Prowizja za wypłatę z obcego bankomatu

Data: 2012-06-10 11:46:12
Autor: Pan Sowa
Prowizja za wypłatę z obcego bankomatu
W dniu 2012-06-09 16:58, Rezydent pisze:
Orientacyjnie chociażby... Czy jest to jakiś % od transakcji ? Czy może stała
kwota ?

Ciekawa sprawa. Na mnie bank (Millennium, Dobre Konto) nic nie zarabia (nie mam kredytów i innych produktów generujących opłaty), wypłacam często małe kwoty, kartą jeżeli płacę to w sklepach spożywczych i na stacjach bo od tego mam zwrot 3% (też bank raczej nic w takim przypadku nie zarobi).
Chyba nie jestem dobrym klientem :)

I jeszcze trzymam oszczędności na 7% :)

Mr. Owl.

Data: 2012-06-10 03:36:17
Autor: jerry .
On 10 Cze, 11:46, Pan Sowa <pan.s...@gmail.ru> wrote:
> [...]

> kwota ?

Ciekawa sprawa. Na mnie bank (Millennium, Dobre Konto) nic nie zarabia
(nie mam kredyt w i innych produkt w generuj cych op aty), wyp acam
cz sto ma e kwoty, kart je eli p ac to w sklepach spo ywczych i na
stacjach bo od tego mam zwrot 3% (te bank raczej nic w takim przypadku
nie zarobi).
Chyba nie jestem dobrym klientem :)

I jeszcze trzymam oszcz dno ci na 7% :)

Mr. Owl.

Zakładam że sporo osób trzyma na DK więcej niż wydaje, więc pewnie
mają w miarę tanią gotówkę na kredyty.

Prowizja za wypłatę z obcego bankomatu