Prowadzenie samochodu po lekach psychotropowych

Data: 2009-03-02 15:45:11
Autor: nospam
Prowadzenie samochodu po lekach psychotropowych
Czy prowadzenie samochodu pod wpływem leków psychotropowych jest dozwolone?
Chodzi o przeciwlękowe benzodiazepiny, Alprazolam i podobne. Jeżeli nie, to
co grozi w przypadku wykrycia tego? Zakładam normalne używanie przeciwlękowe
zgodnie z zaleceniem psychiatry, bez przedawkowywania itd.

I drugie pytanie - jak sprawa ma się w stosunku do długofalowo działających
leków przeciwdepresyjnych, zaliczanych do psychoanaleptyków, np. z grupy SSRI?

Data: 2009-03-02 17:40:30
Autor: WHYSKY
Prowadzenie samochodu po lekach psychotropowych
I drugie pytanie - jak sprawa ma się w stosunku do długofalowo działających
leków przeciwdepresyjnych, zaliczanych do psychoanaleptyków, np. z grupy SSRI?

Wlasnie.
A ja mam pytanie jak postepowac w świeżym zawale serca z uniesieniem odcinków ST ? . Moze ktos zna jakies wytyczne European Society of Cardiology ?

Data: 2009-03-02 17:42:03
Autor: SDD

Użytkownik "WHYSKY" <whysky7@wp.pl> napisał w wiadomości news:goh21h$10b$1node2.news.atman.pl...

A ja mam pytanie jak postepowac w świeżym zawale serca z uniesieniem odcinków ST ? . Moze ktos zna jakies wytyczne European Society of Cardiology

Nie rozumiem aluzji.
Pytanie bylo jak najbardziej TG

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-04 10:43:21
Autor: zenek
[...]

Tu jest to rozsądnie napisane:
http://www.prc.krakow.pl/wyty/05.pdf

Pozdrawiam
zenek

Data: 2009-03-02 18:00:16
Autor: Andrzej Lawa
nospam@nospam.nowhere pisze:
[...]

Wszystko zależy od działania dengo środka - przepis mówi o kierowaniu
pod wpływem alkoholu "lub innego podobnie działającego środka".
Generalnie instrukcja od danego medykamentu powinna zawierać stosowne
oznaczenie i ostrzeżenie.

Może po prostu zrób rzecz niezwykłą dla większości ludzi i przeczytaj
"instrukcję obsługi" danego leku ;) Albo przynajmniej spytaj się lekarza.

Data: 2009-03-02 18:42:19
Autor: SDD

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:suft76-m37.ln1ncc1701.lechistan.com...

pod wpływem alkoholu "lub innego podobnie działającego środka".

Przy czym owo 'podobnie" dosc szeroko sie interpretuje.
Na przyklad taka amfetamina rowniez sie lapie, choc tak bardzo podobnie, to ona nie dziala.

Pozdrawiam
SDD

Prowadzenie samochodu po lekach psychotropowych