Protokół z sekcji zwłok prezydenta przetłumaczony

Data: 2010-07-20 20:21:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Protokół z sekcji zwłok prezydenta przetłumaczony
Protokół z sekcji zwłok Lecha Kaczyńskiego został przetłumaczony i trafił już do wojskowych śledczych - dowiedział się portal tvn24.pl. Według naszych nieoficjalnych informacji zapisy protokołu potwierdzają wcześniejsze doniesienia i wskazują na "wielonarządowe obrażenia ciała" jako bezpośrednią przyczynę śmierci prezydenta. - Od środy z dokumentem będą mogli zapoznawać się członkowie rodzin i pełnomocnicy - usłyszeliśmy w prokuraturze wojskowej.

http://www.tvn24.pl/0,1665794,0,1,przetlumaczyli-protokol-z-sekcji-zwlok-prezydenta,wiadomosc.html

Data: 2010-07-20 21:15:31
Autor: mkałrwan jest debilem
Protokół z sekcji zwłok prezydenta przetłumaczony

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

[...]

Czego innego można było się spodziewac?

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-21 11:51:53
Autor: PaPi
Protokół z sekcji zwłok prezydenta przetłumaczony
Czego innego można było się spodziewac?

Rany postrzalowej rzecz jasna.

Data: 2010-07-21 09:43:59
Autor:
Protokół z sekcji zwłok prezydenta przetłumaczony
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
Protokół z sekcji zwłok Lecha Kaczyńskiego został przetłumaczony i trafił już do wojskowych śledczych - dowiedział się portal tvn24.pl. Według naszych nieoficjalnych informacji zapisy protokołu potwierdzają wcześniejsze doniesienia i wskazują na "wielonarządowe obrażenia ciała" jako bezpośrednią przyczynę śmierci prezydenta. enta,wiadomosc.html

Ciekawa jaka jest tam godzina zgonu, może też ta nieprawdziwa (10:50 czasu
lokalnego, sugerująca, że ofiara zmarła 10-15 minut po uderzeniu o ziemię dopiero?

Swoją drogą od 15.04 do 20.07 tłumaczyć standardowy dokument... gdzie to się
pisało skargi na 'przewlekłość postępowania'????

Wielonarządowe obrażenia - tzn jakbym nożem albo silnym uderzeniem pięścią
rozwalał poszczególne narządy, to też wpisaliby jako przyczynę zgonu
'wielonarządowe obrażenia ciała'? Przecież istotne jest w jaki sposób one
powstały....

Data: 2010-07-21 03:11:47
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 21 Lip, 11:43, " " <newsroomy.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Bogdan Idzikowski <bogda...@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]

rozwalał poszczególne narządy, to też wpisaliby jako przyczynę zgonu
'wielonarządowe obrażenia ciała'? Przecież istotne jest w jaki sposób one

jak bys pociagnal po brzuchu z kalacha to tez by byly "wielonarzadowe
obrazenia"

Data: 2010-07-21 11:49:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i26fgv$bln$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powinny cię także zainteresować sekundy. Niezmiernie ważne. Bez określenia w której sekundzie prezydent zmarł autopsja jest nieważna.

Protokół z sekcji zwłok prezydenta przetłumaczony