Prowokacja policyjna

Data: 2012-11-14 18:31:20
Autor: u2
Prowokacja policyjna
.... naprawdÄ™ wstyd mi za taka "policje" :

http://www.radiomaryja.pl/informacje/to-byla-ewidentna-prowokacja/

Podczas niedzielnego marszu zorganizowanego w Warszawie przez środowiska
prawicowe  doszÅ‚o do strać z policjÄ…. DziÅ› Komenda StoÅ‚eczna Policji
opublikowała na swoich stronach internetowych zdjęcia z wizerunkami
uczestników burd.

Po marszu 176 osób doprowadzono na komisariaty, w tym ponad
sześćdziesięcioletniego mężczyznę chorego na cukrzycę. Prokuratura
postawiła też zarzuty co najmniej 7 osobom.

Według Marcina Palade zachowanie policji podczas marszu było co najmniej
dwuznaczne.
- Byłem bardzo blisko tych zdarzeń. To kwestia mojego doświadczenia.
Uczestniczyłem w marszach antykomunistycznych w latach 80-tych jeszcze
jako osoba bardzo młoda. Teraz porównywałem te mechanizmy. Mogę
powiedzieć z całą odpowiedzialnością, ponieważ kilka sytuacji miało
miejsce dosÅ‚ownie 2-3 metry przede mnÄ…. ByÅ‚em m.in.  Å›wiadkiem sytuacji,
w której na styku ulic Marszałkowskiej i Żurawiej w kominiarkach, dwóch
– trzech nie wiem, czy funkcjonariuszy rzucało drobnymi kamieniami w
policję, powtórzyły ten manewr, po czym te osoby bezpiecznie przeszły za
kordon policji. Tym osobom rzucającym kamieniami w policjantów nic się
nie stało. Oni byli chronieni przez policję w kordonie – powiedział
politolog Marcin Palade.

Marcin Piłka z Prawicy Rzeczpospolitej mówi wprost – to była policyjna
prowokacja.
- Prowokatorami byli ludzie w kominiarkach. Te osoby nie chciały zostać
rozpoznane. A zatem mieliśmy ewidentnie do czynienia z policyjną
prowokacją. W moim przekonaniu władze powinny za to odpowiedzieć. Miałem
takie wrażenie, że marsz ruszył po około godzinie. Zadyma była potrzebna
po to, żeby nagrać przez różne kamery obrazki z tej zadymy, a kiedy to
już ostało spełnione, pozwolono na to, żeby marsz ruszył i w spokoju
doszedł do pomnika Dmowskiego. Zatem można powiedzieć, że to było
wszystko sprowokowane po to, żeby nadać temu marszowi odpowiedni image –
powiedział Marcin Piłka z Prawicy Rzeczypospolitej.

Posłowie PiS domagają się wyjaśnień w tej sprawie od szefa MSW Jacka
Cichockiego. Ten zapewnił dziś w jednej ze stacji radiowych że na
najbliższym posiedzeniu komisji spraw wewnętrznych zostaną posłom
przedstawione informacje na temat działań policji.

Data: 2012-11-15 18:51:06
Autor: Przemys³aw M.
Prowokacja policyjna
Dnia Wed, 14 Nov 2012 18:31:20 +0100, u2 napisa³(a):

... naprawdê wstyd mi za taka "policje" :

http://www.radiomaryja.pl/informacje/to-byla-ewidentna-prowokacja/

Je¿li dla ciebie Radio Mariola jest wzorem to chylê czo³a.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby by³ spokój niech pisz± do
abuse. Im wiêcej takich donosów tym szybciej bêdzie spokój. Samo siê nie

Prowokacja policyjna