Data: 2013-08-01 21:31:36 | |
Autor: PeJot | |
Prowadzenie linek w pancerzach a "luzem" | |
W dniu 2013-07-30 22:13, __Maciek pisze:
Hej /.../ Czy takie rozwiązanie ma jakiś głębszy sens czy chodzi tylko o to żeby Zbędna masa pancerza :) Będzie coś nietentego jak poprowadzę linki w pancerzach na całej Są takie rozwiązania fabryczne ram, np. Accent Tormenta, gdzie linka hamulcowa idzie w pełnym pancerzu, a alternatywnie można w jej miejsce dać przewód hydrauliczny. Miałem kiedyś rower w którym pełny pancerz biegł wewnątrz rury. Jak dla mnie to ten odcinek gołej linki jest tylko źródłem A weź potraktuj rower myjką ciśnieniową, ile wody i brudu da się wpompować w pancerze :) -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2013-08-01 23:39:27 | |
Autor: __Maciek | |
Prowadzenie linek w pancerzach a "luzem" | |
Thu, 01 Aug 2013 21:31:36 +0200 PeJot <PeJot_slepy_adres@mm.pl>
napisał: Zbędna masa pancerza :) Zwłaszcza jak jeździec waży 100kg a rower 20kg :-) A weź potraktuj rower myjką ciśnieniową, ile wody i brudu da się wpompować w pancerze :) Rower się myje sam jak jest deszcz. Innego mycia roweru nie praktykuję. :-) |
|