasto o
17:00 w piątkowy szczyt - po co dokuczać zwykłym ludziom?

OK - zgadzam się z Tobą w... 50%. Co bardziej skłoni do myślenia "potencjalnie" zainteresowanego? Jak rowerzysta wręczy Tobie na czerwonym ulotkę A5 z "prośbami" JEGO ŚRODOWISKA rowerowego czy jak będziesz w domu 15 min. później bo jakieś barany na rowerach czegoś tam się domagają!?

Ludzie ot tak na ulicę nie wychodzą... nie mówię, że zawsze mają rację ale może warto ich chociaż wysłuchać i ruszyć jedną szarą komórkę?

Pozdrawiam.

Data: 2012-01-27 11:06:37
Autor: to
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
begin XWindowsMen
[...]

Jak rowerzysta wręczy mi ulotkę to ją pewnie przeczytam i być może poprę, jak się spóźnię przez stado debili, to będę miał ich w dupie po wsze czasy.

Przecież doskonale wiadomo, że nie chodzi tu o żaden protest, tylko o bezkarne robienie bydła pod pretekstem. Tak samo jak w przypadku obsrywania czyichś aut "karnymi kutasami" czy w szerszej perspektywie -- "nauczania" innych kierowców jazdą 50 km/h po lewym pasie itp.

Data: 2012-01-27 12:51:30
Autor: XWindowsMen
W dniu 27.01.2012 12:06, to pisze:
Jak rowerzysta wręczy mi ulotkę to ją pewnie przeczytam i być może poprę,
jak się spóźnię przez stado debili, to będę miał ich w dupie po wsze
czasy.

OK :) I ja Ciebie rozumiem. Może akurat coś na @ Ci wyślę... o co "NAM" chodzi :)

PrzecieĹź doskonale wiadomo, Ĺźe nie chodzi tu o Ĺźaden protest, tylko o
bezkarne robienie bydła pod pretekstem. Tak samo jak w przypadku
obsrywania czyichś aut "karnymi kutasami" czy w szerszej perspektywie --
"nauczania" innych kierowców jazdą 50 km/h po lewym pasie itp.

Karny Kutas powiadasz... sam takie "rozdaje". Dlaczego? Bo na chamstwo odpowiadam chamstwem... proste. Zakładam, że wszyscy co mają PJ wiedzą, gdzie, kiedy i jak mają parkować tak? Co z tego, gdy jak jadę do pracy rowerem to mnie krew zalewa co się wyczynia na parkingach/CHODNIKACH.

I proszę nie bierz mojej osoby jako zniewieściałego... że tylko czekam aż ktoś popełni jakieś wykroczenie i już taaa daaa... karny kutas na szybę! Nie... ale jak widzę kogoś z 1/4 mózgu który parkuje sobie na przejściu dla pieszych... to co... Lakier mam baranowi porysować? Chyba nie... ścigać mi się go nie chce ani ewangelizować... może jak pobawi się nożem do tapet z 30 min. to do jego zakutego łba coś przemówi...

Nie dociera do nikogo, że CHODNIK jest do użytku pieszego GŁÓWNIE a nie jako przedłużenie parkingu? Ale ja wiem... wszystkim się spieszy, wszyscy tylko na chwilę i na pewno każdy z nas akurat wtedy ratuje świat przed zagładą...

Jezdnia dla samochodu i roweru, chodnik dla pieszych. Jadę samochodem uważam na rowerzystów i puszczam pieszych gdzie mogę. Jestem rowerzystą to uważam na samochody i pieszych. A jak jestem pieszym to staram się nie wchodzić na pasy wszystkim pod koła... a mogę prawda? Przecież niby mam pierwszeństwo czyż nie?

Peace :)

Data: 2012-01-27 14:28:37
Autor: to
[...]

Za późno, już zadziałała ta druga opcja.

Karny Kutas powiadasz... sam takie "rozdaje". Dlaczego? Bo na chamstwo
odpowiadam chamstwem... proste.

To jest oficjalna wersja, być może już ją sobie nawet wmówiłeś i w nią szczerze wierzysz. W rzeczywistości chodzi o "usprawiedliwione moralnie" robienie bydła.
A jak jestem pieszym to staram się
nie wchodzić na pasy wszystkim pod koła... a mogę prawda?

Nie możesz, przeczytaj wreszcie PoRD i przestań pieprzyć trzy po trzy,

Data: 2012-01-27 15:44:11
Autor: AZ
On 01/27/2012 03:28 PM, to wrote:
A jak jestem pieszym to staram się
nie wchodzić na pasy wszystkim pod koła... a mogę prawda?

Nie możesz, przeczytaj wreszcie PoRD i przestań pieprzyć trzy po trzy,

Pewie też sobie wmówił zasłyszane gdzieś, że pieszy jest święty i może wleźć na jezdnie kiedy chce a wszystko ma stanąć dęba bo pieszy na jezdni.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 14:46:41
Autor: to
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
begin AZ
Pewie też sobie wmówił zasłyszane gdzieś, że pieszy jest święty i może
wleźć na jezdnie kiedy chce a wszystko ma stanąć dęba bo pieszy na
jezdni.

Tak to jest z tymi rowerowymi trollami. :/

Data: 2012-01-27 15:54:25
Autor: AZ
On 01/27/2012 03:46 PM, to wrote:

Pewie też sobie wmówił zasłyszane gdzieś, że pieszy jest święty i może
wleźć na jezdnie kiedy chce a wszystko ma stanąć dęba bo pieszy na
jezdni.

Tak to jest z tymi rowerowymi trollami. :/

Widziałem rowerowego idiotę kiedyś na Modlińskiej, jechał na swoim leżącym rowerze pod prąd na 3 pasmowej jezdni bo akurat chyba tam kładka była w remoncie. Kładka zamknięta to może jechać pod prąd.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 15:44:06
Autor: to
[...]

Albo -- 5000 zł na rowerek jest, 50 zł na DWIE lampki już zabrakło.

Data: 2012-01-27 19:05:35
Autor: Sebastian Kaliszewski
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
to wrote:
begin AZ

[...]

Nie wiesz? Lampki zwiększają opór aerodynamiczny! A poza tym są na baterie, a baterie są nieekologiczne i ekologiczny rowerzysta nie może sobie na coś takiego pozwolić!

pzdr
\SK

Data: 2012-01-27 19:02:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
Hello Sebastian,

Friday, January 27, 2012, 7:05:35 PM, you wrote:

[...]

Ekonielogiczny pedalarz uzywa akumulatorków.

--
Best regards,

Data: 2012-01-27 21:03:39
Autor: XWindowsMen
[...]

Ufff... dzięki za otrzeźwienie. Dzięki Bogu i całe szczęście, że Polandia może uchodzić za kraj do naśladowania pod względem prowadzenia samochodu. Aaaaa ludzie z PMS to już w ogóle usposobienie cnót wszelakich.

Mimo wszystko pozdrawiam w zgodzie. Widzę, że z Towarzyszami wódki przy jednym stole się nie napiję także lepiej dla mnie i dla was jak już sobie pójdę...

Data: 2012-01-27 21:22:51
Autor: RoMan Mandziejewicz
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
Hello XWindowsMen,

Friday, January 27, 2012, 9:03:39 PM, you wrote:

[...]

lepiej dla mnie i dla was jak już sobie pójdę...

Buźka, pa! Nie wracaj.

--
Best regards,

Data: 2012-01-27 17:28:16
Autor: Sebastian Kaliszewski
XWindowsMen wrote:
[...]

Chodzi wam o zwykłe zadymiarstwo pod pretekstem "walki o szczytne cele".

[...]

Czyli sam jesteś zwykłym chamem. Większość chamów tylko "odpowiada na chamstwo"

proste.

Cham czyli prostak. Zgadza się.

Zakładam, że wszyscy co mają PJ wiedzą, gdzie, kiedy i jak mają parkować tak? Co z tego, gdy jak jadę do pracy rowerem to mnie krew zalewa co się wyczynia na parkingach/CHODNIKACH.

A mnie krew zalewa na pedalarzy jadących drogą o przyspieszonym ruchu. Może gwizdnąć takiego czym przez okno. Mogę pudełko jajek wozić :) Będzie taki ładny samosąd :)

I proszę nie bierz mojej osoby jako zniewieściałego...

Biorę jako typowego szczeniaka-mądralę który się stawia ponad prawem.

[...]

Typowe gówniarstwo. Nie jesteś od (samo)sądu. Ale uważaj, kiedyś możesz trafić na innego specjalistę od samosądów i wylądować na chirurgii szękowej.

[...]

A do ciebie nie dociera, że to nie ty jesteś od egzekwowania prawa.

[...]

Nie moĹźesz.

Przecież niby mam pierwszeństwo czyż nie?

Nie bezwarunkowe.

Peace :)

Whatever

\SK

Data: 2012-01-27 18:09:24
Autor: John Kołalsky
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane

UĹźytkownik "XWindowsMen" <xwindowsUSUNTOCODUZEmen@gmail.com>

[...]

Zajmiemy się tobą

Data: 2012-01-27 18:39:30
Autor: Cavallino
Użytkownik "XWindowsMen" <xwindowsUSUNTOCODUZEmen@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Jadę samochodem uważam na rowerzystów i puszczam pieszych gdzie mogę. Jestem rowerzystą to

To spadam ze swoimi rowerowymi wywodami na grupę dla rowerzystów.
PLONK WARNING

Data: 2012-01-27 18:05:00
Autor: to
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
begin Cavallino
To spadam ze swoimi rowerowymi wywodami na grupę dla rowerzystów. PLONK
WARNING

A nie mówiłem, że w końcu sam siebie spląkuje? Co prawda na razie to tylko łorning, ale trzymajmy kciuki!

Data: 2012-01-27 11:58:51
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 11:54, XWindowsMen pisze:
[...]

Ale co ja mam do budowania ich ścieżek rowerowych, że aż muszę za karę swoje odstać?

--
Paweł

Data: 2012-01-27 12:35:39
Autor: XWindowsMen
W dniu 27.01.2012 11:58, DoQ pisze:

Ale co ja mam do budowania ich ścieżek rowerowych, że aż muszę za karę
swoje odstać?

Ooo właśnie... dasz mi coś wytłumaczyć? Miasto jako przestrzeń publiczna należy do WSZYSTKICH mieszkańców. Samochodziarzy, Pieszych, Rowerzystów, Inwalidów. Generalnie od ~50 lat w Polsce jeżeli już jakieś inwestycje są podejmowane... to głównie dla samochodziarzy... to właśnie nam się najwięcej dogadza. Czekam aż do publicznego WC będzie można wjechać samochodem.

Sęk w tym, że na zachodzie już dekady temu zrozumieli iż można pogodzić interesy tych 4 grup. Tymczasem u nas w PL... przestrzeń publiczna wygląda tak jak wygląda...czyli za niczym to nie wygląda i "nigdy nic nie można zrobić"... bo jak nam samochodziarzom odbierze się 1 miejsce parkingowe i np. wybuduje ścieżkę dla rowerów to taka krzywda nam się dzieje, że szok... nie rozumiem tego.

Data: 2012-01-27 11:49:08
Autor: to
[...]

Bo ich jest najwięcej. Użytkownikom paralotni też nie buduje się minilotnisk z publicznych pieniędzy.

Sęk w tym, że na zachodzie już dekady temu zrozumieli iż można pogodzić
interesy tych 4 grup.

To jest raczej karykatura, a już szczególnie w naszym klimacie, gdzie przez większą część roku rower nie nadaje się jako środek transportu dla normalnego, pracującego człowieka, bo pada i/lub jest zimno (tak, wiem, ja też w liceum jeździłem cały rok).

Data: 2012-01-27 13:02:16
Autor: XWindowsMen
W dniu 27.01.2012 12:49, to pisze:

[...]

ZONK. Tak się składa... że znam gościa z paralotnią :) Ma pieniądze... to kupił sobie paralotnię... skoro MIAŁ PIENIĄDZE to również było go stać aby na swojej działce stworzyć coś a'la pas starotwy... bo go było stać! Tymczasem ludzie kupują samochody... po kilkadziesiąt i więcej PLN'ow... ale już 3 zł za godzinę postoju... to im szkoda wydać. Lepiej zawalić pół chodnika... nie ogarniam tego.

Sęk w tym, że na zachodzie już dekady temu zrozumieli iż można pogodzić
interesy tych 4 grup.

To jest raczej karykatura, a juĹź szczegĂłlnie w naszym klimacie, gdzie
przez większą część roku rower nie nadaje się jako środek transportu dla
normalnego, pracującego człowieka, bo pada i/lub jest zimno (tak, wiem,
ja też w liceum jeździłem cały rok).

Jeżdżę cały rok. Serio - nie jestem kosmonautą. Wystarczy tylko dobrać dobry ubiór do odpowiedniej temp. i nic mi nie straszne. Ktoś kto chce to zrozumieć... pojmie o co mi chodzi... ktoś kto nie ma ochoty... nigdy tego nie ogarnie.

Kolega też robił duże oczy... mamy podobny dystans do pracy... temp. -5C... Ja sobie elegancko wstaję, ubieram się, jadę do pracy... i oprócz palców u nóg i rąk... jest mi relatywnie ciepło. Wchodzę do biura i słucham jak Xyz musiał 30 min. szybciej wstać, skrobać szyby, nagrzać samochód (potem i tak z parkingu leciał do biurowca i zmarzł na smaej bluzie), stać tu i tam bo jakaś idiotka to i tamto itd. itp. Po co tyle nerwów...

Spoko - masochistą nie jestem. Jak napierdziela deszcz (deszcz nie śnieg!) no to nie ma mocnych. Tylko auto :)

Data: 2012-01-27 13:05:00
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 13:02, XWindowsMen pisze:
stać! Tymczasem ludzie kupują samochody... po kilkadziesiąt i więcej
PLN'ow... ale już 3 zł za godzinę postoju... to im szkoda wydać. Lepiej
zawalić pół chodnika... nie ogarniam tego.

Tiaa.. bo w takiej Wa-wie to w Śródmieściu/Centrum czekają na nich tuziny wolnych miejsc parkingowych.

--
Paweł

Data: 2012-01-27 13:11:52
Autor: XWindowsMen
W dniu 27.01.2012 13:05, DoQ pisze:

Tiaa.. bo w takiej Wa-wie to w Śródmieściu/Centrum czekają na nich
tuziny wolnych miejsc parkingowych.

Wiesz co zrobili w Londynie? Zwyczajnie płacisz za wjazd do ścisłego centrum. Co to dało?

1) Śmigają tam wszyscy Ci, którzy naprawdę mają coś do załatwienia i tyle. Taniej (szybciej) wychodzi po prostu komunikacja miejska!
2) Były korki w mieście... co zrobili? Dobudowali jeszcze jeden pas? Wcale nie! Paradoksalnie usprawniając światła i niby zmniejszając liczbę pasów na jezdni... paradoksalnie zwiększamy przepustowość samochodziarzy! :) Ja też tego nie ogarniałem ale tak jest... trzeba zmienić tylko mentalność myślenia. Przykład... w Moskiwe masz 8 pasów ruchu w jedną stronę. Czy tam zapierdalają po 100-120 km/h w mieście dzięki temu... no odpowiedz sobie sam bo nie wierzę, żebyś chociaż w googlach nie widział zakorkowanej Moskwy...

Data: 2012-01-27 14:39:04
Autor: to
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
begin XWindowsMen
Paradoksalnie usprawniając światła i niby zmniejszając liczbę pasów na
jezdni... paradoksalnie zwiększamy przepustowość samochodziarzy! :)

Tak, zmniejszając liczbę pasów zwiększa się przepustowość. Weź sobie strzel baranka w ścianę, bo już się czytać tego nie da.

Data: 2012-01-31 16:43:30
Autor: Jakub Witkowski
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
W dniu 2012-01-27 15:39, to pisze:
begin XWindowsMen

[...]

Hmm uczestniczyłem w seminarium, na którym udowadniano, teoretycznie i na empirycznych danych,
że w nieliniowych układach (w których nie sprawdzają się prymitywne modele przepływu a'la płyn)
może tak być. Za przykład służył właśnie ruch uliczny. Zmniejszając przepływność w niektórych
punktach uzyskuje się poprawę ogólnej przepływności.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2012-01-31 16:59:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:jg9271$2nll$1news2.ipartners.pl...
[...]

A skutkiem są czerwone fale w całym mieście zamiast zielonych.
To ja pier tego tą całą przepływność, skoro zamiast jechać trzeba co chwilę stać.
Osobiścię wolę postać gdzieś dłużej, ale RAZ.

Data: 2012-02-03 00:40:10
Autor: to
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
begin Jakub Witkowski
[...]

To wyjątek, nie reguła.

Data: 2012-02-02 21:14:18
Autor: Aron
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
przede wszystkim trzeba wprowadzic oplaty za wjazdy samochodow do
centrow wielkich miast np. Warszawy i Wroclawia. Tak powiedzmy 10 zl
dziennie w dni robocze w godz 6-18. Od razu sie przerzedzi.

W wielkich miastach trzeba zachecac ludzi do jazdy tramwajem, rowerem,
pociagiem, trolejbusem. O wlasnie. W Warszawie i Wroclawiu powinny
jezdzi trolejbusy jako uzupelnienie sieci tramwajowej.

aron

Data: 2012-01-27 19:52:13
Autor: to
[...]

To może wreszcie zaczniesz płacić za korzystanie ze ścieżek rowerowych? Na rowerek było stać, na żółte gatki było stać, ale na 3 zł za kilometr jazdy ścieżką już nie? Nie ogarniam tego.

[...]

Jeśli pracujesz np. jako cieć parkingowy to być może jest Ci obojętne, w jakim stroju i w jakim stanie dojedziesz na miejsce.

Data: 2012-01-27 12:49:53
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 12:35, XWindowsMen pisze:
[...]

Podsumujmy. Blachosmrodziarze płacą haracz w postaci podatku drogowego zawartego w paliwie i jednak (nawet w PL) mają coraz lepsze drogi. Pojawiła się więc grupa gniewnych, która chce im dokuczyć w najgorszy możliwy dzień i porę dnia pod płaszczykiem jakiegoś dawno nieaktualnego protestu. Trzeba im wybić z głowy te luksusy!

[...]

Pierwsze słyszę żeby kierowcy protestowali przeciwko ścieżkom rowerowym po których rowerzyści i tak nie chcą jeździć.

--
Paweł

Data: 2012-01-27 13:31:15
Autor: Tadeusz

Użytkownik "XWindowsMen" <> napisał w wiadomości ...
[...]

Pierdolenie i to nadęte ideologicznie :(
A po pierwsze i najważniejsze: tylko fragmenty miasta
są przestrzenią publiczną :) np. park miejski a nie całe miasta!
Niech zapłacą dwupedały na swoje ścieżki tyle podatków
co kierowcy na drogi to będą mogli się domagać ścieżek
we wspólnej przestrzeni publicznej...

Data: 2012-01-27 13:42:15
Autor: XWindowsMen
W dniu 27.01.2012 13:31, Tadeusz pisze:

[...]

To chociaż spierdalaj z mojego chodnika co? OK - masz samochód, lejesz paliwo (płacisz podatki, dziwne... z mojego paska płacowego wynika, że 1/3 tego co zarabiam ląduje na ul. Wiejskiej w W-awie) to parkuj na parkingu i tylko miejsc do tego wyznaczonych - OK?

My jako przechodnie, zarabiamy, też płacimy podatki a co chwile samochody nam drogę zastawiają na chodniku. Spotkałeś kiedyś towarzystwo które chociażby na fragmencie jezdni zrobiło sobie "piknik"!? (nie mówię o Monty Pythonie!) Idąc Twoim tokiem myślenia skoro nie palę to nie mam prawa wejść na oddział szpitalny gdzie leczą ludzi na raka płuc? "Szkoda"... idę po paczkę fajek w takim bądź razie...

P.S.

Pierdolenie nadęte ideologicznie to chyba z Twojej strony...tak raczej :)

Data: 2012-01-27 13:45:17
Autor: Tadeusz
[...]

a jednak jesteś także ciężkim idiotą bo początkowo myślałem,
że tylko niedoinformowanym, nadętym gówniarzem

idziesz do KF :)

Data: 2012-01-27 14:09:52
Autor: to
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
begin XWindowsMen
To chociaĹź spierdalaj z mojego chodnika co?

Chodnik jest tak samo mój, jak Twój, a obawiam się, że nawet bardziej mój.

Data: 2012-01-27 12:20:47
Autor: Chris
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
XWindowsMen nabazgrał(a):

[...]

Wysłuchać tak ale dla czego mają utrudniać życie innym ?? te 15 min czasami może być ważne dla kogoś.

Data: 2012-01-28 00:19:04
Autor: Tomasz Pyra
On Fri, 27 Jan 2012 11:26:48 +0100, DoQ wrote:

[...]

Nie nie... rowerzyści to są w porównaniu z tymi od paliw tytani intelektu.

Bo jeżdżenie w piątkowy szczyt w kółko rowerami po centrum miasta to
istotnie coś jest - i jakaś tam manifestacja samej obecności rowerzystów i
forma "lepperskiego" terroryzmu, na zasadzie że "my was możemy zablokować".

Żeby rowerzyści zrobili coś tak głupiego jak głupiego wymyślili ci od
protestu przeciw cenie paliw, to rowerzyści musięliby zablokować drogi dla
rowerów i inne rowery w proteście przeciw temu, że pod górkę im się ciężko
pedałuje.

Data: 2012-01-27 11:31:27
Autor: kogutek
kakmar <kakmar+sp@gmail.com> napisał(a):
[...]
Tym co napisałeś reprezentujesz typowe dla nowobogackiego Polaka zbydlęcenie.
Jak Ty masz jeszcze kasę to znaczy że biedniejsi nie maja prawa wchodzić Ci w
drogę. Paliwa mają nieuzasadnienie wysoka ceną. Protest, który się nie uda,
nie był by potrzebny. Była okazja jak strajkowali motocykliści. Trzeba było
się do nich podłączyć i zablokować wtedy drogi. Wszyscy powinni to zrobić. W
ten sposób Polacy pokazali by że potrafią się jednoczyć. Każdy rząd boi się
takich sytuacji, bo jak zrobią ludzie coś takiego raz to mogą to powtórzyć.
Nie da się na tak protestujących wysłać Policji. Bo kogo i gdzie pobić jak nie
ma przywódców. Tak powinny wyglądać nowoczesne strajki. Pokazać że można
zrobić ogromne straty nie dając drugiej stronie możliwości rozwiązań siłowych.
Oczywiście jeśli to możliwe strat nie robić bo robi się je w efekcie samemu
sobie. Po udanym zablokowaniu dróg razem z motocyklistami teraz wystarczyło by
ostrzeżenie że jak paliwo nie stanieje to akcja blokowania dróg zostanie
powtórzona. Rząd jest doskonale przygotowany do pojedynczych demonstracji.
Każe wysłać prowokatorów i obstawia protestujących robocopami. W ten sposób
można rozbić każdą demonstrację i pokazać że była bandyckim przedsięwzięciem.
Żeby rozbić protest na wszystkich drogach nie ma tylu prowokatorów i
robocopów. Protest jest słuszny, szkoda że się nie uda. --

Data: 2012-01-27 12:38:16
Autor: kakmar
Dnia 27.01.2012 kogutek <sok_marchwiowy.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał/a:
[...]
Widzę że paru tu 2 zdań nie rozumie, ale niech padnie na Ciebie i to właśnie na twój post odpowiem. Nie bież za bardzo tego do siebie, ale irracjonalność tego co napisałeś jest naprawdę niezwykła.
[...]

A jak Ci władza jeszcze podniesie podatki, to naubliżasz sąsiadowi i zablokujesz mu bramę coby se nie pojeździł?

Skup się, pomyśl kto ustala podatki i ceny na paliwa? Podpowiadam że ja nie,
jacyś przypadkowi podróżni którzy trafią na ten protest, też z wielkim prawdopodobieństwem nie.
Była okazja jak strajkowali motocykliści. Trzeba było
się do nich podłączyć i zablokować wtedy drogi. Wszyscy powinni to zrobić. W
ten sposób Polacy pokazali by że potrafią się jednoczyć.

Tu nie chodzi o jednoczenie się (chyba że chcesz żebyśmy się wzięli za ręce i śpiewali Kumbayah, albo coś w tym rodzaju) tylko o realne działania które mogłyby odnieść jakiś skutek.

Każdy rząd boi się
takich sytuacji, bo jak zrobią ludzie coś takiego raz to mogą to powtórzyć.

Tak na pewno całe MF drży na myśl że jak znowu podniosą akcyzę, to kogutek znowu
komuś naubliża, a paru sprytnych inaczej zablokuje jakąś drogę, chuj wie gdzie.

Nie da się na tak protestujących wysłać Policji. Bo kogo i gdzie pobić jak nie
ma przywódców. Tak powinny wyglądać nowoczesne strajki.

Chyba raczej zbiorowe hołdy dla promocji i upowszechniania głupoty.

Pokazać że można
zrobić ogromne straty nie dając drugiej stronie możliwości rozwiązań siłowych.

Kurwa, litości, komu zadasz te straty? Ty tak naprawdę, że wszyscy na drodze są w zmowie z rządem przeciwko Tobie.

Oczywiście jeśli to możliwe strat nie robić bo robi się je w efekcie samemu
sobie.

Uf, jest jakaś nadzieja, ale nie, to tylko, ja i oni. Kali masz na imię?

Po udanym zablokowaniu dróg razem z motocyklistami teraz wystarczyło by
ostrzeĹźenie Ĺźe jak paliwo nie stanieje to akcja blokowania drĂłg zostanie
powtĂłrzona.

Wiesz motocykliści przynajmniej przejechali przed URM, o ile dobrze pamiętam.
Ale nic to nie dało.
[...]
Nie uda się, bo głupota w dodatku pomieszana ze strachem, jest zbyt powszechna. Pewnie dlatego tutaj ogólnie tak rzadko się udaje. Ogranicz TV, więcej czytaj, nawet jak nie rozumiesz to czytaj jeszcze raz. Jak już Ci się wyda że coś rozumiesz, to dalej czytaj. Możesz zacząć od "Co widać i czego nie widać" Frédérica Bastiata. Jak za parę lat dojdziesz z literaturą do naszych czasów, to pewnie z przyjemnością z Tobą pogadam. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-01-27 14:58:35
Autor: AZ
On 01/27/2012 01:38 PM, kakmar wrote:
[...]

Mylisz się! ;-) Stalexport obniżył opłatę o połowę na przejazd autostradą w okresie od grudnia do lutego. Czyli smiech prosto w twarz protestującym.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 13:03:34
Autor: XWindowsMen
W dniu 27.01.2012 12:31, kogutek pisze:
kakmar<kakmar+sp@gmail.com>  napisał(a):

[ciach]

"Lubię Cię!"

Data: 2012-01-27 11:32:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
Hello kakmar,

Friday, January 27, 2012, 11:23:12 AM, you wrote:

Właśnie usłyszałem że protestując przeciwko ceną paliw,

Aaaa! Widzę, że protestujesz przeciw złym siłą drzemiącym w ortografii
- z pełnom godnościom.

W szkole byłeś prymasem, prawda?

[...]

--
Best regards,

Data: 2012-01-27 12:57:23
Autor: kakmar
Dnia 27.01.2012 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał/a:
[...]

Wiesz że spojrzałem tak na to "ą", i nawet pomyślałem że chyba się walnąłem.
Ale nie chciało mi się na to marnować czasu, bo pomyślałem też, że nikt w miarę normalny się do takiej bzdury nie dojebie.

W szkole byłeś prymasem, prawda?

Szkoła nigdy nie spowodowała u mnie takiej traumy, żebym się po latach takich pierdół czepiał. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-01-27 14:03:54
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, January 27, 2012, 1:57:23 PM, you wrote:

[...]

Szukasz normalnych w usenecie? A może sam uwazasz się za normalnego?
ROTFL!

się do takiej bzdury nie dojebie.

Ojej! Straszna krzywda się stała? Chyba masz jakiś problem...

W szkole byłeś prymasem, prawda?
Szkoła nigdy nie spowodowała u mnie takiej traumy, żebym się po
latach takich pierdół czepiał.

Jak sie w szkołę rzucało cegłami zamiast do niej chodzić, to się
ortografii nie czepia, bo się jej nie zna.

--
Best regards,

Data: 2012-01-27 17:34:52
Autor: jarek d.
RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

Ale dlaczego miał być prymasem?

jarek d.

Data: 2012-01-27 11:41:38
Autor: Krzysztof 45
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
Data: 2012-01-27 23:34:30
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
W dniu 2012-01-27 11:41, Krzysztof 45 pisze:

http://motokiller.pl/2063/Ta-akcje-Motokiller-popiera-My-chcemy-tanio-tankowac-nasze-samochody

Głupich nie sieją. Życzę im podczas przejazdu 40 km/h autostradą gęstej mgły i kilku wjeżdżających na odważnego w tą mgłę przy 150 km/h ...

Data: 2012-01-28 11:48:21
Autor: J.F.
Dnia Fri, 27 Jan 2012 23:34:30 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
[...]

No to sie akcja uda znakomicie - autostrada zablokowana na dlugie godziny
:-)

J.

Data: 2012-01-27 12:37:56
Autor: Jackare
Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:jfttug$jr4$1inews.gazeta.pl...
[...]

jeśli spojrzysz poza czubek swoich butów być może dostrzeżesz że wyrażają swoje niezadowolenie także i w Twoim imieniu i w Twoim interesie
--
Jackare

Data: 2012-01-27 12:58:50
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 12:37, Jackare pisze:
jeśli spojrzysz poza czubek swoich butów być może dostrzeżesz że
wyrażają swoje niezadowolenie także i w Twoim imieniu i w Twoim interesie

Poprzez zwiększanie korków i związanego z tym zużycia paliwa?

--
Paweł

Data: 2012-01-27 13:47:52
Autor: Krzysztof 45
DoQ napisał(a):
jeśli spojrzysz poza czubek swoich butów być może dostrzeżesz że
wyrażają swoje niezadowolenie także i w Twoim imieniu i w Twoim interesie
Poprzez zwiększanie korków i związanego z tym zużycia paliwa?
Martwisz sie o zużyte paliwo bo jest drogie? LOL

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

"Do  strajkujących dołączyli kierowcy ciężarówek, którzy między in­nymi zablokowali kluczowe drogi i autostrady tego kraju, w tym także dojazdy do fabryk. Od­notowano przynajmniej 60 blokad całkowicie uniemożliwiających przejazd od Turynu i Medio­lanu na północy poprzez Bolonię i Rzym po Neapol i Taranto na południu kraju. Nigdzie nie można było podjechać do punktów pobierania opłat na autostradach, co spowodowało potęż­ne uszczuplenie wpływów do kasy operatorów autostrad. Kierowcy ciężarówek sparaliżowali m.in. pracę w fabrykach Fiata w Melfi, Pomigliano, Cassino i Mirafiori oraz Sevel Val di Sangro."

Jestem za czymś takim. Kilka takich akcji przyniosło by zajebisty skutek, a złodziejom i darmozjadom zwieracze by puszczały na sama myśl podniesienia cen akcyzy i podatków.

Trzeba pamiętać że w jedności siła, a polaczek teraz ekonomicznie za ryj jest trzymany i po za skomleniem na necie na nic innego go nie stać. Chciał bym się mylić.

http://www.ekonomia24.pl/artykul/706159,797335-Droga-benzyna-przyczyna-drogowych-protestow.html

--
Krzysiek

Data: 2012-01-27 13:50:35
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 13:47, Krzysztof 45 pisze:

[...]

Zgadnij inteligencie, kto i komu zapłaci za to niepotrzebnie zużyte paliwo.

--
Paweł

Data: 2012-01-27 13:57:51
Autor: Krzysztof 45
DoQ napisał(a):
Zgadnij inteligencie, kto i komu zapłaci za to niepotrzebnie zużyte paliwo.
Ty nie zużyjesz, więc się nie martw, inteligencie.
To czy niepotrzebnie zużyte to sie okaże, inteligencie.
To jest inwestycja która ma się zwrócić, inteligencie :D
--
Krzysiek

Data: 2012-01-27 14:17:42
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 13:57, Krzysztof 45 pisze:
Zgadnij inteligencie, kto i komu zapłaci za to niepotrzebnie zużyte
paliwo.
Ty nie zużyjesz, więc się nie martw, inteligencie.

Jeśli będę musiał jechać objazdem i stać w korku to mimowolnie zużyje inteligencie.

To czy niepotrzebnie zużyte to sie okaże, inteligencie.
To jest inwestycja która ma się zwrócić, inteligencie :D

To inwestuj pieniądze własne, a nie osób postronnych inteligencie.

--
Paweł

Data: 2012-01-27 14:35:34
Autor: Krzysztof 45
DoQ napisał(a):
To inwestuj pieniądze własne, a nie osób postronnych inteligencie.
Do PO-paprańców nie masz uwag jak "gospodarują" Twoimi pieniędzmi bez Twojej wiedzy inteligencie? Nie mówiąc że sięgają po nie jak złodzieje, tylko z tą różnicą, że tworzą na te złodziejskie praktyki prawo.

Przykład. Jak wyrwać kilka dodatkowych baniek od ludzi? Wprowadzić podatek od deszczu. Bareja sie chowa.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-27 17:03:13
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 14:35, Krzysztof 45 pisze:
Do PO-paprańców nie masz uwag jak "gospodarują" Twoimi pieniędzmi bez
Twojej wiedzy inteligencie? Nie mówiąc że sięgają po nie jak złodzieje,
tylko z tą różnicą, że tworzą na te złodziejskie praktyki prawo.

Aha. Rząd mi sięga do kieszeni po kasę, więc banda samozwańczych protestantów uznaje, że w imię mojego dobra bez mojej zgody też sobie sięgnie. Podsumowując - postoję sobie dłużej w korku czyli kupię więcej paliwa dając zarobić "PO-paprańcom" i koncernom naftowym w imię ich zwalczania. Ech, jakie to mądre i logiczne.

--
Paweł

Data: 2012-01-27 17:44:31
Autor: Krzysztof 45
DoQ napisał(a):
[...]

Jak dorośniesz, to zrozumiesz.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-27 17:56:11
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 17:44, Krzysztof 45 pisze:
[...]

No pewnie i Tusk też zrozumie! Jemu szczególnie zaszkodziły te blokady!

--
Paweł

Data: 2012-01-27 23:36:04
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-01-27 13:57, Krzysztof 45 pisze:

Zgadnij inteligencie, kto i komu zapłaci za to niepotrzebnie
zuĹźyte paliwo.
Ty nie zużyjesz, więc się nie martw, inteligencie.
To czy niepotrzebnie zuĹźyte to sie okaĹźe, inteligencie.
To jest inwestycja która ma się zwrócić, inteligencie :D

Jak nie zużyje, jak będzie musiał jechać wolniej/stać w korkach przez bandę idiotów, którzy zamierzają metodą otwartego łamania prawa zmuszać go do zdecydowanie mniej ekonomicznej jazdy ?

Data: 2012-01-28 16:51:33
Autor: Krzysztof 45
Protest z Brzegu udany
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Jak nie zużyje, jak będzie musiał jechać wolniej/stać w korkach przez
Jak ma zużyć jak będzie leżał przed TV :D
bandę idiotów, którzy zamierzają metodą otwartego łamania prawa zmuszać go do zdecydowanie mniej ekonomicznej jazdy ?
Akcja udała sie zajebiście. Frekwencja dopisała. Dzwonów nie było. Nie wiem gdzie Ty widzisz łamanie prawa.

Z Brzegu wyjechało na moje oko ze dwie setki oklejonych aut. Była TVN24, TVP, kilka radiowozów i śmigłowiec policyjny.
Policja nie wtrącała się, tylko ścigała tych co awaryjnym cisnęli.
Przez dwie godziny autostrada w stronę wrocka zblokowana była całkowicie, do czego przyczyniły się tez dwa TIRy.

--
Krzysiek

Data: 2012-01-28 17:03:08
Autor: Artur Maśląg
Protest z Brzegu udany
W dniu 2012-01-28 16:51, Krzysztof 45 pisze:
Rafał "SP" Gil napisał(a):
(...)
bandę idiotów, którzy zamierzają metodą otwartego łamania prawa
zmuszać go do zdecydowanie mniej ekonomicznej jazdy ?
Akcja udała sie zajebiście.Frekwencja dopisała. Dzwonów nie było.

Jak widzę idiotów nie brakuje. Pogratulować.

Nie wiem gdzie Ty widzisz łamanie prawa.

Naprawdę?

Z Brzegu wyjechało na moje oko ze dwie setki oklejonych aut. Była TVN24,
TVP, kilka radiowozów i śmigłowiec policyjny.

No, świetne. 200 baranów się świetnie bawiło kosztem całego
społeczeństwa. Rozumiem, że wygrane zawody w "kto mniej zatankuje"
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=VIO9KEcvfws#t=5s
były nagradzane szacunek + 10 i powszechne uznanie wśród innych
imprezowiczĂłw.

Policja nie wtrącała się, tylko ścigała tych co awaryjnym cisnęli.
Przez dwie godziny autostrada w stronę wrocka zblokowana była
całkowicie, do czego przyczyniły się tez dwa TIRy.

Aha, blokowanie autostrady to nie jest łamanie prawa.

Data: 2012-01-28 19:33:07
Autor: Krzysztof 45
Protest z Brzegu udany
Artur Maśląg napisał(a):
Jak widzę idiotów nie brakuje. Pogratulować.
Żałosny jesteś.
No, świetne. 200 baranów się świetnie bawiło kosztem całego
społeczeństwa.
Barana to w rodzinie szukaj lub przed lustrem.
Ty i społeczeństwo. Nie rozwalaj mnie.
Włącz wiadomości to zobaczysz społeczeństwo.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-28 19:35:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Protest z Brzegu udany
W dniu 2012-01-28 19:33, Krzysztof 45 pisze:

[...]

Tak tak ... włącz świadomość, prędkość zabija ... Więc jeździjcie kurwa wolniej - nie będzie was bolała cena paliwa.

Data: 2012-01-28 20:00:15
Autor: Krzysztof 45
Protest z Brzegu udany
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Tak tak ... włącz świadomość, prędkość zabija ... Więc jeździjcie kurwa wolniej - nie będzie was bolała cena paliwa.
Poczekaj jak Ci sie źródełko z talonami skończy.
Mnie cena paliwa nie boli, tylko nie lubię być dymany podatkami od podatków w złodziejskich ilościach, i wysłuchiwanie pierdolenia odgórnymi decyzjami unii.

Ja tego nie organizowałem, wolałbym akcję która uderzy bezpośrednio w złodziei i bardziej zaboli. Cóż.
Ale widziałem duże poparcie przypadkowych kierowców i zbytnio dramatu nie było bo przyłączali się.
A kto chciał to i tak z małymi problemami pocisnął do przodu. Może z tylko z 15 aut lewo prawo i awaryjny w tym jeden dwa TIRy szalało na odcinku Brzeg-Wrocław. Reszta przyłączyła się i te godzinkę z hakiem jechało równo ze wszystkimi.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-28 20:08:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Protest z Brzegu udany
W dniu 2012-01-28 20:00, Krzysztof 45 pisze:

Poczekaj jak Ci sie źródełko z talonami skończy.
Mnie cena paliwa nie boli, tylko nie lubię być dymany podatkami
od podatków w złodziejskich ilościach, i wysłuchiwanie
pierdolenia odgĂłrnymi decyzjami unii.

Zważ, że podatki są "procentowe" a nie kwotowe.

Pytam zatem - po tym proteście, który tak namiętnie popierasz - to kiedy paliwko po 3,50 ? Czy jednak wystarczy protestującym i popierającym protestujących hucpa, którą odpierdolili ?

Parcie na szkiełko ? Nic w życiu nie osiągąłem i *nie osiągnę* ale przynajmniej mnie w TV pokażą ?

Kiedy obniżka cen paliwa ? Gotowy jestem przyjąć informację, że potrzebnych jest jeszcze 6 protestów. Dźwignę je wyjątkowo. Pytam tylko co trzeba zrobić dokładnie i kiedy paliwo stanieje ?

A może jednak hucpa górą ?

Data: 2012-01-28 21:05:05
Autor: Krzysztof 45
Protest z Brzegu udany
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Zważ, że podatki są "procentowe" a nie kwotowe.
No procentowe. I co?
Akcyza, vat od akcyzy, od akcyzy i vatu opłata paliwowa. Zajebiste dymanie.
Pytam zatem - po tym proteście, który tak namiętnie popierasz
Namiętnie nie popieram, ale popieram że coś sie robi by pokazać że tak dalej być nie może.
- to kiedy paliwko po 3,50 ? Czy
jednak wystarczy protestującym i popierającym protestujących hucpa, którą odpierdolili ?
Hucpa powiadasz. Wiesz jak kiedyś Urban nazywał strajkujących robotników i studentów?

To nie to co wcześniej że cztery auta blokowały bezsensownie jedna stację prze godzinę.
To już zasięg ogólnokrajowy i nie liczony w sztukach.

Paliwo to jedno, ale ogólnie ludzie maja dość i powoli nie wyrabiają. Podnoszą podatki i tworzą nowe gdzie sie da. Te od deszczu i śniegu to walenie w dupę publicznie w biały dzień. W czynszach tworzą nowe pozycje cenotwórcze. Np. fundusze celowe lub abonament od wodomierzy. Z każdej strony co chwila dopierdalają i na nic innego ich nie stać.
Łącznie w administracji publicznej, w obronie narodowej i w ZUS-ie zatrudnionych jest ponad 650 tys. urzędników. Z roku na rok coraz więcej, a takie były obietnice o tanim państwie i redukcji stanowisk. W skali roku sam koszt ich wynagrodzeń to 32 mld zł. Jest to jedną z przyczyn, dla których rosną w Polsce podatki.
Podejrzewam że następne protesty będą bardziej dotkliwe.
Kiedy paliwo po 3,50? Kiedy średnia pensja 12 000 zł?
Parcie na szkiełko ? Nic w życiu nie osiągąłem i *nie osiągnę* ale przynajmniej mnie w TV pokażą
?
Poważnie tak myślisz?
--
Krzysiek

Data: 2012-01-31 09:03:20
Autor: LEPEK
Protest z Brzegu udany
W dniu 2012-01-28 21:05, Krzysztof 45 pisze:
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Zważ, że podatki są "procentowe" a nie kwotowe.
No procentowe. I co?
Akcyza, vat od akcyzy, od akcyzy i vatu opłata paliwowa. Zajebiste dymanie.

Akcyza na paliwo jest procentowa, tak?
To ty nawet nie wiesz dokładnie, przeciw czemu robisz zadymę, ignorancie jeden...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-01-31 15:51:15
Autor: Krzysztof 45
Protest z Brzegu udany
LEPEK napisał(a):
To ty nawet nie wiesz dokładnie, przeciw czemu robisz zadymę, ignorancie jeden...
MarĹźa polskich rafinerii to raz, a dwa dyskusja na forum UE na temat zmiany systemu "minimum akcyzowego" do ktĂłrego mamy prawo.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-28 20:34:17
Autor: Artur Maśląg
Protest z Brzegu udany
Artur Maśląg napisał(a):
Jak widzę idiotów nie brakuje. Pogratulować.
Żałosny jesteś.

Nie wątpię - zresztą cóż innego mógłbyś napisać, skoro
nie widzisz idiotyzmu w postaci uprzykrzania innym
życia i do tego działaniem, które w efekcie jedynie może
doprowadzić do podwyżek cen paliwa, a nie wręcz przeciwnie.
Szkoda, że się nie odniosłeś do upalania gum gdzieś w tle
protestu - słychać ładnie w tle tego materiału, który przytoczyłem.

No, świetne. 200 baranów się świetnie bawiło kosztem całego
społeczeństwa.
Barana to w rodzinie szukaj lub przed lustrem.

Co, zabolało? Znaczy brałeś w tym udział nie tylko wirtualnie?
Pogratulować świadomości.

Ty i społeczeństwo. Nie rozwalaj mnie.

Aha, znaczy bawisz się kosztem innych.

Włącz wiadomości to zobaczysz społeczeństwo.

Wiadomości - tak, jasne. Może jednak mniej tv, a więcej
świadomości i wiedzy. Polecam.

Data: 2012-01-28 17:03:48
Autor: DoQ
Protest z Brzegu udany
W dniu 28-01-2012 16:51, Krzysztof 45 pisze:
Akcja udała sie zajebiście. Frekwencja dopisała. Dzwonów nie było. Nie
wiem gdzie Ty widzisz łamanie prawa.

No zajebiście się udała, ON już po 3,50/litr?

Przez dwie godziny autostrada w stronę wrocka zblokowana była
całkowicie, do czego przyczyniły się tez dwa TIRy.

Fantastyczna akcja, na pewno wszyscy podróżujący tego dnia autostradą byli przeszczęśliwi!

--
Paweł

Data: 2012-01-28 18:54:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Protest z Brzegu udany
W dniu 2012-01-28 17:03, DoQ pisze:

[...]

Hmmm ... klejnego papieru po karnych kutasach za parkowanie mam jeszcze trochę ...

Nie ma huja, robię karne kutasy za blokowanie autostrady i gdzie przyczaję skurwysyna z ich "naklejką reklamową" tam jeb.

Data: 2012-01-28 19:01:20
Autor: DoQ
Protest z Brzegu udany
Hmmm ... klejnego papieru po karnych kutasach za parkowanie mam jeszcze
trochę ...

Karny kutas dręczył tylko i wyłącznie samego "zainteresowanego", a tutaj obrywają niewinni.

Nie ma huja, robię karne kutasy za blokowanie autostrady i gdzie
przyczaję skurwysyna z ich "naklejką reklamową" tam jeb.

Oliwką szybki wysmarować  :)

--
Paweł

Data: 2012-01-28 20:11:38
Autor: J.F.
Protest z Brzegu udany
Dnia Sat, 28 Jan 2012 19:01:20 +0100, DoQ napisał(a):
Hmmm ... klejnego papieru po karnych kutasach za parkowanie mam jeszcze
trochę ...
Karny kutas dręczył tylko i wyłącznie samego "zainteresowanego", a tutaj obrywają niewinni.

A na obecnego premiera kto glosowal ? Winni :-)

Nie narzekajcie, tylko popierajcie te akcje.  I anty-ACTA.
Obywatele jakby pierwszy raz zaczeli krzyczec co im sie nie podoba, a p
politycy jakby pierwszy raz zaczeli sluchac co krzycza.

A nie przepraszam - byli juz gornicy, lekarze, pielegniarki i no Samoobrona
:-)

J.

Data: 2012-01-28 22:53:12
Autor: DoQ
Protest z Brzegu udany
W dniu 28-01-2012 20:11, J.F. pisze:
A na obecnego premiera kto glosowal ? Winni :-)
Nie narzekajcie, tylko popierajcie te akcje.  I anty-ACTA.
Obywatele jakby pierwszy raz zaczeli krzyczec co im sie nie podoba, a p

Wyjaśnij jeszcze dlaczego protest antyActa może być zauważony przez władze i nie szkodzić innym obywatelom, a protest "paliwowy" już nie?

--
Paweł

Data: 2012-01-27 14:01:38
Autor: yabba
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:jfu6e5$m15$1news.vectranet.pl...
DoQ napisał(a):
[...]

U nas nic by to nie dało. Z powodu małej frekwencji wyborczej, nie ma u nas przełożenia oceny władzy na wynik wyborów. Na wybory chodzi żelazny elektorat, który zawsze zagłosuje na ulubiona partię.
Trzeba by przez dwa tygodnie jeździć wokól Sejmu, żeby ktoś się tym poważnie zainteresował.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-27 14:34:21
Autor: Krzysztof 45
yabba napisał(a):
U nas nic by to nie dało. Z powodu małej frekwencji wyborczej,
Niski poziom frekwencji jest oznaką bezsilności narodu który nie ufa żadnej opcji politycznej. Każda opcja polityczna obiecuje a następnie bezkompromisowo dymie naród w dupę.
I siła w tej części dymanego narodu.
Trzeba by przez dwa tygodnie jeździć wokól Sejmu, żeby ktoś się tym poważnie zainteresował.
Mylisz się.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-27 15:26:49
Autor: kakmar
Dnia 27.01.2012 Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał/a:
yabba napisał(a):
[...]

Niestety udało się ustabilizować system i dobrać odpowiednią barierę wejścia.
Jednocześnie trzeba przyznać że władza, pomimo tego że okopała się za ordynacją i propagandą, to ma poparcie w wyborach. Ludzie idą i głosują od 20 lat na tych samych. Zmieniają się nazwy i koalicje, ale nie nazwiska. Niesamowite jak dla mnie jest to, że z jednej strony słychać ciągłe lamenty i narzekania. A z drugiej
brakuje chętnych do jakichkolwiek realnych działań które cokolwiek mogłyby zmieniać. Szczytem wyrażenia dezaprobaty jest głosowanie na Leppera, czy Palikota.
Głosowanie na Korwina, jest już powszechnie odbierane jako szaleństwo i marnowanie
głosu. Wyborcy grają w gierki koalicyjne wśród tych samych polityków pod różnymi szyldami. Czy ktoś jeszcze kojarzy dlaczego głosował na kogoś konkretnego. A poprzednim i poprzednim razem? Większości chyba jest na tyle dobrze że mają to w dupie kto rządzi, stanowi prawo.
Najlepiej pokazuje to przykład porażki JOW. Powszechną dosyć, przynajmniej deklarowaną powszechnie, wolę obywateli co do metod realizacji demokracji, rządzący olali. I co, i nic. Jest dobrze.

Trzeba by przez dwa tygodnie jeździć wokól Sejmu, żeby ktoś się tym poważnie zainteresował.
Mylisz się.

Każdy kto decyduje się na jawne wystąpienie przeciw władzy, musi się liczyć z tym że dostanie pałą, co najmniej. Jest to jednak działanie bezsensowne o ile są jeszcze dostępne jakieś legalne metody na zmianę. Ale nawet w wypadku gdy nie
ma innej możliwości protestu, to warto pomyśleć kto ucierpi na naszym działaniu.
Blokowanie dróg wyniosło Leppera do władzy, jemu udało się zorganizować silną grupę połączoną wspólnotą interesów. On nie blokował pól tylko drogi, nie niszczył
lokalnych upraw tylko importowane. To były działania przeciwko innym, ale zgodne
z partykularnym interesem organizacji którą tworzył.
To co proponują organizatorzy tego protestu jest przejawem skrajnej głupoty, albo poziomu rozwoju czterolatka który na złość odmrozi sobie uszy.
Nie pasują nam ceny paliw więc, przejedziemy się powoli po drodze i utrudnimy jazdę innym podobnym do nas. Władzy się boimy narazić, więc będziemy jechać możliwie zgodnie z PoRD i tylko wkurwiać innych kierowców. Jeżeli ta akcja odniesie sukces, rozumiany jako dużą liczbę uczestników protestu,
to będzie tylko pokaz, jak bardzo powszechna jest głupota i strach. Jeśli policja
będzie sobie zawracać dupę tym żeby ich karać, to nie dlatego że władza się ich boi. To dlatego żeby pokazać, jak nisko mają trzymać puste łby przed obliczem władzy.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-01-27 17:55:24
Autor: Krzysztof 45
kakmar napisał(a):
Jednocześnie trzeba przyznać że władza, pomimo tego że okopała się za ordynacją i propagandą, to
ma poparcie w wyborach.
Ma poparcie bo ludzie maja wyprane mĂłzgi.

[...]
Ja nie widzę legalnych sposobów na zmiany. Oni są bezkarni. Legalnie to tylko naród dymają.

[...]
Nie zgadzam sie z takim twierdzeniem.
Tu nie chodzi o cenę paliwa, tylko o ilości i wysokość podatków w paliwie.

Pamiętasz protesty lub strajki komunikacji miejskiej, PKP, PKS itp?
Popatrz też na inne państwa. Np. Fala strajków w lotnictwie Francji, Grecji, Hiszpanii, Włoszech i w Portugalii w 2010 roku i strajk transportu publicznego Francji, Hiszpanii. A teraz Włochy.
Czy przejmowali się że ludzie nie dotrą na czas?

Tu ma być oddźwięk medialny i nagłośnienie problemu.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-27 20:03:24
Autor: to
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
begin kakmar
Głosowanie na
Korwina, jest już powszechnie odbierane jako szaleństwo i marnowanie
głosu

Bo głosowanie na kogoś, kto opowiada się za monarchią (zapewne ze sobą w roli króla) dokładnie tym jest. Żeby nie powiedzieć więcej.

Data: 2012-01-27 23:21:08
Autor: yabba
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:jfu95g$1qj$1news.vectranet.pl...
yabba napisał(a):
[...]

O tym myślałem, ale Ty zgrabniej to opisałeś. Większość nie idzie na wybory, bo jest przekonana, że nic nie zmieni. Więc wyniki nie odzwierciedlają przekonań większości.

Trzeba by przez dwa tygodnie jeździć wokól Sejmu, żeby ktoś się tym poważnie zainteresował.
Mylisz się.

Chciałbym się mylić. :(

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-27 13:41:27
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Jackare" <> napisał w wiadomości ...
Użytkownik "kakmar" <> napisał w wiadomości ...
[...]

A jak ty spojrzysz poza czubek własnego nosa to zauważysz że już kiedyś
był system gdzie tacy różni wiedzieli i robili pewne rzeczy za obywateli,
i jakoś nie miał wysokich ocen ani teraz ani kiedyś

Póki co jeżeli ktoś chce coś robić w moim imieniu to niech raczy
robić to za moją zgodą i w sposób który mi odpowiada a jak mnie nie pyta
o zdanie to niech moją osobą nie firmuje swojej głupoty

Data: 2012-01-28 00:15:18
Autor: Tomasz Pyra
On Fri, 27 Jan 2012 10:23:12 +0000 (UTC), kakmar wrote:

[...]

Może ja niedoceniam siły ludzkiej głupoty, ale uważam że ten protest jest
tak głupi że aż trudno uwierzyć.

Wymyślili go chyba w ministerstwie finansów w celu zrobienia kabaretu z
problemu jakim są ceny paliw.

Kierowcy mają zablokować sami siebie, zużywając do tego blokowania masę
paliwa i powodując wyższe zużycie paliwa w korkach które stworzą. Jedyni co się z protestu ucieszą to koncerny naftowe i skarb państwa który
zarobi na akcyzie za paliwo zużyte na protest. Protest przeciwko cenie paliwa powinien przede wszystkim polegać na
ograniczeniu używania paliwa. A protest siłowy na uniemożliwieniu
korzystania z paliwa. A tu goście wymyślili sobie coś zupełnie odwrotnego - "na złość mamie
odmrożą własne uszy" :) A na złość cenie paliwa zużyją go jeszcze więcej i sami się zablokują na
drogach. Zresztą to chyba jeden z setek przeróżnych fejsbukowych protestów przeciwko
najprzeróżniejszym rzeczom. Kilka tysięcy osób "lajknie", ale na cokolwiek więcej to już pary w majtach
zabraknie :) Wyjedzie po kilka-kilkanaście aut w każdym mieście, zmarnują
trochę paliwa i rozjadą do domów w poczuciu że zrobili coś wielkiego.

Już takich "protestów" było pełno - żeby nie kupować paliwa w jakiś tam
dzień (taa... kupić dzień wcześniej lub później), albo żeby nie kupować
paliwa na jakiś tam stacjach (ale kupować na innych). W każdym razie akcja taka mądra jak obrazek jej logo - kierowca sam sobie w
łeb strzela pistoletem z dystrybutora :)

Data: 2012-01-28 11:21:14
Autor: DoQ
W dniu 28-01-2012 00:15, Tomasz Pyra pisze:
[...]

O tym właśnie pisałem, ale podobno jak dojrzeję to zrozumiem ;)
Takie typowe "na złość mamie odmrożę sobie uszy".

--
Paweł

Data: 2012-01-28 20:02:27
Autor: Tomasz Pyra
On Sat, 28 Jan 2012 11:21:14 +0100, DoQ wrote:

[...]

Na CB dziś słyszałem jeszcze "na złość tacie, sfajdam się w gacie" ;)

Data: 2012-01-28 11:46:55
Autor: J.F.
Dnia Sat, 28 Jan 2012 00:15:18 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
Może ja niedoceniam siły ludzkiej głupoty, ale uważam że ten protest jest
tak głupi że aż trudno uwierzyć.
Wymyślili go chyba w ministerstwie finansów w celu zrobienia kabaretu z
problemu jakim są ceny paliw.

Sie zastanawiam jak sie ci kierowcy umawiaja ... moze to jakies gazety
wymyslily ? Napisza ze bedzie ... i bedzie, bo napisaly ?
[...]

A tak niekoniecznie - bo mozna zaprezentowac Orlenowi ze auta na
autostradzsie moga spalac dwa razy mniej, i zaprezentowac premierowi ze za
autostrady nikt nie zaplaci :-)

Protest przeciwko cenie paliwa powinien przede wszystkim polegać na
ograniczeniu używania paliwa.

Tydzien tramwajami i pociagami ?
A protest siłowy na uniemożliwieniu korzystania z paliwa.

Podpalic stacje Orlenu ? :-)
Czy zablokowac cysterny ... na drogach ?

Bo blokowanie stacji bylo tydzien temu .. do tego duzo nie trzeba - pare
osob zastawi dystrybutory, zatankuje po pare litrow, przy kasie zacznie z
hot-dogami grymasic, kartami placic, przy pin sie mylic ... a reszta
klientow pojedzie. Tylko chetnych do protestu zabraklo.

Zresztą to chyba jeden z setek przeróżnych fejsbukowych protestów przeciwko
najprzeróżniejszym rzeczom. Kilka tysięcy osób "lajknie", ale na cokolwiek więcej to już pary w majtach
zabraknie :)

No, trzeba przyznac ze na to ACTA odzew byl zadziwiajaco spory .. i cos
chyba nasz premier zauwazyl ze to tez wyborcy ...

J.

Data: 2012-01-28 12:51:58
Autor: Tomasz Pyra
On Sat, 28 Jan 2012 11:46:55 +0100, J.F. wrote:

[...]

Najbardziej chyba wokół fanpage wydarzenia na Facebooku.
Próbowałem chwilę dyskutować prywatnymi wiadomościami, z takim tam
najaktywniejszym organizatorem, ale gość nie sprawiał wrażenia
kontaktującego.

Próbowałem dopytać przeciw czemu konkretnie protestuje i co uważa że ktoś
powinien zrobić, ale odnoszę wrażenie że nie rozumiał pytań - twierdzi ma
być benzyna po 3zł na stacjach i koniec.

Nie żebym był przekonany że to cokolwiek determinuje, ale na jego profilu
ma świeże zdjęcia... z własnej studniówki.

[...]

Ja bym proponował raz w tygodniu, ale stale :)
Zryw niewiele ta - tygodniowy bojkot stacji większość kierowców przeżyje
tankując do pełna przed protestem.

Za to jakieś, nawet niewielkie ograniczenie zużycia paliwa, to już będzie
jakiś spadek wpływów z podatków i sygnał dla rządzących którego chyba
jeszcze nigdy nie dostali.

Bo póki co reakcjami społeczeństwa na kolejne podwyżki cen paliw było
kupowanie coraz większych samochodów z większymi silnikami i robienie nimi
coraz więcej kilometrów...

A protest siłowy na uniemożliwieniu korzystania z paliwa.

Podpalic stacje Orlenu ? :-)

Rafinerię ;)

[...]

No jeżeli celem protestu jest ograniczenie ceny paliw np. o 5gr na litrze,
to można próować na stacjach paliw ;)

[...]

17000 osób "lubi" protest przeciwko cenie paliw.
217000 osób "lubi" protest "nie dla ACTA w Polsce"

Zresztą jako że miekszkam prawie na trasie przejazdu protestu, to poszedłem
popatrzeć.
Trudno powiedzieć ilu było protestujących, ilu już zakorkowanych, ale korek
taki na parę minut stania zrobili - rozmiarami coś jak w dzień powszedni.
Trochę policji kieruje ruchem, na górze lata śmigłowiec.
Na parkingu posłuchałem CB i lecą na nich same joby...

Taka to akcja cudowna... Dzięki niej jutro zatankujemy zapewne za 3zł ;)

Data: 2012-01-28 13:01:41
Autor: Tomasz Pyra
On Sat, 28 Jan 2012 12:51:58 +0100, Tomasz Pyra wrote:

[...]

A tu cały ten bałagan na targeo:
http://img812.imageshack.us/img812/8192/korekr.jpg

Na austradach pewnie zakorkują więcej samochodów, bo w mieście to każdy ich
ominie i pojedzie inną drogą.

Data: 2012-01-28 22:41:22
Autor: kakmar
Dnia 27.01.2012 Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał/a:

W każdym razie akcja taka mądra jak obrazek jej logo - kierowca sam sobie w
łeb strzela pistoletem z dystrybutora :)

Ładne podsumowanie. Akcja byłaby nawet zabawna, gdyby nie działa się naprawdę.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-01-30 17:29:25
Autor: John Kołalsky
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam>

[...]

Pomyliłeś protest ze strajkiem.

Data: 2012-01-28 15:35:26
Autor: Pietia
kakmar wrote:

[...]

o kilku takich protestach problem sie zrobi polityczny. Nieprzejezdność
dróg (przejezdność to juz chyba ma nawet definicję ustawową ;) to może
być problem dla rządu, nie tylko dla "zwykłych ludzi".

Poza tym kolejarze też nie odmawiają wożenia polityków, a policja nie
odmawia ochrony Sejmu czy innych VIPów rządowych gdy robią akcje
strajkowe.

Protesty kierowców, w radiu zasłyszane