Prowizja za wpłatę na rachunek w innym banku

Data: 2010-04-14 23:10:10
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Prowizja za wpłatę na rachunek w innym banku
W Citibanku 16 zł za wpłatę gotówkową na konto firmowe w Citibanku
Poczta - 2,50 zł przy kwocie do 1000 zł
Jak to się kształtuje w innych bankach ?

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/index2.php

Data: 2010-04-14 22:16:07
Autor: MK
Prowizja za wpłatę na rachunek w innym banku
On 14 Kwi, 23:10, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
<adres...@mojej.www.pl> wrote:
[...]

Jesli to wlasny rachunek to wplata w bankomacie jest chyba darmowa.

MK

Data: 2010-04-14 23:28:25
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Prowizja za wpłatę na rachunek w innym banku
W Citibanku 16 zł za wpłatę gotówkową na konto firmowe w Citibanku

może warto założyć w citku darmowy rachunek zrobić z niego ten jeden darmowy przelew?

większość banków albo oferuje darmowy ROR z przelewami
gratis wewnątrz banku albo przynajmniej oferuje
rachunek oszczędnościowy z 1 bezpłatnym przelewem.

Data: 2010-04-14 23:41:30
Autor: XYZ
On 14.04.2010 23:28, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl wrote:
[...]

Jak ostatnio patrzyłem na ofertę, to żaden nie był darmowy. O jakim rachunku mówisz?

Data: 2010-04-14 23:44:38
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Prowizja za wpłatę na rachunek w innym banku
Jak ostatnio patrzyłem na ofertę, to żaden nie był darmowy. O jakim rachunku mówisz?

http://www.online.citibank.pl/page.do?content=ko_oszczednosciowe

oczywiście wymyślono go do oszczędzania
ale jeśli dziś założę dziś wpłacę kase i się uprę że ja chcę jeszcze dziś przelew
to chyba powinni mi go wykonać, prawda?

No i 16zł na flaszkę lub 2,50 na piwo jest :P --

Data: 2010-04-15 20:23:14
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Prowizja za wpłatę na rachunek w innym banku
Dnia Wed, 14 Apr 2010 23:28:25 +0200,
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl napisał(a):

może warto założyć w citku darmowy rachunek zrobić z niego ten jeden darmowy przelew?

nie w tym rzecz, chodzi o to, żeby znaleźc bank, który przy przelewach
internetowych umozliwia wysyłanie do odbiorcy adres korespondencyjny a nie
adres zameldowania;
CitiHandlowy kiedyś podobno tak miał, ale już nie ma

owszem, można na chwilę zameldować się gdzieś załozyć konto lub zmienić
adres w banku ale nie tędy droga, aczkolwiek mozliwa i trochę kłopotliwa.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Zima 2010 Warszawa
http://foto.3mam.net/warsaw/06/index4.php

Data: 2010-04-15 11:32:11
Autor: MK
Prowizja za wpłatę na rachunek w innym banku
On 15 Kwi, 20:23, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
<adres...@mojej.www.pl> wrote:

[...]

W TOiP jest, wiec chyba powinno dzialac. BRE mial tez taka usluge.

MK

Data: 2010-04-15 21:44:17
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

nie w tym rzecz, chodzi o to, żeby znaleźc bank, który przy przelewach
internetowych umozliwia wysyłanie do odbiorcy adres korespondencyjny a nie
adres zameldowania;

Alior.

Konkretnie Alior ma w systemie 3 adresy: zameldowania, zamieszkania i
korespondencyjny. Pierwszy jest z dowodu osobistego, a dwa ostatnie z
oświadczenia, więc de facto mogą być dowolne. Przelewy chyba wychodzą z
adresem zamieszkania. ("Chyba", bo mam adres zamieszkania taki sam jak
korespondencyjny, więc ew. możliwe, że przelewy wychodzą z
korespondencyjnym. To bez znaczenia, skoro oba się "na oświadczenie".)

--
MiCHA

Data: 2010-04-16 22:21:13
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Thu, 15 Apr 2010 21:44:17 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

[...]

Czy w panelu www jest opcja wyboru adresu ?

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
http://grupy.3mam.net/wysoka_pozycja_w_internecie.php

Data: 2010-04-19 20:02:21
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
[...]

Nie. Adres jest taki, jaki oświadczyłeś że jest przy zakładaniu konta.
(Zapewne można zmienić, ale nie miałem takiej potrzeby.)

--
MiCHA

Data: 2010-04-15 06:25:25
Autor: jk
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <adres.na@mojej.www.pl> napisał(a):
W Citibanku 16 zł za wpłatę gotówkową na konto firmowe w Citibanku

W tytule piszesz o prowizji za "wpłatę na rachunek w innym banku", a treści w wpłacie w Citi na konto w Citi. Skąd ta zmiana?

Data: 2010-04-15 20:24:23
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Thu, 15 Apr 2010 06:25:25 +0000 (UTC), jk napisał(a):

[...]

taki przykład

tak czy owak interesuje mnie, jakie są prowizje za wpłatę gotówkową w kasie
na rachunek w innym Banku w bankach gdzie posiadacie rachunki.

Data: 2010-04-15 19:21:22
Autor: jk
[...]

ok

Millennium - 30 zł
BZWBK - 1% min. 7 zł

Data: 2010-04-19 19:45:31
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Thu, 15 Apr 2010 19:21:22 +0000 (UTC), jk napisał(a):

[...]

dowiedziałem się właśnie , że:

Lucas 10 zł
BPH 8 zł
w ING Śląskim nie ma takiej usługi, zaproponowali założenie konta,
dokonanie przelewu i zamknięcie konta. Wszystko w ciągu ok. 20 min

Data: 2010-04-15 20:58:56
Autor: Mark
Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <adres.na@mojej.www.pl> napisał w wiadomości news:hq7ll1$h0i$1inews.gazeta.pl...
tak czy owak interesuje mnie, jakie są prowizje za wpłatę gotówkową w kasie
na rachunek w innym Banku w bankach gdzie posiadacie rachunki.

PeKaO SA
- na rachunek podmiotu gospodarczego prowadzony w Banku - wg umowy 0,75% min 7 zł
- na rachunek podmiotu gospodarczego prowadzony w innym banku krajowym - wg umowy 0,75% min 25 zł
- na rachunek osoby fizycznej prowadzony w Banku - bez opłat
- na rachunek osoby fizycznej prowadzony w innym banku - 0,75% min 15 zł
- na rachunki budSetu i jednostek budżetowych - wg umowy max 0,5% min 3 zł

Powyższe opłaty są dla człowieka z ulicy.

Poniższe dla posiadających rachunek w banku:
- na rachunek podmiotu gospodarczego prowadzony w Banku - wg umowy max 0,5% min 4 zł
- na rachunek podmiotu gospodarczego prowadzony w innym banku krajowym - wg umowy 1,00% min 9 zł
- na rachunek osoby fizycznej prowadzony w Banku - bez opłat
- na rachunek osoby fizycznej prowadzony w innym banku - 0,75% min 5 zł
- na rachunki budSetu i jednostek budżetowych - wg umowy max 0,5% min 3 zł
--
Mark
keitaro@pnet.pl keiichi@onet.pl

Data: 2010-04-15 21:19:13
Autor: Animka
W dniu 2010-04-15 20:24, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
[...]

W PKO BP 10 zł.

--
animka

Prowizja za wpłatę na rachunek w innym banku