Provident oszukuje... co pewnie nawet nie zaskakuje :)

Data: 2011-02-04 01:29:20
Autor: ZZ
Provident oszukuje... co pewnie nawet nie zaskakuje :)
Szukałem pożyczki i zapytałem nawet Provident o takową. Oficjalnie mają opcję spłaty przelewem, co jest o wiele tańsze od normalnej ich lichwy. Kazano złożyć zapytanie, otrzymałem decyzję pozytywną centrali... a potem przedstawiciel zaproponował wyłącznie opcję spłaty domowej, gdzie RRSO dochodzi do 100%.

Tak więc sądzę, że oferta przelewowa to lipa obliczona na pozyskanie danych osobowych i potem wciskanie lichwy.

ŻADNE z dwóch żądań zaprzestania przetwarzania danych osobowych nie dało odpowiedzi jak dotąd. Co potwierdza hipotezę.

Przestrzegam przed tymi naciÄ…gaczami.

pzdr

Provident oszukuje... co pewnie nawet nie zaskakuje :)