Prowizje i warunki zagranicznych kart visa/mc prepaid w Polsce

Data: 2011-06-26 01:09:34
Autor: Waldek
Prowizje i warunki zagranicznych kart visa/mc prepaid w Polsce

Użytkownik "Kamil Tkocz" <klimatocz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu5jv5$1i$1inews.gazeta.pl...

Cześć. Nie wiem czy ktoś z Was korzystał z takich wynalazków, ale ostatnio
dostałem od kogoś rodziny ze Stanów Zjednoczonych tak zwaną kartę prezentową
Visa.

U nas tez takie sa - tzw. przedplacone (spersonalizowane lub nie)
te drugie okreslane tez jako "prepaid"
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=17390304

Czy ktoś wie jakie są warunki używania takich kart w Polsce, np. jaka prowizja
przy wypłacie z bankomatu,

To zalezy od banku ktory ta karte wydal

ile kosztuje przelew z banku zasilający kartę (do  banku zagranicznego)

Przypuszczam ze tyle co kazdy inny przelew zagraniczny ;)
sprawdz TOiP w swoim banku gdzie masz rachunek

oraz czy nie ma problemów z płaceniem nią w sklepach?
Skoro to Visa to powinna byc akceptowana jak kazda inna Visa

Pozdrawiam

Prowizje i warunki zagranicznych kart visa/mc prepaid w Polsce