Prowokacja była ulubioną metodą C BA za czasów Mariusza Kamińskiego.

Data: 2010-03-18 08:18:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-18 08:02, najgorsze wyrazy wspólczucia pisze:

Prowokacja była ulubioną metodą CBA za czasów Mariusza Kamińskiego.

Artur Borubar

Ale to jedyna skuteczna metoda żeby choć trochę ukrócić panoszenie się łapowników w naszym kraju.. Jesteś za łapaniem tych skorumpowanych gnoi w białych rękawiczkach?

Data: 2010-03-18 08:35:47
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Prowokacja była ulubioną metodą CBA za czasów Mariusza Kamińskiego.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Ale to jedyna skuteczna metoda żeby choć trochę ukrócić panoszenie się łapowników w naszym kraju.. Jesteś za łapaniem tych skorumpowanych gnoi w białych rękawiczkach?

No to napisz o jej skuteczności. Jakieś przykłady też by się przydały...

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 279 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-18 10:20:50
Autor: Piotr

Użytkownik "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hnsl4l$43o$1news.onet.pl...

[...]

No, Sawicka, Miro, Zbychu, Rychu... To tylko ci z wierchuszki parti rzadzącej. Myślisz warzywny, że znalezienie dorsza za 8,20 jest lepsze?
Piotr

Data: 2010-03-18 13:09:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-18 08:35, najgorsze wyrazy wspólczucia pisze:
[...]

Jeden przykład: mąż mojej bratanicy bierze prace zlecone przy budowie autostrady A2. Do czasów gdy nie było jaszcze CBA z "urzędu" musiał dawać w "łapę" 15% wartości zleceń. Gdy zaczął działać M. Kamiński i jego CBA to ten mój pociotek zgłupiał, aż nie wiedział co robić -  zabrakło chętnych na łapówki, dostawał zlecenia baz żadnych kosztów łapówek.

Data: 2010-03-19 07:48:01
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
[...]

Nie o takie sprawy mi chodziło, ale dobre i to.  Miałem na myśli grubsze sprawy, to po pierwsze, po drugie nie może byc łamane prawo przy okazji wykrywania przestępstw. Jest jeszcze trzeci aspekt tej sprawy, mianowicie to, ile podatnicy będą musieli zapłacic odszkodowań ludziom, w stosunku do których bezprawnie zastosowano prowokację. Jest jasno określone w przepisach, że prowokację można stosowac w stosunku do osoby, co do której zachodzi uzasadnione podejrzenie popełnienia przestępstwa korupcji. W przeciwnym razie generuje się przestęców i przestępstwa. Kamiński ze swoim CBA łamał prawo! Jestem jak najbardziej za zwalczaniem korupcji, ale nie przez psychopatę, którego przełożony potrzebuje sukcesu!

http://pepepe.pl/  Jeszcze 278 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-19 19:32:02
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-19 07:48, najgorsze wyrazy wspólczucia pisze:
[...]

To Polska i Polacy potrzebują sukcesu. Cały cywilizowany świat sie z nas śmieje porównując Polskę z Ugandą pod względem poziomu korupcji.  Jeżeli nasze prawo nie pozwala prowokować łapowników to jak najszybciej to prawo należy zmienić dla dobra uczciwych ludzi w Polsce. Nie może być tak że urzędnik autentycznie walczący z tą patologią jest piętnowany a nie nagradzany.

Prowokacja była ulubioną metodą C BA za czasów Mariusza Kamińskiego.