Protesty w Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku.

Data: 2010-04-15 08:58:33
Autor: karwanjestkretynem
Protesty w Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku.
http://www.tvn24.pl/-1,1652220,0,1,pod-kuria-znow-spory-protesty-w-innych-czesciach-kraju,wiadomosc.html

Tragedia zjednoczyła Polaków, ale znalazł się jeden, który potrafił skutecznie to zniszczyc. Tfu!!!

Przemysław Warzywny
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

Data: 2010-04-15 07:07:43
Autor: Hans Kloss
Antykacze kurwy pokazuja swoje prawdziwe oblicze
karwanjestkretynem <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał(a):
Tragedia zjednoczyła Polaków, ale znalazł się jeden, który potrafił
... udowodnić jakim bulszitem było bredzenie warzywnej trzody o owym rzekomym
"zjednoczeniu". Brawo dla pomysłodawcy wawelskiego pochówku, ktokolwiek nim
był! ;)
J-23

Data: 2010-04-15 09:13:22
Autor: cytryna
Antykacze kurwy pokazuja swoje prawdziwe oblicze
karwanjestkretynem <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał(a): > Tragedia zjednoczyła Polaków, ale znalazł się jeden, który potrafił .. udowodnić jakim bulszitem było bredzenie warzywnej trzody o owym rzekomym
"zjednoczeniu". Brawo dla pomysłodawcy wawelskiego pochówku, ktokolwiek nim
był! ;)
J-23

W jednej chwili dwadzieścia lat zatruwania polskich umysłów poprawnościa polityczną, pozbawiania tożsamości narodowej, walki z patriotyzmem oraz religijnością spaliło na panewce. Rozumię rozżalenie michnikoidów oraz ich smutnych ideologów - Wajdy, Pasenta, Piskorskiego, przegrali z kretesem, podobnie jak liczne grono zdyscyplinowanych TW z Bolkiem na czele. To boli
ale tego należało oczekiwać, czas udać się na śmietnik historii.

Data: 2010-04-15 09:21:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
Antykacze kurwy pokazuja swoje prawdziwe oblicze
czwartek, 15 kwietnia 2010 09:13. carbon entity 'cytryna' <cytryna4@poczta.onet.eu>

[...]
smutnych ideologĂłw - Wajdy, Pasenta, Piskorskiego, przegrali z kretesem,
podobnie jak liczne grono zdyscyplinowanych TW z Bolkiem na czele. To boli
ale tego należało oczekiwać, czas udać się na śmietnik historii.

Ja nie lubię GWna, przestałem je popierać kilka lat temu, jak się po Lamie Ole bez podstaw przejechało. Ale moje odczucia co do pochówku prezydenta Kaczyńskiego na Wawelu są mocno mieszane.

Data: 2010-04-15 00:43:55
Autor: zbig
On 15 Kwi, 09:21, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

Ja nie lubię GWna, przestałem je popierać kilka lat temu, jak się po Lamie
Ole bez podstaw przejechało. Ale moje odczucia co do pochówku prezydenta
Kaczyńskiego na Wawelu są mocno mieszane.
Tym samym dołączyłeś do grona, delikatnie mówiąc, nie-patriotów. W tej
sprawie zabrania się mieć inne zdanie.
Słyszałem jeden głos rozsądny - Bielana, który stwierdził, ze rozumie
tych, którym ta decyzja może się nie podobać, czy jakoś tak.

Data: 2010-04-15 09:53:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
Antykacze kurwy pokazuja swoje prawdziwe oblicze
czwartek, 15 kwietnia 2010 09:43. carbon entity 'zbig' <zbigniew_@gazeta.pl>

[...]

Ale uważam, że spóźnne protesty, po tym jak decyzja już zapadła to cyrk. O ile decyzja pochowania prezydenta Kaczyńskiego na Wawelu brzmi jak żenujący dowcip prowadzącego, o tyle głośny cyrk protestujących żenuje podwójnie.

Data: 2010-04-15 00:58:32
Autor: zbig
On 15 Kwi, 09:53, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

[...]

wypada się pod tym podpisać. Wystarczyłyby protesty w formie listów,
tak jak zrobił to Wajda.

Data: 2010-04-15 13:39:16
Autor: cirrus
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:hq6gm1$d59$1news.onet.pl...
czwartek, 15 kwietnia 2010 09:43. carbon entity 'zbig'
<zbigniew_@gazeta.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:
[...]

A co powiesz na prowadzenie antykomorowskiej propagandy przez przedstawicieli RM w kolejce oczekującej przed palacem prezydenckim?

--
stevep

Data: 2010-04-15 16:08:26
Autor: ColgatesBilly
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hq6r1i$v8b$1news.vectranet.pl...
[...]

Ze jeszcze Polska nie zginela, poki mohery zyja

Kol

Data: 2010-04-15 16:07:26
Autor: ColgatesBilly
"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> wrote in message news:hq6gm1$d59$1news.onet.pl...
[...]

Coz zenujacego w tej decyzji?
Moim zdaniem, tym jednym slowem, zniwelowales
pozytywny w sumie przekaz.
Coz, kazdy ma juz nieodwracalne zmiany w mozgu....

Data: 2010-04-15 16:05:53
Autor: ColgatesBilly
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:aa52393a-fda3-4777-a76e-8d96a0533f0e5g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Mozesz je miec, bylebys stale nie zawracal d***
Co do  Bielana, to nie dopowiedzial, co sadzi o organizowaniu takich
spontonow, i kto za tym stoi.
( znow te PiSowskie obsesje IV Kaczyzmu)

Kol

Data: 2010-04-15 07:39:03
Autor: Hans Kloss
Antykacze kurwy pokazuja swoje prawdziwe oblicze
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):
Ole bez podstaw przejechalo. Ale moje odczucia co do pochowku prezydenta Kaczynskiego na Wawelu sa mocno mieszane.

To je sobie odmieszaj świadomością, że leży tam pośród innych którzy
zmarli/zginęli w trakcie służby Ojczyźnie jako jej przywódcy. Takich jak np.
Michał Korybut Wiśniowiecki, August II Mocny czy Władysław Sikorski.
J-23 --

Data: 2010-04-15 10:32:52
Autor: Panslavista

"Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hq6fqn$2c8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ta skala, pacanie.

Data: 2010-04-15 01:40:34
Autor: Hans Kloss
Antykacze kurwy pokazuja swoje prawdziwe oblicze
On 15 Kwi, 10:32, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:

Nie ta skala, pacanie.

Dokładnie ta sama matołku. Wymieniłem trzech których działalność była,
w kontekście zasług dla Ojczyzny, kontrowersyjna. Delikatnie pisząc
kontrowersyjna.
J-23

Data: 2010-04-15 11:20:57
Autor: Panslavista

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:fb0f24ec-3f7b-4ee6-9fc0-eaf5fe0ecfaag11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Matołek twoim ojcem. Królowie to nie Kaczyński choć z elekcji. Problem w tym, co zrobiłby Kaczyński mając władzę absolutną, skoro bez niej był kryptochunionistą

Data: 2010-04-15 16:04:01
Autor: ColgatesBilly
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4bc6da8c$0$17104$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I dlatego tez....trafi pod krypte!
Czuc tu od poczatku reke Boga, i jego nie tylko niezbadane a
doskonale drogi, ale i... poczucie humoru i sprawiedliwosc.

PS az nie lepsza bylaby Koza?

Kol

Data: 2010-04-15 10:54:58
Autor: Tomek
[...]

Oczywiście każdy ma prawo do własnych sądów. Ale w takiej chwili ostatnim sk...syństwem są takie protesty. Kto chce, może napisać do Dziwisza, wyrazić swój protest w FORMIE, która w tak trudnej chwili można uznać za dopuszczalną.
Tomek

Data: 2010-04-15 11:04:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
Antykacze kurwy pokazuja swoje prawdziwe oblicze
czwartek, 15 kwietnia 2010 10:54. carbon entity 'Tomek' <tentom@tlen.pl>

Dokładnie.

Data: 2010-04-15 16:00:28
Autor: ColgatesBilly
"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> wrote in message news:hq6ep1$5td$4news.onet.pl...
[...]

To se pan zmieszaj dzin z tonikiem,  moze przestaniesz
miec takie polackie dylematy.
Jest jak jest.

Data: 2010-04-15 11:00:27
Autor:
Antykacze kurwy pokazuja swoje prawdziwe oblicze
On Thu, 15 Apr 2010 07:07:43 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote: [....]

 BRAWO ! BRAWO ! BRAWO ! BRAWO ! BRAWO ! BRAWO ! BRAWO ! BRAWO !

 coz za szacunek dla zmarlych. jak ci nie wstyd?!!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 02:08:34
Autor: Hans Kloss

<necr0c0w.SKA...@gazeta.pl> wrote: [....]

 BRAWO ! BRAWO ! BRAWO ! BRAWO ! BRAWO ! BRAWO ! BRAWO ! BRAWO !

 coz za szacunek dla zmarlych. jak ci nie wstyd?!!

Za co, skoro to właśnie zdaniem pełoprostetowiczów zasługi Prezydenta
Kaczyńskiego dla Ojczyzny były, delikatnie pisząc, kontrowersyjne? A
ja takie samo zdanie mam o obu wymienionych przeze mnie królach i
generale Sikorskim i nic tu do rzeczy nie ma mój szacunek dla
Majestatu Monarszego czy godności Wodza Naczelnego RP.

Data: 2010-04-15 11:38:10
Autor:
Antykacze kurwy pokazuja swoje prawdziwe oblicze
On Thu, 15 Apr 2010 02:08:34 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

Za co, skoro to właśnie zdaniem pełoprostetowiczów zasługi Prezydenta
Kaczyńskiego dla Ojczyzny były, delikatnie pisząc, kontrowersyjne?

 tak. nie tylko dla "pełoprostetowiczów". ciszej nad ta trumna.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Protesty w Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku.