Prowdomówność ministra rządu Tuska

Data: 2010-05-02 11:43:34
Autor: Anatol
Prowdomówność ministra rządu Tuska

Użytkownik "exPO" <exPO@xnibylandia.pl> napisał w wiadomości news:4bdd40ea$0$17088$65785112news.neostrada.pl...
Klich nie wiedział którzy dowódcy polecą...

http://images46.fotosik.pl/289/d7f35359fdf6bda4.jpg

--

W piśmie nie ma mowy ze wszyscy mają lecieć wspólnie z Prezydentem - mieli np. techniczną możliwość lotu także Jakiem-40, który wyleciał wcześniej. Również nie ma tu zapytania MON o jakąkolwiek zgodę - jest tylko informacja o zamiarze zaproszenia dowódców przez Prezydenta.

Anatol

Data: 2010-05-02 12:34:43
Autor: Adam

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:hrjhg9$4h0$1inews.gazeta.pl...

[...]

I właśnie w oparciu o to pismo min. Klich powinien podjąć stosowne działania logistyczne.
Nie podjął, a do tego wciska ciemnotę, że nic o tym nie wiedział.
AC

Data: 2010-05-02 13:25:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Adam" <bluesman1952@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
działania
logistyczne.
Nie podjął, a do tego wciska ciemnotę, że nic o tym nie wiedział.

   Przyssal sie do ministerialnego fotela.

   AR

Data: 2010-05-02 15:29:07
Autor: cyc

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4bdd5547$0$17096$65785112news.neostrada.pl...

[...]

.................a prezydent i jego , organizujaca "wypad" na kwietniowa , katynska majowke  kancelaria byli niespelna rozumu , ze Klich musialby im podpowiadac co moga a czego nie moga robic  ?. Mieli "gumowe" papiery , czy co ?
Niezle swiadectwo wystawiasz o swoim prezydencie i jego ludziach !. Masz ich za matolkow ?.
Jak organizujesz grila , zapraszasz na niego gosci bez sasiada , to tego ostatniego obciazasz obowiazkami organizacyjnymi i logistycznymi ? .

cyc

Data: 2010-05-02 12:43:57
Autor: cytryna
> [...]

> -- W piśmie nie ma mowy ze wszyscy mają lecieć wspólnie z Prezydentem - mieli np. techniczną możliwość lotu także Jakiem-40, który wyleciał wcześniej. Również nie ma tu zapytania MON o jakąkolwiek zgodę - jest tylko informacja o zamiarze zaproszenia dowódców przez Prezydenta.

Anatolek

Faktycznie niedopatrzenie, nie podano także czy mają lecieć w skarpetkach czy w onucach. Biedny Anatol, tyle lat mineło a on dalej szuka miliona, choć aktualnie to raczej wała. A co na to terrorysta arabski,było nie dać samolotu
i nie byłoby tragedii. --

Data: 2010-05-02 13:39:12
Autor: awe
[...]

przeciez techniczne sprawy to juz w gesti klicha byly. on wyrazil zgode i powinien te wycieczke rozbic na pare samolotow, a nie rozbijac w jednym samolocie:-) naprawde wszyscy jestescie robieni po pijaku.
ja wiem ze to nie jest przyjemne obudzic sie po paru latach z reka w nocniku..cos wam ta Pelo nie wyszla na dobre..
awe

Data: 2010-05-02 16:38:32
Autor: Anatol

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrjo81$hpp$1news.onet.pl...

[...]

Przeciez leciały 2 samoloty, w tym jedyny sprawny Tu-154M. Klich nie decyduje kogo zaprosi do swojego Tupolewa zwierzchnik sił zbrojnych i nikt z kancelarii się go o jego zgodę nie pytał. Nic nie stało na przeszkodzie żeby wziąć ze soba kilku dziennikarzy a w ich miejsce do Jaka-40 skierować połowę dowódców.

Anatol

Prowdomówność ministra rządu Tuska