Protesty kierowców, w radiu zasłyszane

Data: 2012-01-27 12:37:56
Autor: Jackare
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:jfttug$jr4$1inews.gazeta.pl...
Właśnie usłyszałem że protestując przeciwko ceną paliw, będą blokować
autostrady i jakieś inne drogi w 42 miastach.
To ja mam takie proste pytanie, czy ich zupełnie pojebało?
Ja rozumiem jakby zablokowali bramę/wjazd, do URM, MF, sejmu czy Orlenu.
Ale zwykłe drogi dla zwykłych ludzi? Po co?

-- kakmaratgmaildotcom

jeśli spojrzysz poza czubek swoich butów być może dostrzeżesz że wyrażają swoje niezadowolenie także i w Twoim imieniu i w Twoim interesie
--
Jackare

Data: 2012-01-27 12:58:50
Autor: DoQ
Protesty kierowcw, w radiu zasyszane
W dniu 27-01-2012 12:37, Jackare pisze:
jeli spojrzysz poza czubek swoich butw by moe dostrzeesz e
wyraaj swoje niezadowolenie take i w Twoim imieniu i w Twoim interesie

Poprzez zwikszanie korkw i zwizanego z tym zuycia paliwa?

--
Pawe

Data: 2012-01-27 13:47:52
Autor: Krzysztof 45
Protesty kierowcw, w radiu zasyszane
DoQ napisa(a):
jeli spojrzysz poza czubek swoich butw by moe dostrzeesz e
wyraaj swoje niezadowolenie take i w Twoim imieniu i w Twoim interesie
Poprzez zwikszanie korkw i zwizanego z tym zuycia paliwa?
Martwisz sie o zuyte paliwo bo jest drogie? LOL

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

"Do  strajkujcych doczyli kierowcy ciarwek, ktrzy midzy innymi zablokowali kluczowe drogi i autostrady tego kraju, w tym take dojazdy do fabryk. Odnotowano przynajmniej 60 blokad cakowicie uniemoliwiajcych przejazd od Turynu i Mediolanu na pnocy poprzez Boloni i Rzym po Neapol i Taranto na poudniu kraju. Nigdzie nie mona byo podjecha do punktw pobierania opat na autostradach, co spowodowao pot꿭ne uszczuplenie wpyww do kasy operatorw autostrad. Kierowcy ciarwek sparaliowali m.in. prac w fabrykach Fiata w Melfi, Pomigliano, Cassino i Mirafiori oraz Sevel Val di Sangro."

Jestem za czym takim. Kilka takich akcji przynioso by zajebisty skutek, a zodziejom i darmozjadom zwieracze by puszczay na sama myl podniesienia cen akcyzy i podatkw.

Trzeba pamita e w jednoci sia, a polaczek teraz ekonomicznie za ryj jest trzymany i po za skomleniem na necie na nic innego go nie sta. Chcia bym si myli.

http://www.ekonomia24.pl/artykul/706159,797335-Droga-benzyna-przyczyna-drogowych-protestow.html

--
Krzysiek

Data: 2012-01-27 13:50:35
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 13:47, Krzysztof 45 pisze:

[...]

Zgadnij inteligencie, kto i komu zapaci za to niepotrzebnie zuyte paliwo.

--
Pawe

Data: 2012-01-27 13:57:51
Autor: Krzysztof 45
Protesty kierowcw, w radiu zasyszane
DoQ napisa(a):
Zgadnij inteligencie, kto i komu zapaci za to niepotrzebnie zuyte paliwo.
Ty nie zuyjesz, wic si nie martw, inteligencie.
To czy niepotrzebnie zuyte to sie okae, inteligencie.
To jest inwestycja ktra ma si zwrci, inteligencie :D
--
Krzysiek

Data: 2012-01-27 14:17:42
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 13:57, Krzysztof 45 pisze:
Zgadnij inteligencie, kto i komu zapaci za to niepotrzebnie zuyte
paliwo.
Ty nie zuyjesz, wic si nie martw, inteligencie.

Jeli bd musia jecha objazdem i sta w korku to mimowolnie zuyje inteligencie.

To czy niepotrzebnie zuyte to sie okae, inteligencie.
To jest inwestycja ktra ma si zwrci, inteligencie :D

To inwestuj pienidze wasne, a nie osb postronnych inteligencie.

--
Pawe

Data: 2012-01-27 14:35:34
Autor: Krzysztof 45
Protesty kierowcw, w radiu zasyszane
DoQ napisa(a):
To inwestuj pienidze wasne, a nie osb postronnych inteligencie.
Do PO-papracw nie masz uwag jak "gospodaruj" Twoimi pienidzmi bez Twojej wiedzy inteligencie? Nie mwic e sigaj po nie jak zodzieje, tylko z t rnic, e tworz na te zodziejskie praktyki prawo.

Przykad. Jak wyrwa kilka dodatkowych baniek od ludzi? Wprowadzi podatek od deszczu. Bareja sie chowa.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-27 17:03:13
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 14:35, Krzysztof 45 pisze:
Do PO-papracw nie masz uwag jak "gospodaruj" Twoimi pienidzmi bez
Twojej wiedzy inteligencie? Nie mwic e sigaj po nie jak zodzieje,
tylko z t rnic, e tworz na te zodziejskie praktyki prawo.

Aha. Rzd mi siga do kieszeni po kas, wic banda samozwaczych protestantw uznaje, e w imi mojego dobra bez mojej zgody te sobie signie. Podsumowujc - postoj sobie duej w korku czyli kupi wicej paliwa dajc zarobi "PO-papracom" i koncernom naftowym w imi ich zwalczania. Ech, jakie to mdre i logiczne.

--
Pawe

Data: 2012-01-27 17:44:31
Autor: Krzysztof 45
[...]

Jak doroniesz, to zrozumiesz.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-27 17:56:11
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 17:44, Krzysztof 45 pisze:
signie. Podsumowujc - postoj sobie duej w korku czyli kupi
wicej paliwa dajc zarobi "PO-papracom" i koncernom naftowym w imi
ich zwalczania. Ech, jakie to mdre i logiczne.
Jak doroniesz, to zrozumiesz.

No pewnie i Tusk te zrozumie! Jemu szczeglnie zaszkodziy te blokady!

--
Pawe

Data: 2012-01-27 23:36:04
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
W dniu 2012-01-27 13:57, Krzysztof 45 pisze:

Zgadnij inteligencie, kto i komu zapłaci za to niepotrzebnie
zużyte paliwo.
Ty nie zużyjesz, więc się nie martw, inteligencie.
To czy niepotrzebnie zużyte to sie okaże, inteligencie.
To jest inwestycja która ma się zwrócić, inteligencie :D

Jak nie zużyje, jak będzie musiał jechać wolniej/stać w korkach przez bandę idiotów, którzy zamierzają metodą otwartego łamania prawa zmuszać go do zdecydowanie mniej ekonomicznej jazdy ?

Data: 2012-01-28 16:51:33
Autor: Krzysztof 45
Protest z Brzegu udany
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Jak nie zużyje, jak będzie musiał jechać wolniej/stać w korkach przez
Jak ma zużyć jak będzie leżał przed TV :D
bandę idiotów, którzy zamierzają metodą otwartego łamania prawa zmuszać go do zdecydowanie mniej ekonomicznej jazdy ?
Akcja udała sie zajebiście. Frekwencja dopisała. Dzwonów nie było. Nie wiem gdzie Ty widzisz łamanie prawa.

Z Brzegu wyjechało na moje oko ze dwie setki oklejonych aut. Była TVN24, TVP, kilka radiowozów i śmigłowiec policyjny.
Policja nie wtrącała się, tylko ścigała tych co awaryjnym cisnęli.
Przez dwie godziny autostrada w stronę wrocka zblokowana była całkowicie, do czego przyczyniły się tez dwa TIRy.

--
Krzysiek

Data: 2012-01-28 17:03:08
Autor: Artur Maśląg
Protest z Brzegu udany
W dniu 2012-01-28 16:51, Krzysztof 45 pisze:
Rafał "SP" Gil napisał(a):
(...)
bandę idiotów, którzy zamierzają metodą otwartego łamania prawa
zmuszać go do zdecydowanie mniej ekonomicznej jazdy ?
Akcja udała sie zajebiście.Frekwencja dopisała. Dzwonów nie było.

Jak widzę idiotów nie brakuje. Pogratulować.

Nie wiem gdzie Ty widzisz łamanie prawa.

Naprawdę?

Z Brzegu wyjechało na moje oko ze dwie setki oklejonych aut. Była TVN24,
TVP, kilka radiowozów i śmigłowiec policyjny.

No, świetne. 200 baranów się świetnie bawiło kosztem całego
społeczeństwa. Rozumiem, że wygrane zawody w "kto mniej zatankuje"
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=VIO9KEcvfws#t=5s
były nagradzane szacunek + 10 i powszechne uznanie wśród innych
imprezowiczów.

Policja nie wtrącała się, tylko ścigała tych co awaryjnym cisnęli.
Przez dwie godziny autostrada w stronę wrocka zblokowana była
całkowicie, do czego przyczyniły się tez dwa TIRy.

Aha, blokowanie autostrady to nie jest łamanie prawa.

Data: 2012-01-28 19:33:07
Autor: Krzysztof 45
Protest z Brzegu udany
Artur Maśląg napisał(a):
Jak widzę idiotów nie brakuje. Pogratulować.
Żałosny jesteś.
No, świetne. 200 baranów się świetnie bawiło kosztem całego
społeczeństwa.
Barana to w rodzinie szukaj lub przed lustrem.
Ty i społeczeństwo. Nie rozwalaj mnie.
Włącz wiadomości to zobaczysz społeczeństwo.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-28 19:35:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Protest z Brzegu udany
W dniu 2012-01-28 19:33, Krzysztof 45 pisze:

[...]

Tak tak ... włącz świadomość, prędkość zabija ... Więc jeździjcie kurwa wolniej - nie będzie was bolała cena paliwa.

Data: 2012-01-28 20:00:15
Autor: Krzysztof 45
Protest z Brzegu udany
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Tak tak ... włącz świadomość, prędkość zabija ... Więc jeździjcie kurwa wolniej - nie będzie was bolała cena paliwa.
Poczekaj jak Ci sie źródełko z talonami skończy.
Mnie cena paliwa nie boli, tylko nie lubię być dymany podatkami od podatków w złodziejskich ilościach, i wysłuchiwanie pierdolenia odgórnymi decyzjami unii.

Ja tego nie organizowałem, wolałbym akcję która uderzy bezpośrednio w złodziei i bardziej zaboli. Cóż.
Ale widziałem duże poparcie przypadkowych kierowców i zbytnio dramatu nie było bo przyłączali się.
A kto chciał to i tak z małymi problemami pocisnął do przodu. Może z tylko z 15 aut lewo prawo i awaryjny w tym jeden dwa TIRy szalało na odcinku Brzeg-Wrocław. Reszta przyłączyła się i te godzinkę z hakiem jechało równo ze wszystkimi.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-28 20:08:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Protest z Brzegu udany
W dniu 2012-01-28 20:00, Krzysztof 45 pisze:

Poczekaj jak Ci sie źródełko z talonami skończy.
Mnie cena paliwa nie boli, tylko nie lubię być dymany podatkami
od podatków w złodziejskich ilościach, i wysłuchiwanie
pierdolenia odgórnymi decyzjami unii.

Zważ, że podatki są "procentowe" a nie kwotowe.

Pytam zatem - po tym proteście, który tak namiętnie popierasz - to kiedy paliwko po 3,50 ? Czy jednak wystarczy protestującym i popierającym protestujących hucpa, którą odpierdolili ?

Parcie na szkiełko ? Nic w życiu nie osiągąłem i *nie osiągnę* ale przynajmniej mnie w TV pokażą ?

Kiedy obniżka cen paliwa ? Gotowy jestem przyjąć informację, że potrzebnych jest jeszcze 6 protestów. Dźwignę je wyjątkowo. Pytam tylko co trzeba zrobić dokładnie i kiedy paliwo stanieje ?

A może jednak hucpa górą ?

Data: 2012-01-28 21:05:05
Autor: Krzysztof 45
Protest z Brzegu udany
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Zważ, że podatki są "procentowe" a nie kwotowe.
No procentowe. I co?
Akcyza, vat od akcyzy, od akcyzy i vatu opłata paliwowa. Zajebiste dymanie.
Pytam zatem - po tym proteście, który tak namiętnie popierasz
Namiętnie nie popieram, ale popieram że coś sie robi by pokazać że tak dalej być nie może.
- to kiedy paliwko po 3,50 ? Czy
jednak wystarczy protestującym i popierającym protestujących hucpa, którą odpierdolili ?
Hucpa powiadasz. Wiesz jak kiedyś Urban nazywał strajkujących robotników i studentów?

To nie to co wcześniej że cztery auta blokowały bezsensownie jedna stację prze godzinę.
To już zasięg ogólnokrajowy i nie liczony w sztukach.

Paliwo to jedno, ale ogólnie ludzie maja dość i powoli nie wyrabiają. Podnoszą podatki i tworzą nowe gdzie sie da. Te od deszczu i śniegu to walenie w dupę publicznie w biały dzień. W czynszach tworzą nowe pozycje cenotwórcze. Np. fundusze celowe lub abonament od wodomierzy. Z każdej strony co chwila dopierdalają i na nic innego ich nie stać.
Łącznie w administracji publicznej, w obronie narodowej i w ZUS-ie zatrudnionych jest ponad 650 tys. urzędników. Z roku na rok coraz więcej, a takie były obietnice o tanim państwie i redukcji stanowisk. W skali roku sam koszt ich wynagrodzeń to 32 mld zł. Jest to jedną z przyczyn, dla których rosną w Polsce podatki.
Podejrzewam że następne protesty będą bardziej dotkliwe.
Kiedy paliwo po 3,50? Kiedy średnia pensja 12 000 zł?
Parcie na szkiełko ? Nic w życiu nie osiągąłem i *nie osiągnę* ale przynajmniej mnie w TV pokażą
?
Poważnie tak myślisz?
--
Krzysiek

Data: 2012-01-31 09:03:20
Autor: LEPEK
Protest z Brzegu udany
W dniu 2012-01-28 21:05, Krzysztof 45 pisze:
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Zważ, że podatki są "procentowe" a nie kwotowe.
No procentowe. I co?
Akcyza, vat od akcyzy, od akcyzy i vatu opłata paliwowa. Zajebiste dymanie.

Akcyza na paliwo jest procentowa, tak?
To ty nawet nie wiesz dokładnie, przeciw czemu robisz zadymę, ignorancie jeden...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-01-31 15:51:15
Autor: Krzysztof 45
Protest z Brzegu udany
LEPEK napisał(a):
To ty nawet nie wiesz dokładnie, przeciw czemu robisz zadymę, ignorancie jeden...
Marża polskich rafinerii to raz, a dwa dyskusja na forum UE na temat zmiany systemu "minimum akcyzowego" do którego mamy prawo.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-28 20:34:17
Autor: Artur Maśląg
Protest z Brzegu udany
Artur Maśląg napisał(a):
Jak widzę idiotów nie brakuje. Pogratulować.
Żałosny jesteś.

Nie wątpię - zresztą cóż innego mógłbyś napisać, skoro
nie widzisz idiotyzmu w postaci uprzykrzania innym
życia i do tego działaniem, które w efekcie jedynie może
doprowadzić do podwyżek cen paliwa, a nie wręcz przeciwnie.
Szkoda, że się nie odniosłeś do upalania gum gdzieś w tle
protestu - słychać ładnie w tle tego materiału, który przytoczyłem.

No, świetne. 200 baranów się świetnie bawiło kosztem całego
społeczeństwa.
Barana to w rodzinie szukaj lub przed lustrem.

Co, zabolało? Znaczy brałeś w tym udział nie tylko wirtualnie?
Pogratulować świadomości.

Ty i społeczeństwo. Nie rozwalaj mnie.

Aha, znaczy bawisz się kosztem innych.

Włącz wiadomości to zobaczysz społeczeństwo.

Wiadomości - tak, jasne. Może jednak mniej tv, a więcej
świadomości i wiedzy. Polecam.

Data: 2012-01-28 17:03:48
Autor: DoQ
Protest z Brzegu udany
W dniu 28-01-2012 16:51, Krzysztof 45 pisze:
Akcja udaa sie zajebicie. Frekwencja dopisaa. Dzwonw nie byo. Nie
wiem gdzie Ty widzisz amanie prawa.

No zajebicie si udaa, ON ju po 3,50/litr?

Przez dwie godziny autostrada w stron wrocka zblokowana bya
cakowicie, do czego przyczyniy si tez dwa TIRy.

Fantastyczna akcja, na pewno wszyscy podrujcy tego dnia autostrad byli przeszczliwi!

--
Pawe

Data: 2012-01-28 18:54:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Protest z Brzegu udany
W dniu 2012-01-28 17:03, DoQ pisze:

wiem gdzie Ty widzisz łamanie prawa.
No zajebiście się udała, ON już po 3,50/litr?
Przez dwie godziny autostrada w stronę wrocka zblokowana była
całkowicie, do czego przyczyniły się tez dwa TIRy.
Fantastyczna akcja, na pewno wszyscy podróżujący tego dnia
autostradą byli przeszczęśliwi!

Hmmm ... klejnego papieru po karnych kutasach za parkowanie mam jeszcze trochę ...

Nie ma huja, robię karne kutasy za blokowanie autostrady i gdzie przyczaję skurwysyna z ich "naklejką reklamową" tam jeb.

Data: 2012-01-28 19:01:20
Autor: DoQ
Protest z Brzegu udany
W dniu 28-01-2012 18:54, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:
Hmmm ... klejnego papieru po karnych kutasach za parkowanie mam jeszcze
troch ...

Karny kutas drczy tylko i wycznie samego "zainteresowanego", a tutaj obrywaj niewinni.

Nie ma huja, robi karne kutasy za blokowanie autostrady i gdzie
przyczaj skurwysyna z ich "naklejk reklamow" tam jeb.

Oliwk szybki wysmarowa  :)

--
Pawe

Data: 2012-01-28 20:11:38
Autor: J.F.
Protest z Brzegu udany
Dnia Sat, 28 Jan 2012 19:01:20 +0100, DoQ napisa(a):
[...]

A na obecnego premiera kto glosowal ? Winni :-)

Nie narzekajcie, tylko popierajcie te akcje.  I anty-ACTA.
Obywatele jakby pierwszy raz zaczeli krzyczec co im sie nie podoba, a p
politycy jakby pierwszy raz zaczeli sluchac co krzycza.

A nie przepraszam - byli juz gornicy, lekarze, pielegniarki i no Samoobrona
:-)

J.

Data: 2012-01-28 22:53:12
Autor: DoQ
Protest z Brzegu udany
W dniu 28-01-2012 20:11, J.F. pisze:
A na obecnego premiera kto glosowal ? Winni :-)
Nie narzekajcie, tylko popierajcie te akcje.  I anty-ACTA.
Obywatele jakby pierwszy raz zaczeli krzyczec co im sie nie podoba, a p

Wyjanij jeszcze dlaczego protest antyActa moe by zauwaony przez wadze i nie szkodzi innym obywatelom, a protest "paliwowy" ju nie?

--
Pawe

Data: 2012-01-27 14:01:38
Autor: yabba
Protesty kierowcw, w radiu zasyszane
Uytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisa w wiadomoci news:jfu6e5$m15$1news.vectranet.pl...
DoQ napisa(a):
[...]

U nas nic by to nie dao. Z powodu maej frekwencji wyborczej, nie ma u nas przeoenia oceny wadzy na wynik wyborw. Na wybory chodzi elazny elektorat, ktry zawsze zagosuje na ulubiona parti.
Trzeba by przez dwa tygodnie jedzi wokl Sejmu, eby kto si tym powanie zainteresowa.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-27 14:34:21
Autor: Krzysztof 45
Protesty kierowcw, w radiu zasyszane
yabba napisa(a):
U nas nic by to nie dao. Z powodu maej frekwencji wyborczej,
Niski poziom frekwencji jest oznak bezsilnoci narodu ktry nie ufa adnej opcji politycznej. Kada opcja polityczna obiecuje a nastpnie bezkompromisowo dymie nard w dup.
I sia w tej czci dymanego narodu.
Trzeba by przez dwa tygodnie jedzi wokl Sejmu, eby kto si tym powanie zainteresowa.
Mylisz si.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-27 15:26:49
Autor: kakmar
Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
Dnia 27.01.2012 Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał/a:
yabba napisał(a):
U nas nic by to nie dało. Z powodu małej frekwencji wyborczej,
Niski poziom frekwencji jest oznaką bezsilności narodu który nie ufa żadnej opcji politycznej. Każda opcja polityczna obiecuje a następnie bezkompromisowo dymie naród w dupę.
I siła w tej części dymanego narodu.

Niestety udało się ustabilizować system i dobrać odpowiednią barierę wejścia.
Jednocześnie trzeba przyznać że władza, pomimo tego że okopała się za ordynacją i propagandą, to ma poparcie w wyborach. Ludzie idą i głosują od 20 lat na tych samych. Zmieniają się nazwy i koalicje, ale nie nazwiska. Niesamowite jak dla mnie jest to, że z jednej strony słychać ciągłe lamenty i narzekania. A z drugiej
brakuje chętnych do jakichkolwiek realnych działań które cokolwiek mogłyby zmieniać. Szczytem wyrażenia dezaprobaty jest głosowanie na Leppera, czy Palikota.
Głosowanie na Korwina, jest już powszechnie odbierane jako szaleństwo i marnowanie
głosu. Wyborcy grają w gierki koalicyjne wśród tych samych polityków pod różnymi szyldami. Czy ktoś jeszcze kojarzy dlaczego głosował na kogoś konkretnego. A poprzednim i poprzednim razem? Większości chyba jest na tyle dobrze że mają to w dupie kto rządzi, stanowi prawo.
Najlepiej pokazuje to przykład porażki JOW. Powszechną dosyć, przynajmniej deklarowaną powszechnie, wolę obywateli co do metod realizacji demokracji, rządzący olali. I co, i nic. Jest dobrze.

Trzeba by przez dwa tygodnie jeździć wokól Sejmu, żeby ktoś się tym poważnie zainteresował.
Mylisz się.

Każdy kto decyduje się na jawne wystąpienie przeciw władzy, musi się liczyć z tym że dostanie pałą, co najmniej. Jest to jednak działanie bezsensowne o ile są jeszcze dostępne jakieś legalne metody na zmianę. Ale nawet w wypadku gdy nie
ma innej możliwości protestu, to warto pomyśleć kto ucierpi na naszym działaniu.
Blokowanie dróg wyniosło Leppera do władzy, jemu udało się zorganizować silną grupę połączoną wspólnotą interesów. On nie blokował pól tylko drogi, nie niszczył
lokalnych upraw tylko importowane. To były działania przeciwko innym, ale zgodne
z partykularnym interesem organizacji którą tworzył.
To co proponują organizatorzy tego protestu jest przejawem skrajnej głupoty, albo poziomu rozwoju czterolatka który na złość odmrozi sobie uszy.
Nie pasują nam ceny paliw więc, przejedziemy się powoli po drodze i utrudnimy jazdę innym podobnym do nas. Władzy się boimy narazić, więc będziemy jechać możliwie zgodnie z PoRD i tylko wkurwiać innych kierowców. Jeżeli ta akcja odniesie sukces, rozumiany jako dużą liczbę uczestników protestu,
to będzie tylko pokaz, jak bardzo powszechna jest głupota i strach. Jeśli policja
będzie sobie zawracać dupę tym żeby ich karać, to nie dlatego że władza się ich boi. To dlatego żeby pokazać, jak nisko mają trzymać puste łby przed obliczem władzy.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-01-27 17:55:24
Autor: Krzysztof 45
kakmar napisał(a):
Jednocześnie trzeba przyznać że władza, pomimo tego że okopała się za ordynacją i propagandą, to
ma poparcie w wyborach.
Ma poparcie bo ludzie maja wyprane mózgi.

[...]
Ja nie widzę legalnych sposobów na zmiany. Oni są bezkarni. Legalnie to tylko naród dymają.

[...]
Nie zgadzam sie z takim twierdzeniem.
Tu nie chodzi o cenę paliwa, tylko o ilości i wysokość podatków w paliwie.

Pamiętasz protesty lub strajki komunikacji miejskiej, PKP, PKS itp?
Popatrz też na inne państwa. Np. Fala strajków w lotnictwie Francji, Grecji, Hiszpanii, Włoszech i w Portugalii w 2010 roku i strajk transportu publicznego Francji, Hiszpanii. A teraz Włochy.
Czy przejmowali się że ludzie nie dotrą na czas?

Tu ma być oddźwięk medialny i nagłośnienie problemu.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-27 20:03:24
Autor: to
Protesty kierowcw, w radiu zasyszane
begin kakmar
Głosowanie na
Korwina, jest już powszechnie odbierane jako szaleństwo i marnowanie
głosu

Bo głosowanie na kogoś, kto opowiada się za monarchią (zapewne ze sobą w roli króla) dokładnie tym jest. Żeby nie powiedzieć więcej.

Data: 2012-01-27 23:21:08
Autor: yabba
Protesty kierowcw, w radiu zasyszane
Uytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisa w wiadomoci news:jfu95g$1qj$1news.vectranet.pl...
yabba napisa(a):
[...]

O tym mylaem, ale Ty zgrabniej to opisae. Wikszo nie idzie na wybory, bo jest przekonana, e nic nie zmieni. Wic wyniki nie odzwierciedlaj przekona wikszoci.

Trzeba by przez dwa tygodnie jedzi wokl Sejmu, eby kto si tym powanie zainteresowa.
Mylisz si.

Chciabym si myli. :(

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-27 13:41:27
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Jackare" <> napisał w wiadomości ...
Użytkownik "kakmar" <> napisał w wiadomości ...
[...]

A jak ty spojrzysz poza czubek własnego nosa to zauważysz że już kiedyś
był system gdzie tacy różni wiedzieli i robili pewne rzeczy za obywateli,
i jakoś nie miał wysokich ocen ani teraz ani kiedyś

Póki co jeżeli ktoś chce coś robić w moim imieniu to niech raczy
robić to za moją zgodą i w sposób który mi odpowiada a jak mnie nie pyta
o zdanie to niech moją osobą nie firmuje swojej głupoty

Protesty kierowców, w radiu zasłyszane