Prowadzenie samochodu po lekach psychotropowych

Data: 2009-03-02 17:40:30
Autor: WHYSKY
Prowadzenie samochodu po lekach psychotropowych
I drugie pytanie - jak sprawa ma się w stosunku do długofalowo działających
leków przeciwdepresyjnych, zaliczanych do psychoanaleptyków, np. z grupy SSRI?

Wlasnie.
A ja mam pytanie jak postepowac w świeżym zawale serca z uniesieniem odcinków ST ? . Moze ktos zna jakies wytyczne European Society of Cardiology ?

Data: 2009-03-02 17:42:03
Autor: SDD

Użytkownik "WHYSKY" <whysky7@wp.pl> napisał w wiadomości news:goh21h$10b$1node2.news.atman.pl...

A ja mam pytanie jak postepowac w świeżym zawale serca z uniesieniem odcinków ST ? . Moze ktos zna jakies wytyczne European Society of Cardiology

Nie rozumiem aluzji.
Pytanie bylo jak najbardziej TG

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-04 10:43:21
Autor: zenek
[...]

Tu jest to rozsądnie napisane:
http://www.prc.krakow.pl/wyty/05.pdf

Pozdrawiam
zenek

Prowadzenie samochodu po lekach psychotropowych