Prowokacja podczas Euro

Data: 2012-05-27 17:26:39
Autor: pluton
Prowokacja podczas Euro
http://monsieurb.nowyekran.pl/post/61197,prowokacja-podczas-euro

To moze niech pierdziek raz zrezygnuje z prowokacji podczas euro i zrobi np.
2 miesiaczki pod rzad w lipcu ?

Nullification

Data: 2012-05-27 17:56:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Prowokacja podczas Euro

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jpth4g$780$1inews.gazeta.pl...
http://monsieurb.nowyekran.pl/post/61197,prowokacja-podczas-euro

To moze niech pierdziek raz zrezygnuje z prowokacji podczas euro i zrobi np.
2 miesiaczki pod rzad w lipcu ?

Cytat z linku:
# Hotel Hyatt w Warszawie ma wiekszy standard (dla sportowcow) niz hotel Bristol. I wiekszy basen. Gdyby polscy organizatorzy Euro chceli godnie ugoscic rosyjskich pilkarzy, zarezerwowaliby dla nich hotel Hyatt lub Intercontinental. Zamiast tego lokuje sie ich w hotelu Bristol, stylowym i eleganckim hotelu ale z malym centrum fitness i mikroskopijnym basenem. Ale chodzi przede wszystkim o taktyczna lokalizacje i o sztuczne wywolanie napiecia. #

Słyszałem, że to Rosjanie wybrali hotel Bristol. Jeśli tak, to całe pisanie o prowokacji o kant dupy rozbić! Jak zwykle zresztą.

Także dziś widziałem, że oddano znowu jakąś autostradę do użytku. Jak tak dalej będzie szło to pisiaczki ze złości zjedzą swoje buty wraz ze sznurówkami.

Prowokacja podczas Euro