Prowing - nowy górski sport?

Data: 2010-07-26 00:44:44
Autor: Marcin
Prowing - nowy górski sport?
Witam,

Podsylam linka do art, ktory mnie zainteresowal bardzo. Zima jeszcze daleko, ale jakos tak Tęskno.. szukam kompana do szkolenia moze ktos jest zainteresowany?
 http://www.e-gory.pl/index.php/Publicystyka/Reportaze/Speed-Riding-nowe-
doznania-na-snieznych-stokach.html

Data: 2010-07-26 00:46:45
Autor: Marcin
Prowing - nowy górski sport?
jeszcze raz ten link:

Data: 2010-07-26 00:48:47
Autor: Marcin
Prowing - nowy górski sport?
jeszcze raz ten link:

http://www.e-gory.pl/index.php/Publicystyka/Reportaze/Speed-Riding-nowe-
doznania-na-snieznych-stokach.html

--

nie wiem dlaczego tak sie wkleja, trzeba skopiowa calosc razem z tym doznani-n sni...

Data: 2010-07-26 01:08:09
Autor: Jacek G.
Prowing - nowy górski sport?
On 26 Lip, 00:48, "Marcin" <katalizator2...@interia.pl> wrote:
> [...]

> --

nie wiem dlaczego tak sie wkleja, trzeba skopiowa calosc razem z tym doznani-n

Bo masz ustawione zawijanie linii (i słusznie zresztą).
A temat w zasadzie NTG (bo to grupa ani o paralotniach, ani o nartach,
chyba że turystycznych).
Ale skoro już napisałeś, to sport nie taki nowy - widziałem naocznie
na stoku narciarskim w Austrii 2 lata temu. Nawet zawody się odbywały.
Ale przyznam, że koegzystencja narciarzy "lądowych" z tymi
powietrznymi jest chyba dość mało bezpieczna. Trochę głupio się
człowiek czuje gdy ktoś/coś przelatuje mu nagle tuż nad głową (jeszcze
z nartami na nogach). No i zupełnie nie wyobrażam sobie tego na
polskich trasach narciarskich - wąskich, krętych, biegnących głównie
przez lasy.
--
Jacek G.

Data: 2010-07-26 12:45:23
Autor: Marcin
Prowing - nowy górski sport?

> [...]
z nartami na nogach). No i zupełnie nie wyobrażam sobie tego na
polskich trasach narciarskich - wąskich, krętych, biegnących głównie

tez sobie nie wyobrazam zjazdu miedzy narciarzami. Chodzi mi raczej o zjazd z wczesniej zdobytego szczytu gorskiego, gdzies w totalnej dziczy :) np. Karpaty Rumunskie. Takie moje male marzenie. To musi byc piekne..

Data: 2010-07-26 14:09:41
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
Prowing - nowy górski sport?
czeŚĆ,
 ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
 napisał Marcin na pl.rec.gory do nas:

> Bo masz ustawione zawijanie linii (i słusznie zresztą).

Zawijanie linii zawijaniem linii, ale nie powinno zawijać linków.

> [...]
tez sobie nie wyobrazam zjazdu miedzy narciarzami. Chodzi mi raczej o zjazd z wczesniej zdobytego szczytu gorskiego, gdzies w totalnej dziczy :) np. Karpaty Rumunskie. Takie moje male marzenie. To musi byc piekne..

Podpowiem hasła pokrewne: landkiting, snowkiting.

Zabawa na pełnym stoku jest mało sensowna - można komuś zrobić krzywdę.
Albo sobie.

pozdrawiam
Wiki

--
                                            wiktor [wiki] matlakiewicz
(> - - ^.^_,                                     http://wiki.smutek.pl

Data: 2010-07-26 13:13:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Prowing - nowy górski sport?
Marcin bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
jeszcze raz ten link:

kut.as

Data: 2010-07-26 17:26:07
Autor: Grzegorz
Prowing - nowy górski sport?
Hello Marcin !:

nie wiem dlaczego tak sie wkleja, trzeba skopiowa calosc razem z tym doznani-n
sni...

Bo wysyłasz przez onetowy (webowy) czytnik. Normalny (jak np. Mozilla czy Seamonkey) nie zawija linków, choć jest ustawione zawijanie linii.

A sam "sport" .... każdy coś lubi, jak są chętni ....

pzdrw.
--
Grzegorz

Prowing - nowy górski sport?