Prowizja dla salonu za sprzedanie motoroweru na własną ręke

Data: 2009-05-24 20:26:55
Autor: castrol
Prowizja dla salonu za sprzedanie motoroweru na własną ręke
Tonik pisze:
Co mogę zrobić żeby odzyskać motorower bez płacenia prowizji dla salonu, gdzie się udać.

Idz na policje i powiedz, ze przettrzymuja Twoja wlasnosc i nie chca jej wydac. Jesli chca cie obarczyc kosztami jakiegos magazynowania, to nie maja prawa brac w zastaw Twojego sprzetu i tyle. Moga dochodzic potem tego na drodze cywilnej, ale nie w taki sposob.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-24 21:08:02
Autor: Tonik
castrol pisze:
Tonik pisze:
[...]

Byłem na policji od razu i powiedzieli że to nie dla nich tylko sprawa cywilna.
1. Mam iść do sądu cywilnego czy do prokuratury?
2. Składa się zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa?
3. Czy to jest zabór czy przywłaszczenie mienia?
4. Mieszkam w innej miejscowości tym samym województwie co salon, gdzie założyć sprawę? w sądzie rejonowym w swojej miejscowości czy sądzie okręgowym w mieście w którym jest salon?

Data: 2009-05-24 12:23:00
Autor: SzalonyKapelusznik
On 24 Maj, 21:08, Tonik <aaa...@wp.pl> wrote:

Byłem na policji od razu i powiedzieli że to nie dla nich tylko sprawa
cywilna.

Nie idz tylko zadzown i wezwij patrol. I w obecnosci patrolu zazadaj
wydania rzeczy. Policja ma obowiazek pomoc ci w odzyskaniu twojej
rzeczy.

Data: 2009-05-24 21:38:04
Autor: Tonik
SzalonyKapelusznik pisze:
[...]

Co mam mówić wzywając patrol, w jakiej sprawie go wezwać?(jak byłem na policji osobiście to nie chcieli się ruszyć)

Data: 2009-05-24 22:04:06
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Tonik wrote:
SzalonyKapelusznik pisze:
[...]

pisemne zgłoszenie przestępstwa?

M.

Data: 2009-05-24 22:15:42
Autor: castrol
Tonik pisze:

Co mam mówić wzywając patrol, w jakiej sprawie go wezwać?(jak byłem na policji osobiście to nie chcieli się ruszyć)

Powiedz, ze taka i taka osoba przywlaszczyla sobie Twoj motor i nie chce Ci go oddac. To salon ma wobec Ciebie wyimaginowane roszczenie cywilne, a nie Ty wobec salonu.

Jacek Kustra

Prowizja dla salonu za sprzedanie motoroweru na własną ręke