Protokol oddania wynajmowanego mieszkania po terminie wypowiedzenia

Data: 2015-05-24 23:57:50
Autor: adamokon01
Protokol oddania wynajmowanego mieszkania po terminie wypowiedzenia
Witam,

Co w przypadku gdy protokol zwrotu wynajmowanego mieszkania zostanie sporzadzony po 3 miesiecznym okresie wypowiedzenia (umowa byla na czas nieokreslony), z mieszkania wyprowadzilem sie wczesniej zgodnie z terminem ale na skutem pewnych okolicznosci z wlascicielem moglismy sie spotkac dopiero po tym terminie, czy to rodzi jakies dodatkowe oplaty?

Data: 2015-05-25 09:01:26
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-05-25 o 08:57, adamokon01@o2.pl pisze:
[...]

A co jest w protokole w przedmiocie terminu opróşnienia lokalu?

--
Liwiusz

Data: 2015-05-25 00:30:58
Autor: adamokon01
W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 09:01:42 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
W dniu 2015-05-25 o 08:57, adamokon01@o2.pl pisze:
> Witam,

A co jest w protokole w przedmiocie terminu opróżnienia lokalu?

-- Liwiusz

2 tygodnie po terminie wypowiedzenia ale stalo sie to na skutek zwloki wlasciciela

Data: 2015-05-25 09:32:35
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-05-25 o 09:30, adamokon01@o2.pl pisze:
[...]

Nie bardzo rozumiem - jak zwłoka wierzyciela miałaby być powodem, że
zajmowałeś lokal 2 tygodnie dłużej?

--
Liwiusz

Data: 2015-05-25 00:59:35
Autor: adamokon01
W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 09:32:51 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

Nie bardzo rozumiem - jak zwłoka wierzyciela miałaby być powodem, że
zajmowałeś lokal 2 tygodnie dłużej?

-- Liwiusz

Nie mogl odebrac go wczesniej z powodow osobistych, lokal nie zajmowalem dluzej, przed uplywem terminu wypowiedzenia opuscilem go i posprzatalem, zrobilem zdjecia i mam swiadkow, potem stal 2 tygodnie pusty zanim wlasciciel zechcial go odebrac formalnie.

Data: 2015-05-25 15:00:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-05-25 o 09:59, adamokon01@o2.pl pisze:
[...]

Ale w protokole oświadczyłeś, Ĺźe uĹźywałeś lokal  tygodnie dłuĹźej, tak
jak tutaj mi napisałeś?

--
Liwiusz

Data: 2015-05-25 07:09:36
Autor: adamokon01
W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 15:00:36 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]

Ale w protokole oświadczyłeś, że używałeś lokal  tygodnie dłużej, tak
jak tutaj mi napisałeś?

-- Liwiusz

protokol podpisalem z data 2 tygodnie dluzej, co mialem zrobic? namawiac wlasciciela do wpisania daty wstecznej? Prosba o porade.

Data: 2015-05-25 17:44:45
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 25 May 2015, adamokon01@o2.pl wrote:

[...]

  W żadnym razie.
  Protokół powinien stwierdzać dla lokalu "opróżnionego <tu data
zwolnienia> stan w dniu przekazania kluczy, tj. <tu data przekazania>".
  Tak, wiem, dobrze się gada po fakcie.
  Ale skoro pytasz...

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-05-25 17:48:36
Autor: Robert Tomasik
W dniu 25-05-15 o 16:09, adamokon01@o2.pl pisze:

[...]

Praktycznie w razie kłopotu konieczny będzie dowód, kiedy postawiłeś
lokal do dyspozycji właściciela. To,kiedy on ostatecznie miał czas sobie
go obejrzeć, to już jego problem. Na przyszłość pasowałoby takie coś
wzmiankować w protokole, że wynajęty był do 1 maja, ale właściciel miał
czas odebrać dopiero 14 maja  - przykładowo.

Data: 2015-05-25 08:58:40
Autor: adamokon01
W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 17:48:39 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
wzmiankować w protokole, że wynajęty był do 1 maja, ale właściciel miał
czas odebrać dopiero 14 maja  - przykładowo.

Czy czy czysto hipotetycznie w razie celowej zwloki w odebraniu lokalu przez wlasciciela moze on zadac zaplaty po wypowiedzenie umowy za ten okres dodatkowy argumentujac ze moglem go uzywac?

Data: 2015-05-25 11:18:34
Autor: witek
adamokon01@o2.pl wrote:

Czy czy czysto hipotetycznie w razie celowej zwloki w odebraniu lokalu przez wlasciciela moze on zadac zaplaty po wypowiedzenie umowy za ten okres dodatkowy argumentujac ze moglem go uzywac?

Nie.
Wazne kiedy opuścileś, a nie kiedy podpisaliście papierek.

Tylko miej na to dowody w razie czego.

Data: 2015-05-25 20:06:16
Autor: Robert Tomasik
W dniu 25-05-15 o 17:58, adamokon01@o2.pl pisze:

[...]

Nie mogłeś, bo się umówiliście, że nie będziesz.

Data: 2015-05-25 23:32:31
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 25 May 2015, Robert Tomasik wrote:

[...]

  Jako że "móc" ma tu podwójne znaczenie (wszak *mógł* używać wbrew
umowie), przetłumaczyłbym to tak: na właściciela został w ten
sposób przerzucony obowiązek przedstawienia dowodu, lokal
w okresie po zakończeniu umowy jednak nie był opróżniony
lub był użytkowany.
  Inaczej mówiąc, argumentować sobie może, ale to on musi przedstawić
DOWÓD że tak było.
  Może być? ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-05-26 00:59:19
Autor: Robert Tomasik
W dniu 25-05-15 o 23:32, Gotfryd Smolik news pisze:
[...]

W razie co,. to właściciel lokalu będzie musiał dowieść, że on z tego korzystał, bo na tej podstawie będzie chciał dowieść swoje prawo do wynagrodzenia.

Data: 2015-05-27 06:44:49
Autor: ąćęłńóśźż
Protokol oddania wynajmowanego mieszkania po terminie wypowiedzenia
Ważna jest umowna, to co ponad umowę to korzystanie bezumowne, własciciel musiałby przeprowadzić dowód.
BTW mam odwrotną sytucje przejęcia protokolarnego lokalu 2-3 miesiące przed upływen terminu najmu.
Przecież drzwi otwartych nie mozna było zostawic.
A nie ma to wpływu na zobowiązania umowne (no chyba, że sad postanowi inaczej ;))

Data: 2015-05-27 00:26:18
Autor: nkab
W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 23:32:38 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
lub był użytkowany.
  Inaczej mówiąc, argumentować sobie może, ale to on musi przedstawić

Dokumentem przekazania jest protokół a w protokole
powinno być napisane, że lokal był opróżniony w umówionym
dniu, zaś dzień protokolarnego przekazania uzgodniono z właścicielem.

Andrzej.

Protokol oddania wynajmowanego mieszkania po terminie wypowiedzenia